Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Aiheen aloitti: Kulmamies - 22.04.2019, 20:23:02
-
Onko otsikon mukaisia vetolevyjä kahdeksanpulttisella kiinnityksellä? Jos on, niin kaikki vinkit sellaisen löytymiselle olisivat kullan arvoisia.
Jos ei ole olemassa, niin teen itse. Saapahan sitten sellaisen, mitä sattuu tulemaan ;D
-
Kyllähän -74/75 mallisista pitäisi sellainen löytyä jos bw. Mulla kuitenkin ollu kaikissa 74 m400 miten helppo ja nopea sitten tollainen on löytää en tiedä
-
Mielestäni alkupään vinokoneiden vetolevy pitäisi sopia.
Vetolevyn varaosanumero on eri, mutta 463087 support plate 164 CH 102950-> ja 463088 flange 164 CH 102950-> ovat samat.
Turbiinin kiinnitys on sama.
Minullakin tuossa Amazon päivityksessä B20E:n vetolevyyn tulee -90 740 AW70:n turbiini suoraan.
-
Kyllähän -74/75 mallisista pitäisi sellainen löytyä jos bw. Mulla kuitenkin ollu kaikissa 74 m400 miten helppo ja nopea sitten tollainen on löytää en tiedä
Näin mäkin kuvittelisin. Varaosakirjan mukaan kuitenkin uudempi versio on niin ikään kuudella pultilla kiinni. Liekko GCP:llä niin vahna katalooki, että olisi olemassa sitten vieläkin uudempi malli?
Mielestäni alkupään vinokoneiden vetolevy pitäisi sopia.
Vetolevyn varaosanumero on eri, mutta 463087 support plate 164 CH 102950-> ja 463088 flange 164 CH 102950-> ovat samat.
Turbiinin kiinnitys on sama.
Minullakin tuossa Amazon päivityksessä B20E:n vetolevyyn tulee -90 740 AW70:n turbiini suoraan.
Vinokoneessa on liian pieni starttikehä. Kutoskoneessa se on oikein aikalailla isompi. Muuten kiinnitys on sama.
-
Muistin tässä että möin manuaali muunnossarjan yhelle landialaiselle missä oli kasipulttinen, eli on ne olemassa. oli tarkoitus ottaa vetolevyn vaihossa mutta jäi vaiheeseen
-
Sebbe Segercrank hamsteroi hirmuisen pinon B30 kasipulttikampuroita.
Juuri seurasin AW71 ja B30 parittamista. Se BW35 on vähän meh.
-
Sebbe Segercrank hamsteroi hirmuisen pinon B30 kasipulttikampuroita.
Juuri seurasin AW71 ja B30 parittamista. Se BW35 on vähän meh.
Juu on B30 olemassa kasipulttisella kampuralla, mutta siis myös automaatit?
Saisko tuon "meh" myös Vakka-Suomen murteella, kun mielipiteet BW35:sta kiinnostaa? Miten se noin niinku perusmoottorin perässä toimii? Kolmivaihteisuus ei ole murhe, eikä välttämättä lukoton turbiinikaan.
-
Jotenkin muistelen että Lensulla oli 74 automaatti josta piti tehdä manuaali M46. Etsi jonkun tovin vauhtipyörä, mutta päätyi käyttämään vetolevyä ja siihen vinokoneen vauhtipyörä päälle. Ehkä boost tulee ja kertoo?
Ajellut vähän 164 automaatilla. En vaan tykännyt siitä yhdistelmästä, ehkä luisto ja porrastus ei maistunut. Ehkä se BW ei ollut ihan A1-luokassa?
-
Okei. Kyllä nämä kommentit vahvasti viittaavat siihen, että sellainen 8-pulttinen vetolevy jostain pitäisi löytyä.
-
Ajelin parikymmentä vuotta sitten 1976 244:lla B20A+BW35 kombolla vuoden verran ja mielestäni oli silloin ainakin ihan ok. Hissukseen kun ajelee 80% kaupunkia loput 20% sen aikaista 8-tietä Turku-Masku väliä.