Se ohjauspainesäätimen "säätö" ei sitten ole mitään ruuvin kääntöä vaan se pitää purkaa osiin ja väännellä sisältä vähän osia ja mahdollisesti porailla reikää yms. Toisessa Trollhättanin ihmeessä käyttöpainetta saatiin nostettua ottamalla yksi ohut prikka pois (tai lisäämällä) määränsäätelijän kyljessä olevan painetta säätävän neulaventtiilin juuresta. Pari reiska ranettajan kikka kuutosta:
- Jos haluat aina käyttää kylmäkäynnistysrikastussuutinta käsin, niin vedä sinne yksinäiselle rikastussuuttimelle vaan virta (esim. startin solenoidilta) ja maadoita sitä painonappikatkaisijalla käynnistyksessä.
- Jos ahdoilla ei bensa ihan riitä, laita edellä mainittuun suuttimeen vielä maadoitus säädettävältä painekatkaisijalta. Eli kun painetta X määrä --> maadoittuu suutin ja lisäbensa virtaa imusarjaan.
- Jos kokeilit ennen edellä mainittua ranetusta testata sen kylmäkäynnistysrikastussuuttimen, niin huomasit, ettei siitä tule bensaa kuin parisataa millilitraa minuutissa. Jos, ja kun, se ei riitä niin poraa vaikka ~1,2 mm poralla varovasti varaosasuuttimen reiän isommaksi ja asenna se paikalleen. Suuttimesta tulevan bensan pisarakoko kasvaa tosin järkyttävästi, mutta sitä tulee ainakin reilusti (toista litraa/min).
En suosittele kenellekään näiden kokeilua! Kannattaa lukea ajatuksella vaikka nämä sivut
http://www.k-jet.org/ jos englanti taipuu.