Tarkastaisin ensimmäisenä sen ilmamäärämittarin tienoolla olevan LU-Jetin päävirtareleen. Tosin jos vika olisi siinä, ei pitäisi ruiskupumpullekaan tulla virtoja, mutta ei näistä koskaan tiedä kun ovat vanhemmiten vähän henkimaailman juttuja. Se päävirtarele on samanlainen kun K-Jetissä, eli antaa virtaa bensapumpulle jne... vasta kun virtojen lisäksi myös kierrostieto tulee releelle (eli startti pyörii). Itsellä oli ongelmia satunnaisesti käynnistyvyydessä ja ongelma oli tuossa releessä.
Relettä saa Motonetistä.
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/482384/799338?ajoneuvo=653Ruiskuun liittyvät sulakkeet löytyvät sieltä akun takana olevasta lisäsulakeboksista, sellanen käsin ruuvattavalla kannella oleva pieni musta rasia. Siellä majailee myös sumuvalojen sulake. Tosin jos bensaa tulee, ei tuo sulake ole mennyt koska tuo sama sulake on bensapumpulle, kannattaa silti tarkastaa.
Suuttimille lähtee boksilta yksi parikaapeli joka jakautuu johtosarjassa jossain tulipellin tienoolla neljälle suuttimelle, jaot on muistaakseni tyyliin abikomallisilla liittimillä eli noissa voi vanhemmiten olla hyvinkin häiriöitä. Jos en aivan väärin muista niin tuo LU-Jet maadoittaa suuttimia, mutta tuo on helppo mitata onko mitään eloa suuttimella.
Eipä tuossa noiden lisäksi oikein muuta vikaa voi olla sitten, kuin Renix yksikkö tai sen VR-anturi (ellei itse LU:n boksi olisi viallinen, mutta tuo olisi kohtuu harvinaista). Se vauhtipyörällä oleva anturi tai itse yksikkö vikaannuttuaan ovat myös vähän sellasia, että joskus saattaa antaa kipinää ja joskus ei ja tietysti jos kovin sekaisin on niin kipinä voi tulla väärään aikaan. Anturi ja boksi on kyllä halpoja uusia myös, ebaysta saa anturia ja boksia, Motonetistä nykyään enää pelkkää puolaa. Huollettavia osia tuossa Renixissä ei juuri ole, eli jos joku on rikki niin vaihtoon.
Puola:
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/101060/350604?ajoneuvo=653