Hyviä juttuja ollut tässä ketjussa
Itse paininut erään B28E koneen kanssa tuossa ja ehkä se nyt alkaa ehkäehkä toimimaan ihan ok. Lähinnä joutokäynnin kanssa ollu ongelmaa ja siten päästömittauksen, kun ei käynyt ihan kaikilla. Viimesimpänä käytin imusarjaa myöten irti ja vaihdoin tiivisteet käytännössä kaikki.
Jonkun muun remontteja ajatellen voisin tähän laittaa noita tiivisteiden (orenkaiden) mittoja jos jotakuta kiinnostaa.
Imusarjan ja kannen väliset o renkaat käytin 48x4mm, lisäilmaluistin ja imusarjan väliin meni 19,2x3mm (+kupariprikka M6 ruuvin ympärille) ja imuputken ja kaasuläpän väliin 50,2x3mm. Volvoltakin noita vielä saa mutta toimitusaika oli n.1,5vk niin helpotti hakea tiivistepuljusta.
Vielä kävi mielessä että sytytyksen ajoituksen tarkistaisi ja päästömittarin kanssa seosruuvi sitten kohdilleen. Muutenhan tuo kone tuntuisi toimivan ihan ok vaikka ajettu vajaa 400tkm, mikä on kylä ihme, ellei sitten ole joskus remontoitu..