Ateho  Elekma

Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"

  • 174 Vastauksia
  • 75519 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #30 : 26.02.2011, 17:41:59 »
Nyt olis oma volvo ajossa ;) Veto alkaa siinä 6tonnin jälkeen joten nokkaa ajottamaan uusiksi :2funny: Huohottaa vain aika lailla :nohnoh

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #31 : 28.02.2011, 18:53:54 »
Hohhoijaa, eipä näy megasquirttia-> ei saa triggeripyörää paikalleen-> ei saa alakertaa tasapainotukseen-> homma jumittaa. :tickedoff:
Ai niin, huohotinpömpelin voisi kyllä suunnitella sekä asentaa ÖP- ja ÖL-mittarit.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #32 : 28.02.2011, 20:13:04 »
Meinasitko samaan paneeliin kuin vems laittaa nuo? Onko kauankin aikaa sitten tilattu mega? Jokos sait selvyyttä al siimapyörän kiilahihnalinjaan?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #33 : 28.02.2011, 20:23:31 »
Meinasitko samaan paneeliin kuin vems laittaa nuo? Onko kauankin aikaa sitten tilattu mega? Jokos sait selvyyttä al siimapyörän kiilahihnalinjaan?
Samaan paneliin. Pari milliä pitää höylätä hihnapyörän takapuolelta matalemmaksi, niin on linjassa. KG:llä käynny joku fiba.
Protopartsilla oli joku loma. Siksi ei tavara kulje.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2011, 21:40:26 kirjoittanut järviin »

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #34 : 28.02.2011, 23:13:03 »
No johan on ihme touhua! sorvi laulamaan :) Protopartsilta sitten kumminkin tilasit ;)

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #35 : 03.03.2011, 18:51:48 »
Osia varttuessa tein karkeita hahmotteluja YKK-anturin telineestä.
Materiaaliksi 10mm haponkestävä teräs, koska kuulemma joillain on ollut magnetisoitumis ongelmia VR tyyppisen anturin kanssa.


Vanha(metriäkään ajettu) ammattikoululta ostettu opetusmoottori pääsi mittojen luovuttajaksi.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #36 : 06.03.2011, 11:40:44 »
ÖP- ja ÖL-mittarit paikallaan. Olisi saanut olla hieman lähempänä toisiaan.
Noi VDO:t sopii kyllä kokonaisuuteen paremmin, kuin autometer.

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #37 : 06.03.2011, 12:35:57 »
Mistä hankit VDO:n mittarit?

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #38 : 06.03.2011, 13:43:30 »
Mistä hankit VDO:n mittarit?
AutoPro kuusankoski(kahan jälleenmyyjiltä lyötyy). Anturit toimitetaan erikseen, joten hintaakin kertyi, mutta anturivalikoima on todella laaja, löytyy kaikki yleisimmät kierteet ja lämpöantureissa useita pituus vaihtoehtoja.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #39 : 06.03.2011, 15:31:10 »
Tiskivuoro :2funny:

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #40 : 08.03.2011, 17:31:03 »
Hiphei. Moottorinohjaus saapui... kusessa ollaan :(

Tänään ei paukut riitä Megan kasaukseen.

Puntaroidaan vaikka Volvon osia.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2015, 13:15:58 kirjoittanut järviin »

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #41 : 08.03.2011, 19:01:22 »
SRE -655(228mm)  5,416 kg
SRE -766(215mm)  4,014 kg
Vakiolevy228mm    1,158 kg
Vakiolevy215mm    1,165 kg( :o painavampi)
Potta 60/2-kehä   12,905 kg
Littu                        9,396 kg

Asetelmat ja levyt käyttämättömiä sachseja, VP:t ultraäänipestyjä ja keventämättömiä.

Entten, tentten...valitsen 4,904kg kevyemmän vaihtoehdon, eli lituskan. :buck2:
« Viimeksi muokattu: 08.03.2011, 19:06:47 kirjoittanut järviin »

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #42 : 08.03.2011, 19:49:21 »
SRE -655(228mm)  5,416 kg
SRE -766(215mm)  4,014 kg
Vakiolevy228mm    1,158 kg
Vakiolevy215mm    1,165 kg( :o painavampi)
Potta 60/2-kehä   12,905 kg
Littu                        9,396 kg

Asetelmat ja levyt käyttämättömiä sachseja, VP:t ultraäänipestyjä ja keventämättömiä.

Entten, tentten...valitsen 4,904kg kevyemmän vaihtoehdon, eli lituskan. :buck2:
Vähän ot, mutta saisko tuon saman FAQ osioon O0

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #43 : 12.03.2011, 13:55:22 »
Vähän ot, mutta saisko tuon saman FAQ osioon O0
Joo, laittelen FAQ:iin joku kerta.

Mega läjässä. Olikin isompi homma mitä oletin.

Firmware sisällä ja ainakin TPS,MAP,MAT ja CLT toimii.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740GLE B230FS -88 "Kankkulankaivo-Tuning"
« Vastaus #44 : 12.03.2011, 18:36:55 »
CLT-anturin kalibrointia.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron