Tuli hommattua elämän ensimmäinen deeku. Autona vm-91 940 sedan, D24T ja ZF:n laatikko.
Kertokaas ketkä olette enemmän näillä rullanneet, että millainen tuo yhdistelmä on teillä on ajossa.
Ensimmäset havainnot:
Ärsyttävää aja 80km/h tunnissa kun vaihdelaatikko arpoo vaihdetta kokoajan. Varsinkin kun tulee pieni/loiva nyppylä tai mäki. Käyttää 4 sekuntia pienemmällä ja sitten vaihtaa taas isomalle. Pakko ajaa 90km/h ,jotta se ei vaihda vaihdetta kokoajan...
Ja kuuluuko tuon laatikon tömähtää ihan pirusti kun se vaihtaa pienemmältä isommalle?
Kickdown kiihdytys noin 5000 kierrosta, hölläät kaasua, vaihtaa isommalle, kierrokset putoaa silmänräpäyksessä 2000 voimakkaan tömähdyksen saattelemana.
Kuuluuko sen lootan olla tommonen? Vaihtotapahtuma on hyvin kulmikas ja erittäin voimakkaan oloinen.
AW71 toimii lansissa hyvinkin sivistyneesti.
Voiko ZF:n tilalle vaihtaa AW71:n? D24T koneen perään.