Ruotsissa fl-seiskaturbot usein 940 valoilla. Muutenkin fl sai tehtaalta valita jonkun valopaketin tms. jolloin oli 940 valot, mutta se lyhyempi 740:n puskuri. Mulla ollu molemat sekä turbo että -92 vapari ja 940 valoilla molemmat alunperinkin.Ja näyttäisi jonkin sortin somistelistat kiertävän puskureita (autonväriset)
Tässä näkyy olevan 940:n puskurikin kun on lista ja pidempää mallia.
Keula kenties vaihdettu joskus?Keula alunperin ollut tuommoinen.
On kyllä aikakautensa helmi
2 ahtopainemittaria mutta ei seosmittaria...Ruottalaiset...
On kyllä tosi siisti! O0 Minkäslaisia suunnitelmia tälle?Kiitän!
Jatka vaan valitsemallasi linjalla. Jotenkin vaan volvon imagoon ei mielestäni sovi tuon tyyppinen koristelu(koskee siis näitä klassikoita). Honda Toyta tai vaikka Hunday niin OK. Pidät auton kunnossa ja tiellä niin kyllä sillä huomiota saa.Näillä eväillä jatketaan. Auto kyllä pidetään kunnossa ja liikenteessä - viat korjataan ja autoa ylläpidetään hyvin.
Todella nätti volvo! Lähellä täydellistä seiskaa ;) Jos linja pysyy suht maltillisena niin hyvältä kuullostaa! Kattelin noita kuvia ja ihmettelin, että onko vasemman puolen takaoven ja etuoven välillä vähän sävyeroa? Samaa mietin oikean etuoven ja etulokarin sävyissä :D Nohh vaikka olisikin, niin ei kyllä todellakaan huomattava ero, ei hyppää helposti silmiin. Kuvat voi vääristää, mutta toivottavasti auto on yhtä komea livenäkin kuin kuvissa S*Wautsi, positiivista palautetta ELK
Jarrupokimen kytkin. Tai kytkinpolkimen.Tarkistetaan.
Jos on oikee turbon asetelma niin miks ei, eihän se sun lootakaan paljoo enempää kestä.Kannattaako suoraan harkita sintteriä?
Ja jos tulevaisuudessa haluat budjettimallin suht kestävän kytkimen niin tuon kaveriks sintteri.
Supsuttaa kylmäna ja kuumana, aika reilusti.
Onko fiksumpaa ostaa käytetty ehjä pakosarja, hitsata nykyinen vai mitä tehdä?
Ääni alkaa häiritä... :-\
-hitsaus ja sen jälkeen jäähdytys hitaasti esim. sammutuspeitteisiin käärittynä
Pesin konehuonetta bräkleenillä ja teräsharjallaTää on joku uus tyyli? :o
Onko öljynpaluu alumiinia?Ei ole. Pinnapulteilla on taipumus hajota yleensä vasta kiristäessä ja usein se kateava onkin se viimeinen pinnapultti. Älä kysy mistä tiedän... 8.8 riittää hyvin. Pakosarjan tiivisteet Volvolta, niin ei tarvi ensviikolla vaihtaa taas. Kyllä se siitä.
Tää on joku uus tyyli? :o,
Ei ole. Pinnapulteilla on taipumus hajota yleensä vasta kiristäessä ja usein se kateava onkin se viimeinen pinnapultti. Älä kysy mistä tiedän... 8.8 riittää hyvin. Pakosarjan tiivisteet Volvolta, niin ei tarvi ensviikolla vaihtaa taas. Kyllä se siitä.
Haarautuukos sullakin yks letku siittä vakkarin kumilutkuttimelta hyttiin? Jos haarautuu ja niin tuki hyttiin lähevä letku ja käy kokeileen. Ei vaikuttanu itellä mitenkään toimintaan paitsi että alkoi uudestaan toimimaan :DTukittu, ei toimi >:(
Mittaa se vilkunviiksen toimivuusOnko ohjearvoja vai mittaanko vain kulkeeko virta läpi?
Pappakäyrä on just kova :D Mittaa vaan että siittä viiksestä kulkee sähkö läpiSähkökaavio kelpaisi 8)
Vaihdelaatikon öljyt vaihdettu. (75w90)
Tässähän taisi olla M46-laatikko? Tuo 75W90 ei käsittääkseni ole ihan paras mahdollinen öljy ylivaihdeyksiköllä olevalle lodjulle. Yleensä on taidettu ATF-öljyjä suositella tuohon M46:een :)M46 löytyypi.. Ainakin tuntuu että olisi parempi kuin vanhoilla öljyillä :O Vaihdetaan sitten kun siihen taas mahdollisuus :)
Laatikkoon oikea öljy on ATF type G tai F. Tuota type G atf:ää löytyy muummuassa edullisesti biltemasta (6.99€/L)Pistetään korvan taa. Ei sillä hetkellä vain sattunut olemaan mitään muuta öljyä tarjolla, toivonmukaan ei ylivaihde rupea luistamaan :-[