LH2.2 ei vikokoodin luentaa konehuoneessa. Hall-jakaja (muuten tyhjä).
LH2.2:ssa on vikakoodinluenta, ei vaan semmoinen miten suurinosa volvoharrastajista sen tuntee (eli ei ole sitä pömpeliä konehuoneessa).
240:n ja 7xx turbon LH-2.2:n johtosarjat eroaa esimerkiksi täysin sytytyksen osalta, turbossa on EZK, kun vaparissa on chrysler-tms sytytysjärjestelmä.
-LH-2.2:n johtosarja eroaa hyvinkin isosti 2.4:sta.
-2.2:n saa pyörimistietonsa HALL anturilta jakajasta kun taas 2.4 vauhtipyörältä (joten myös vauhtipyörä on eri autoissa).
-Molempiin saa lastuja.
-IMM on erilainen.
-Nakutuksentunnistin on samanlainen, riippuen toki vuosimallista (muutamaa variaatiota on ollut). Liitin ja paikka tosin samanlaiset.
Elikkä helpoimmalla ehkä pääset kun hommaat täydellisen LH-2.4 järjestelmän ja pulttaat sen siihen lohkoon vauhtipyörineen ja turbon bokseineen tai lastutetulla vaparinboksilla.