Kulkukoira  Proturbo

B230A pikkuviritys.

  • 22 Vastauksia
  • 9291 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AntSil123

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #15 : 20.11.2015, 12:05:28 »
Mites esim toi vakioperä ja kardaani? Mistä perä ja kardaani ja laatikko olis fiksuin hankkia?
« Viimeksi muokattu: 20.11.2015, 12:09:02 kirjoittanut AntSil123 »

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #16 : 20.11.2015, 16:32:01 »
Mites esim toi vakioperä ja kardaani? Mistä perä ja kardaani ja laatikko olis fiksuin hankkia?

Et kerro mistä autosta nyt on kyse muttei 200hv tavoitteella ole ongelmaa perän kardaanin tai laatikon suhteen varmaan missään mallissa.
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa AntSil123

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #17 : 20.11.2015, 17:01:02 »
Oho .. :D Siis 244! vuosimalli on -81 mutta suunnitelmia sen verran muutan että ostan nyt jostain b230ft tekniikan ja laakeroin sen ja vaihdan tiivisteet jnejne. sen tiedän mutta muuta en sitten tiedäkkän:/ onko jossain joku topic missä ois suurinpirtein sama suunnitelma kun mulla että koneen vaihto ja silleen että missä näkyis suurinpirtein kaikki tarvittava koneen vaihtoon. Ja tietysti männänrenkaat
« Viimeksi muokattu: 20.11.2015, 17:14:25 kirjoittanut AntSil123 »

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #18 : 21.11.2015, 13:39:02 »
Oho .. :D Siis 244! vuosimalli on -81 mutta suunnitelmia sen verran muutan että ostan nyt jostain b230ft tekniikan ja laakeroin sen ja vaihdan tiivisteet jnejne. sen tiedän mutta muuta en sitten tiedäkkän:/ onko jossain joku topic missä ois suurinpirtein sama suunnitelma kun mulla että koneen vaihto ja silleen että missä näkyis suurinpirtein kaikki tarvittava koneen vaihtoon. Ja tietysti männänrenkaat

Tuossa linkki jonka takana muutama lisälinkki.

Pähkinänkuoressa:

- Vaihdat keulalle ft-koneen.
- Moottorinohjaus: joko lh-240:stä johtosarja ja 700-900 turbosta boxit siihen tai ohjelmoitava ruisku. Lh:lla ajettaessa lastut tarpeen.
- Jos tehotavoite on 200hv niin vakio pakosarja (mielellään 90+ vuosimallista) ja turbo (mielellään td04-13c) riittävät.
           * Jos kuitenkin joudut ostamaan ahtimen erikseen kannattaa ehkä miettiä isompaa pikkumitsua, esim. td04-15g joita saa kohtuu rahalla käytettynä.
- Joku kiinacooleri, jos raha on oikein tiukilla niin vakiollakin taitaa vielä tuo 200hv nipin napin irrota.
- Mielellään isommat suuttimet.
- Mielellään m90 vaihdelaatikko ja sre asetelma.
            * Vaihtoehtoisesti turbon kytkin ja asetelma. Vaihdelaatikko alkaa olla noilla kohdilla vähän kovilla, mutta ajotavasta riippuen voi kestääkin vielä.

Haku vain kovaan käyttöön, esim. 240 turbotus, 240 viritys jne, jne.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #19 : 21.11.2015, 14:08:33 »
M46 ja turbon kytkin sietää aivan täysin nuo 200hv lukemat. Ei ole tarvetta järeämmille, jää nekin rahat johonkin muuhun.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa AntSil123

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #20 : 21.11.2015, 14:38:19 »
Pitäs topiccia vissiin vaihdella. Nyt kun suunnitelmissa on ahtaminen niin sinne lähelle 300hp voisi kokeilla. Ja kyllä tähän projektiin voin vähän enrmmän rahaa laittella O:-) mut tohon settiin minkä O_J kirjoitti niin mitä siihen pitäisi viellä lisäillä? Peltipakosarjaa , isompaa suutinta jnejne

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4403
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #21 : 21.11.2015, 15:30:35 »
Vakio pakosarja riittänee vielä, isompi imm (jos lh), suuttimet ja ehdottomasti parempi cooleri ja isompi turbo (19t riittää nippanappa). 300+ hv vinokoneen suunnittelu ja vinokoneiden penkkilappu aiheista voi katsoa erilaisa reseptejä.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: B230A pikkuviritys.
« Vastaus #22 : 03.03.2016, 18:32:55 »
Eikö nuo A-koneet ole parhaimpia vapariaihioita puristusten kannalta??

200heppanen vapari ei kauheesti kalliimmaksi tule turboon verrattuna..siitä ylöspäin euroja alkaa palamaan. Ahdin rahaan saa kannen, n.120€ nokan, 150€ peltisarjan, esim mega ei maksa maltaita.
Tietysti sataseen saa jonkun läpiväljän vakiomitsun mutta kun lasketaan kunnostetun hinta niin saa kyllä soivan kannen siihen hintaan.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

 

Kulkukoira  Proturbo