KL-varaosat  Race.fi

Volvo_finns-sensurointi

  • 52 Vastauksia
  • 24740 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Takki & Ovipahvi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2090
  • Myydään mainostilaa!
    • Instagram: @buildingbrick240
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #30 : 28.07.2013, 19:45:38 »
Tämä kuvaa oikein hienosti sitä mitä adrock yrittää kertoa meille tuolla viestillään.

Asenteissa aika paljon vikaa.

Toisten foorumien blokkaaminen ja arvostelu ( kukaan ei sitä tietysti voi kieltää ) ei johda yhtään mihinkään.

Eikö olisi aika aikuistua ja miettiä foorumilaisten etua esimerkiksi näissä linkeissä, jos sellaisia on blokattu.( tarkoitan sellaisia linkkejä mistä joku voi saada apua omiin auto ongelmiinsa )
Öööö hä? Yhteen sanaanko nyt tartuit? Tossa mun viestissä oli myös noin miljoona hymiötä, täysin huumorilla kirjoitettu viesti josta ei todellakaan kannata vetää mitään yleistä linjausta foorumilaisten/moderaattoreiden saati yhdistyksen asenteesta muita foorumeita kohtaan.

Kerrotaan vaikka tässä välissä sen verran että volvolandiaa aikanaan lueskelin jonkunverran, mutten tainnu koskaan sinne rekisteröityä. finnsien perustaminen, heidän lähtö landiasta kirjoitteluineen, vrcf:än alkutaipaleet yms on mulle täysin harmaata aluetta, koko finnsien foorumista en ole ollut edes tietoinen tämän ketjun lukemista. Nyt jos luet tuon mun viestin uudelleen niin ehkä sisäistät paremmin mitä kirjoitin. Kävin vähän kattelemassa ja totesin ettei sielä kertakaikkiaan ole mulle yhtään mitään sisältöä tai aktiviteettiä. Tarkoitus ei ollut ottaa kantaa tuohon sensuuri asiaan.

- Jussi H  :hello:
240 -86 @buildingbrick240

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #31 : 28.07.2013, 19:52:05 »
Ei muuta kuin jotain konkreettisia parannusehdotuksia, niin otetaan ne harkintaan.

Jos jonkun moderaattorin toiminta ei ole ollut reilua ja kokee, että on tullut syrjityksi niin siitä voi laittaa vaikka minulle tai Peetulle palautetta.


Poissa Timovaan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 330
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #32 : 28.07.2013, 20:02:10 »
Öööö hä? Yhteen sanaanko nyt tartuit? Tossa mun viestissä oli myös noin miljoona hymiötä, täysin huumorilla kirjoitettu viesti josta ei todellakaan kannata vetää mitään yleistä linjausta foorumilaisten/moderaattoreiden saati yhdistyksen asenteesta muita foorumeita kohtaan.

Kerrotaan vaikka tässä välissä sen verran että volvolandiaa aikanaan lueskelin jonkunverran, mutten tainnu koskaan sinne rekisteröityä. finnsien perustaminen, heidän lähtö landiasta kirjoitteluineen, vrcf:än alkutaipaleet yms on mulle täysin harmaata aluetta, koko finnsien foorumista en ole ollut edes tietoinen tämän ketjun lukemista. Nyt jos luet tuon mun viestin uudelleen niin ehkä sisäistät paremmin mitä kirjoitin. Kävin vähän kattelemassa ja totesin ettei sielä kertakaikkiaan ole mulle yhtään mitään sisältöä tai aktiviteettiä. Tarkoitus ei ollut ottaa kantaa tuohon sensuuri asiaan.

- Jussi H  :hello:

Anteeksi vain :)

Ei ollut tarkoitus tarttua yhteen sanaan.
Ilmaisin itseäni hieman väärin kun halusin korostaa sitä sanaa. ;)
-V70 2.4 d vm-2002

Lause ei välttämättä ala ISOLLA kirjaimella.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #33 : 28.07.2013, 20:32:02 »
Ei muuta kuin jotain konkreettisia parannusehdotuksia, niin otetaan ne harkintaan.

Volvofinns-sanan sensurointi pois -H-
Kirosanoissa voi minun puolestani vaikka pitääkin...

Poissa Puavo

  • Riimittelevä konsultti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1609
  • Mafia Connections
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #34 : 29.07.2013, 11:12:04 »
Poistin tuon finns-sensuroinnin. Jos sieltä jotain välttämättä haluaa linkittää niin nyt se onnistuu.

Muistakaa linkkien yhteydessä kertoa tiivistetysti mitä sieltä linkin takaa löytyy.
Volvo 244 DL -84 -> Volvo 245 GLi -87 -> Volvo 244 Turbo -81 -> Volvo V70 I Classic ->  Toistaiseksi Volvotta

Poissa Fuse

  • Rommiahdettu
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 521
  • Volvo R-Sport - Equipment for the car enthusiast.
    • Volvo300Mania.com
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #35 : 29.07.2013, 15:08:30 »
Projektipäiväkirjojen ja vastaavien suoralinkitys ilman mitään asiasisältöä itse linkin lisäksi tälle foorumille ei ole myöskään suositeltavaa. Tyyliin että tekee projektitopikin, missä on pelkkä linkki johonkin muualle.
“Buy land, they're not making it anymore” - Mark Twain

Poissa Timovaan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 330
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #36 : 29.07.2013, 15:17:43 »
Tässä on taas hyvä esimerkki mihin päästään asiallisella keskustelulla. ;)
-V70 2.4 d vm-2002

Lause ei välttämättä ala ISOLLA kirjaimella.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #37 : 29.07.2013, 16:56:27 »
Tässä on taas hyvä esimerkki mihin päästään asiallisella keskustelulla. ;)

Väsytystaktiikka :D

Poissa KalleKyy

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 794
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #38 : 30.07.2013, 00:51:31 »
Sama juttu vielä volvolandian sensuurille, niin helpottuu monen uudemman kävijän avun saanti.

