Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Jälleen hiukkasloukkukysymys volvoV50

  • 0 Vastauksia
  • 700 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa antabus

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Jälleen hiukkasloukkukysymys volvoV50
« : 31.07.2021, 20:10:29 »
Tässä olis pähkäilyä loukkuongelmasta, käyttäjä @volvotdi varmaan osaa vastata tyhjentävästi. Eli potilas on vm2010 v50, 1.6drive 240tkm mittarissa. Loukulla on ajettu abaut 40tkm. Silti se on nyt ruvennu polttaa sitä vähän väliä. Siitä huomaa että kulutus ei painu nollaan moottorijarrussa ja flekti jää aika usein pyörii. Delphillä oon kattonu että paineet on ok, tyhjäkäynnillä abaut 3-4hpa, tasaisesti ajettaessa liikkuu välillä 20-50 hpa, riippuu vähän onks mäkee yms, kunnolla polkiessakaan eivät rajuksi nouse. Lämmötkin näyttää järkevästi kulkevan kuormituksen mukaan, ainut mikä oli et kylmänäkin näytti jotain reilua 90 astetta. Häiriötä se ei ole loukusta antanut, ainut että halpiskapulalla näyttää jos poltto jääny kesken et vikakoodi, p2458, regeneroinnin kestoaika, ja delphillä hiukkassuodatin käyttö estetty. Tänään vielä delphillä pakkoregeneroin loukun, se ajoi ohjelman läpi, paineluvut nyt ei kyl muuttunu ku ei ne minusta ole mitenkään pielessä. Silti ku lähdin ajamaan kaupunkiin myöhemmin ni eikö se ruvennu taas polttaa loukkua ;D Huomas kulutuksesta ja flekteistä. Mut siitä tuo on jännä et ei se sitä polta sitä 20min, viiskin minsaa riittää joskus. Ja sitä se on välillä tehny et ku on loukun polttanu, ni välillä lyö sen jälkeen kiihdyttäessä limpmodeen ja häiriö tulee liika-ahtamisesta p2038 turboahdin paineanturi A piiri korkea ??? Onko tuossa nyt joku ohjelma menny jumiin vai mikähän kumma ton aiheuttaa

 

Elekma  Autoracing