Madalla kansi, älä ota sokkaa pois. Laita jakopää ja kone kasaan. Sittenhän sinä näet kuinka paljon pielessä se on. (kasaat sen jakopopään ja laitat merkit kohdalleen, katsot paljonko nokkapyörän merkki on pielessä)
How simple is that?
Osta silti se säädettävä nokkapuörä, tuo tapin pois jättäminen ei ole suositeltavaa. Tiedän kyllä, ettei se voima sen tapin kautta mene mutta mutta... Kuuluu vähän, samaan kun jättäisi männäntapinsokat pois, ajatuksella mihinkäs ne tapit sieltä lähtisi.
Edit: Ja jos nyt olet päättänyt, että se tappi jää pois niin niin... Laita se nokka-akseli tappi paikoillaan nokkapyörän kera kasaan. Laita nokka oikeaan kohtaa, ota sokka irti, nyt voit sen nokkapyörän laittaa vaikka väärin päin jos siltä tuntuu. Niin ja tietysti alamerkki pitää olla kohdallaan, ja mahdollisesti myös apuakselin. Apuakselin merkillä väliä vain, jos lohkojakaja.