KL-varaosat  Race.fi

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
mikäänhän ei estä tekemästä topiccia jossa kertoo sen salat, siitä hyötyisi iso joukko harrastajia

Aamen.

Itse olen sen verran arka kun en tiedä mitä olen tekemässä, että jätän ennemmin tekemättä kuin kokeilen kaikkea mahdollista.  :idiot2: Lisäksi kun oma Vida on lontoon kielinen, se jarruttaa entisestään.

Myös lista ohjainlaitteiden lyhenteistä olisi kova sana ja mitä ominaisuuksia niiden takaa löytyy.
2
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 mk3 nostokohdat hallitunkilla
« Uusin viesti kirjoittanut Tuukh tänään kello 05:50:01 »
Moro! Pari kertaa vuodessa painin tämän saman ongelman kanssa lähinnä etupyörien osalta. Nyt viimeisen vaihdon yhteydessä hoksasin ottaa ihan kuvatkin omasta nostokohdasta. V70 2014 on tosiaan niin matala, että oikeaa kohtaa aloittaessa en meinaa löytää millään enkä tiedä olenko sitä löytänytkään. Toistaiseksi on pysynyt paikat ehjänä.

Edellisessä viestissä nostokohta näyttää kuvissa hyvin selkeältä, mutta aivan vastaavaa en kyllä omasta Volvostani löydä. Osaako viisaammat sanoa, ollaanko edes lähellä vai mihin kohtaan näiden kuvien perusteella tunkki pitäisi kohdistaa?






3
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: Wiseco männän tappi.
« Uusin viesti kirjoittanut _hape tänään kello 04:12:55 »
.
Joo ,eli motti auki ja taas yksi veivin ylä hela romuna .Mikäköhän näitäkin oikeen vaivaa tapit tuntus olevan kunnossa .Katos melkein vuoden ollu nipussa kilsoja tullu varmaan alle tuhat.
poraa siihe veivii reikä ylähelalle ni saa jottai voiteluu ja jos öljy sumut ni sille puolelle
4
D5 / X90 d5 polttoaineensyöttöputken vuoto
« Uusin viesti kirjoittanut Unknow Citozen tänään kello 03:28:50 »
Elikkäs xc90 D5 on potilas ja juuri huomasin että 5 sylinterin polttoaineputki vuotaa jakotukin ja liittimen välistä. Osaako joku sanoa kannattaako yrittää kiristämällä vai meneekö putki uusiin?
5
mikäänhän ei estä tekemästä topiccia jossa kertoo sen salat, siitä hyötyisi iso joukko harrastajia
Jeps.
6
200 / Vs: Volvo 240 bensamittari ei toimi
« Uusin viesti kirjoittanut Mustasudenkorento tänään kello 00:59:34 »
Juniorit vaihtaneet molemmat bensapumput.Volvo bensa 240 1987 B200 kone.
Ilmeisesti koho ei pelaa kun bensamittari ei toimi, miten korjataan ja mistä varaosat?
Jos tankin sisällä oleva pumppu on vaihdettu on koho/anturipaketti täytynyt käyttää pois ja kohon saa helposti taitettua solmuun varsinkin jos tankkia ei olla käytetty pois. Reikä lattiassa on ahdas ettei anturi paketti tahdo mahtua helposti tankin sisään. Johtojen tarkistus ensimäisenä. Anturi pakettia saa pumpulla ja ilman ja hinnat on alta 30 yli 250e riippuen paikasta mistä ostaa..saa todella monesta paikasta.
Suotava kuiten ostaa auton tiedoilla niin kättelee mittariston kanssa oikein.

Toinen kysymys: kumpikin pumppu toimii ja rele muttei kone saa bensaa????
Vaihtavat jonkun suodattimen??
Help needed kun etänä seurailen, jollei kuntoon pitää hakea peräkärryllä
Toimeliaita poikia auton kimpussa…..tunnustusta.

Jos pumput toimii ja rele toimii niin onko letkut ehyenä tankki lähdöstä, nuilla on tapana ruostua puhki. Suodatin on auton alla pumpun jälkeen. Sulake 6 ja nelonen tarkistaa ja putsata huolella. Tässä ei nyt käy ilmi miten pumput ja rele on testattu?
7
mikäänhän ei estä tekemästä topiccia jossa kertoo sen salat, siitä hyötyisi iso joukko harrastajia

No juu... Just tuli asian kanssa nenille. Istuin läppärin kanssa puolitoista tuntia autossa, eikä jäänyt paljon mitään käteen. Mistään en onnistunut löytämään yhtään mitään liittyen noihin laatikon paineisiin.

Olisiko jollakulla tarjota vinkkiä? Tuolta kohdasta 'Diagnostic - vehicle communications' löytyy kyllä kaikenlaista (muuta) reaaliaikaista seurattavaa
8
Ostetaan varaosat / V70 mk1 xc maski
« Uusin viesti kirjoittanut -Lauri- 04.05.2024, 23:44:48 »
Olisko kellekkää jääny xc maskia nurkkiin? Kaikenkuntosia saa tarjota.

0408446290
Ilmajoki
10
Projektipäiväkirjat / Vs: Juizzuboin ensiauto. Volvo 850 #ajaavaan
« Uusin viesti kirjoittanut Joni- 04.05.2024, 23:22:52 »
Jumittaviin mäntiin paras lääke on rasvanippa jarruletkun tilalle ja rasvaprässillä rasvaa, pihdeillä vaan pitää helpommin liikkuvaa mäntää paikallaan. Jos on jarrunestettä vielä satulas sisällä nii rasva tulee yhtenä klimppinä pois eikä oo ihan kauhee homma putsata.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
KL-varaosat  Race.fi