Autodiagnoosi  Carcom Oy

b200f ---> b230ft

  • 19 Vastauksia
  • 8514 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: b200f ---> b230ft
« Vastaus #15 : 21.09.2012, 15:19:53 »
No ei sit löydy kun on vaparista johdot...
Paat korkeaohmiset tarpeeks isot tai sovellat vastukset suuttimiin.

Mulla on nyt valmiina ostettuna matala ohmiset suuttimet ja vastuskin on ostettu, Eli ne kannattaa laittaa niin ei tuu tuhlattua rahaa. Mutta ne vastuksen johdot mietityttää että minkä värisiin suuttimien johtoihin ne tulee kiinni? Toi mun on siis b230e johon ostin ja olen asentamassa Vapari LH johtosarjan, turbon boxit ja turbon suuttimet sekä suutinten vastukset.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

hevonen

  • Vieras
Vs: b200f ---> b230ft
« Vastaus #16 : 21.09.2012, 15:37:05 »
Kato tuolta, siinä on johtojen väritkin. http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: b200f ---> b230ft
« Vastaus #17 : 21.09.2012, 17:59:51 »
miten tuo eroaa käytössä? eli mullahan projektissa on lh 2.4 -89 b234f:stä ja kaasuläppä b230fb:stä eli löytyy tuo täyskaasu asennontunnistin, mutta ohjaus tulossa turbo tekniikkaan. Eli jos jätän johdon paikalleen mitä käytännön eroja huomaan?
Hyytävän mustan savun perässä täyskaasulla ja kasan sököjä tulppia.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f ---> b230ft
« Vastaus #18 : 21.09.2012, 18:52:30 »
sen täyskaasu tiedon saa helpoiten pois käytöstä, kun ottaa kyseisen piuhan irralleen tulipellin johtosarjan liittimestä

eiku hemmetti eihän 2-satkussa ollu tuota liitintä, kannattaa sitten napasta irti ehjänä ecun liittimestä 3, punavalkee väritys
lähtee helposti irti migin langan pätkällä ja tongeilla,  takoo päätä vähän taltan muotoiseksi
« Viimeksi muokattu: 21.09.2012, 19:00:09 kirjoittanut Ari E »

Poissa mirok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi
Vs: b200f ---> b230ft
« Vastaus #19 : 28.09.2012, 22:40:27 »
Mä en huomannu mitään eroa vedossa tai seoksissa (kapeakaistaromu) oli se piuha kiinni tai ei  ::) Ja kone 230ft vaparin bokseilla, 630cc suuttimilla,e85 ja noin 1.1bar vakio garretti.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy