Taisi tulla itse aiheutettua uusia vikoja vanhaa "olematonta" korjatessa... Eli öljyloukun vaihdon jälkeen on ilmennyt tyhjäkäynnillä reilua humppaamista/vajaallakäyntiä, mikä nyt kovemmalla pakkasella aiheutti myös moottorin sammumisen (tiedä oliko tuolla ulkolämpötilalla merkitystä vai sattumaako). Kun kone lämpiää, niin vikakin katoaa ja paikoillaan kierroksia nostaessa käy normaalisti myös heti startin jälkeen. Öljyloukun vaihdon jälkeen ajettu muutama sata km ja nyt alkanut sytyttämään moottorinvikavalon ja antaa vikakoodit ECM-260A (fuel pressure sensor/long-term fuel trim) ja 261A (fuel pressure system/long-term fuel trim). Yhden suuttimen tiiviste vioittui selvästi tuossa öljyloukunvaihdossa, minkä luulin aiheuttavan vian. Tiivisteet sittemmin uusittu ilman merkittävää vaikutusta. Pitäneekö purkaa ja kasata kaikki uusiksi vai onko ideoita miten tätä vikaa lähtisi rajaamaan?
E: ja autohan on 2.4T