Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

volvo 240 stw hankittu

  • 59 Vastauksia
  • 13667 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #30 : 26.05.2015, 20:58:00 »
Ei saa kuvista selvää onko tuo kierrettävä tai vedettävä kytkin vai sopiiko siihen 3.5 millin plugi ? Jos on edelliseltä sepältä jäänyt poppikoneviritykset kesken ;)

Poissa jonssoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #31 : 27.05.2015, 20:01:00 »
volvon oma vetokatkasin se on mutta miksi? varaosanumerolla koitin ettiä mut ei löytyny
siis mikä tää nyt niinku on

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #32 : 27.05.2015, 20:14:08 »
Yllättävän kotikutoisen näköinen viritys ollakseen orginaali,,, Oikeestiko siitä löytyy varaosanumero/Volvo-teksti vai onko se tuossa mustassa muoviosassa ?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7598
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #33 : 27.05.2015, 21:46:28 »
Muovi jossa kytkin on kiinni, on ryyppyvivunaukon peitelevy(ruiskumalleissa). Ja kytkin ei näytä lainkaan alkuperäiseltä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #34 : 27.05.2015, 23:03:52 »
volvon oma vetokatkasin se on mutta miksi? varaosanumerolla koitin ettiä mut ei löytyny
Osassa oleva varaosanumero on sen muovin, tuollaisia kytkimiä ei ole koskaan 200-sarjassa käytetty.
Jäitä housuun!

Poissa jonssoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #35 : 28.05.2015, 01:22:45 »
kytkin on sit juotettu yheks puuks ton loppumuovin kans, ei meinaan näy minkään sortin rakoa ja on kiinni ku tuksu boolimaljalla

ois kiva tietää mitä joku lie värkkäilly, edessä on jämät sumareista tai lisäpitkistä, mut niille on tarvikekytkin kojelaudassa. tai ainaki siinä on sumarin merkki.

tulipa päivän puhdetyönä vaihettuu kajarit eteen, oli kalvot irti reunoistaan kumpaisessaki. motarilla auto rämisee nii paljo et ku koittaa aamulypsyy kuunnella ja volumee nostaa ni kajarien rätinä voitti auton äänet. motonetist 29 eyroo jotku koksut. siinä kaikki mitä aion tän auton äänentoistolaitteistoon satsata. antenni ja aux-johto kyl tarttis hommata
siis mikä tää nyt niinku on

Poissa jonssoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #36 : 01.06.2015, 11:25:19 »
ois tehostamaton hammastanko ulottuvilla vanhan tehostetun väljän tilalle, kiinnitys varmaan menee päikseen mut mites muuten, onks rattiakselit samanmoiset?
siis mikä tää nyt niinku on

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1280
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #37 : 01.06.2015, 11:31:51 »
ois tehostamaton hammastanko ulottuvilla vanhan tehostetun väljän tilalle, kiinnitys varmaan menee päikseen mut mites muuten, onks rattiakselit samanmoiset?

Rattiakselin eka pätkä vaihtoon. Alapallonivelet erit, mutta toiminee ok vanhoillakin. Eipä vaadi muuta.

Poissa jonssoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #38 : 01.06.2015, 13:12:38 »
mitä käytännön eroo niil palleroil on, kun eivät oo hammastangon kaa varsinaisesti tekemisis? onko vaan sitte kiinnitykset tukivarsiin erilaiset..

oishan tuo tarvinu arvata jot joku tietäjä nääki osaa lonkalta heittää  :pomo:
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015, 13:14:31 kirjoittanut jonssoni »
siis mikä tää nyt niinku on

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1280
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #39 : 01.06.2015, 14:15:16 »
Tehostetussa mallissa alapallojen varret työntävät tolppaa hieman eteen. Tehostettomassa varret symmetriset. Tuohon ohjaustuntumaan vaikuttaa.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #40 : 01.06.2015, 15:11:01 »
Tähän luonteva jatkokysymys eli miten se tuohon ohjaustuntumaan vaikuttaa
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015, 15:12:55 kirjoittanut petskula »

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #41 : 01.06.2015, 15:14:47 »
Editointi ei jostain syystä tallennu tuohon edelliseen viestiin vaikka kuinka nappia painan,,
Jatkotarkennuksena piti kysymäni, että miten tuo ero käytännön ajotilanteissa ilmenee ?

Poissa jonssoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #42 : 01.06.2015, 16:08:53 »
lisää casteria jos mielikuva pelaa oikein. silloin vauhdissa pyörät osottaa eteen vakaammin, niin sanoakseni
pienemmällä casterilla pyörä kääntyy mukavemmin noin niinku hartiavoimin jos kiesin vauhti lähentelee nollaa tai on paikallaan..
e: elikkä kokoonpano on käyttäjäystävällisempi tehostamattomille tarkotetuilla alapalloilla, mut sit kans on syytä pitää ratista kiinni motarilla
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015, 16:15:35 kirjoittanut jonssoni »
siis mikä tää nyt niinku on

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1280
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #43 : 01.06.2015, 16:18:19 »
Editointi ei jostain syystä tallennu tuohon edelliseen viestiin vaikka kuinka nappia painan,,
Jatkotarkennuksena piti kysymäni, että miten tuo ero käytännön ajotilanteissa ilmenee ?

Vihreä kantisista kirja tietoa: Caster kulma tehostamaton 2-3 astetta ja tehostettu aste enemmän. Caster-kulman vaikutuksesta pyörät pyrkivät kulkemaan aina suoraan. Lisäksi caster-kulma auttaa palauttamaan ohjauspyörää kaartamisen jälkeen. Ei itsellä käytännön kokemusta tuosta erosta ajos tuntumasta.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 stw hankittu
« Vastaus #44 : 01.06.2015, 16:41:15 »
Okei, kiitokset infosta

 

Proturbo  Autodiagnoosi