Tuli tänään laiteltua tuo "uusi" kone paikoilleen.. Se on siis 025 ylikokoon porattu ruiskun kone johon lyöty edellisessä koneessa olleet kaasarit ja peltisatsi kiinni.. Kampiakseli on jossain vaiheessa muuttunut 6-pulttiseen. Kansi on varmaankin madallettu b20f koneen kansi, koska korkeus on 85mm. D-nokka näytti olevan.. Sen verran osaa tosta vaihdoin ennen paikalleen laittoa kun että vaihtoin etu ja takapäähän stefalliset kopat, kampuran takapään silmälaakerin, ohjurin suojakumit vaihtu uusiin ja sitten tietenkin suuttimien reijät tulppasin. Kytkin levyn vaihdoin uuteen ja samassa otin 7kg vauhtipyörän vanhasta koneesta. Maalata en kerennyt tota konetta kun tosiaan edelläkin mainittuna intti vie melkein kaiken ajan.. Nyt oli vaan tarkoitus saada ajokuntoon taas viimesille keleille ennen talvea. Hyvin toimi kun heitin tossa 50km lenkin, ainoa vaan että nakuttaa hieman, voi olla että venttiileissä liikaa välystä, pitää se vielä tsekkailla huomenissa..