Ne ketkä kaunaa haluavat kantaa puolin ja toisin, tehköön sen keskenään, mutta turha sen on antaa vaikuttaa kaikkien tuhansien tavallisten käyttäjien avunhakuun ja -antoon, jotka eivät "foorumisodista" tiedä, eikä tarvikaan tietää.

Johan ainaiselle volvoilijoiden keskinäiselle kinastelulle ja nokittelulle on naureskeltu jo muiden merkkien foorumeillakin... :D

Muutenhan tässä on merkkifoorumeiden parhaimmistoa ja hyvä syy ajella volvolla, kun aina on apu lähellä. Monia uusia tuttavuuksiakin täältä ja toisilta foorumeilta löytänyt, joten eikö voitaisi kaikki olla vaan yhtä suurta volvokansaa, vaikka sitten useammallekin foorumille levittäytyneenä? Ei se keltään ole pois, jos välillä poiketaan "naapurissa" ::)
-13 V70 D5 AWD Aut. (-07 V70 2.5T AWD Aut.)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #39 : 30.07.2013, 08:21:43 »
Sama juttu vielä volvolandian sensuurille, niin helpottuu monen uudemman kävijän avun saanti.

Ne ketkä kaunaa haluavat kantaa puolin ja toisin, tehköön sen keskenään, mutta turha sen on antaa vaikuttaa kaikkien tuhansien tavallisten käyttäjien avunhakuun ja -antoon, jotka eivät "foorumisodista" tiedä, eikä tarvikaan tietää.

Johan ainaiselle volvoilijoiden keskinäiselle kinastelulle ja nokittelulle on naureskeltu jo muiden merkkien foorumeillakin... :D

Muutenhan tässä on merkkifoorumeiden parhaimmistoa ja hyvä syy ajella volvolla, kun aina on apu lähellä. Monia uusia tuttavuuksiakin täältä ja toisilta foorumeilta löytänyt, joten eikö voitaisi kaikki olla vaan yhtä suurta volvokansaa, vaikka sitten useammallekin foorumille levittäytyneenä? Ei se keltään ole pois, jos välillä poiketaan "naapurissa" ::)
Ei kai täällä ole samanlaista sensuuria Volvolandialle kuin finnsille oli?
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #40 : 30.07.2013, 09:23:18 »
Ei kai täällä ole samanlaista sensuuria Volvolandialle kuin finnsille oli?

Taisi olla. Eikös siitä tullut "suomenvolvofoorumi" tms.? Joka siis linkkinä toi vrcf-sivustolle. Muistanko väärin?

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4016
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #41 : 30.07.2013, 09:32:21 »
Taisi olla. Eikös siitä tullut "suomenvolvofoorumi" tms.? Joka siis linkkinä toi vrcf-sivustolle. Muistanko väärin?

Et.
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #42 : 30.07.2013, 17:28:01 »
Adrock ja muutama muu ei näytä ymmärtävän, että jos joku porukka perustaa foorumin, niin se foorumi on silloin juuri sellainen, kuin he itse haluavat.(poissulkien muutama lakisääteinen juttu)

Miksi pitää piipittää ja valittaa, koska tämä foorumi ei kuitenkaan ole teidän? Te olette vain käyttäjiä.(kuten myös minä(ja ihan vapaaehtoisesti))

Muoviämpäri!
« Viimeksi muokattu: 30.07.2013, 17:29:52 kirjoittanut järviin »

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #43 : 30.07.2013, 17:40:43 »
Adrock ja muutama muu ei näytä ymmärtävän, että jos joku porukka perustaa foorumin, niin se foorumi on silloin juuri sellainen, kuin he itse haluavat.(poissulkien muutama lakisääteinen juttu)

Miksi pitää piipittää ja valittaa, koska tämä foorumi ei kuitenkaan ole teidän? Te olette vain käyttäjiä.(kuten myös minä(ja ihan vapaaehtoisesti))

Muoviämpäri!

Olen minä yhdistyksen jäsen ja yhdistyshän pyörittää foorumia. Yhdistys toki myös valitsee hallituksen, joka hommat laittaa toteen, mutta olen lompakkoni avannut kun sitä pyydettiin.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Volvo_finns-sensurointi
« Vastaus #44 : 30.07.2013, 17:49:35 »
Itse kannatin finssi sensuurin poistoa, tähän toiseen oma kantani on ehdoton ei, kyseessä on ihan toisentyyppinen asia, kuin mikä finssien kanssa oli.

 

Carcom Oy  Ateho