Eli nyt siis sellanen ongelma että kun ahdot nousee siihen 0.8bar tuntumaan niin ilmeisesti moottorinohjaus tekee fuelcutin.
Vanha omistaja sanoi että autossa on BSR lastu ja tuo ei olisi ongelma ,noh vakioturbolla pystyi ahtamaan yli 1bar eikä ongelmaa ollut... Tällähetkellä kiinni T3/4 ja uus pakosarja ja veto loppuu heti kun ahdot nousee tuohon 0.8bar
Eli kysymys numero 1: Mistä mahtaa johtua että pikkuturbolla pystyi ahtamaan enemmän ja pikkusen isommalla pikkuturbolla ei?
Kysymys 2 ,3 ja 4: Missä mahtaa sijaita moottorin ohjausboksit ja kuinka tunnistan mikä moottorinohjaus tässä on(LH2.2 ,LH2.4 vai motronic) ja kuinka tarkistan onko sielä tosiaan mitän lastua?
Auton tietoja:
Moottori alunperin b230et vaihdettu b230ft
Vuosimalli 1988
Laatikkona ZF4hp22 jos sillä on mitään vaikutusta asiaan