Tässä on nyt vähän aikaa kiroiltu enemmän ja enemmän häröilevän ylivaihteen kanssa. Kaveri heitti ilmoille idean että mikset vaan heitä M47:aa tilalle, kyllä se kestää. Autossa on BSR cat-back, kartiosuodatin, ja jossain vaiheessa mahdollisesti BSR:än lastunkin heitän takaisin paikalleen(boksi vaihdettu). Kestävyyden kanssa ei noilla hiluilla pitäis ongelmaa olla? Talviauto kyseessä joten yhtään enempää ei ole tarvetta jättää "kasvunvaraa". Lisäksi M47:lla vitosvaihteella ajaessa vapautuisi käsinojan mukitelineen taaempikin paikka käyttöön.
Onko tuossa swapissa kaikenkaikkiaan mitään mitä pitäisi ottaa huomioon? Vaihtoon menee laatikko, keppi telineineen, kardaanin etupätkä...? Onko väliä mistä vuosimallista otan tarpeet? Jonkun vähän ajetun B200F:n perästä vois saada ehjimmän. Mikäli laitan lastun paikalleen ja nostan paineet 1bar:iin, niin meneekö vakiokytkin vielä?
Allekirjoituksen ysi siis kyseessä.