Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: VFE - 22.11.2011, 15:10:01
-
Elikäs lauantaina autossa ei ollut mitään vikaa. Lähti käyntiin ja kulki kivasti. Sunnuntaina sitten koitin käynnistää eikä startannutkaan. Bensa ei noussut kaasariin. Kävin sitten maanantaina hakemassa motonetistä uuden bensa pumpun ja pistin kiinni. Sekään ei auttanut joten täytin uimurikammion bensalla ja kokeilin uudelleen. Kne starttasi hengettömästi ja kävi oudosti ja sitten heitti kunnon lieskat kaasarista (onneksi oli ilmansuodatin irti). Kokeilin kääntää jakopäätä ja katkojat pelaa sekä pyöriä, sitten huomasin, että moottori puskee ilmaa ulos imusarjasta.
Nyt on täällä sormi keskellä kämmentä kun en tiedä mikä sille on tullut. Apuja kaivataan.
-
Imuventtiilivuoto, fiiberiratas antautunut tai kiila jakopäästä sökö niin että ajoitus sekaisin ??? Puristuspaine mittausta tulpan reijistä jos et ala purkamaan vielä konetta.
-
kiitoksia. nyt tietää mistä lähtee vikaa etsimään.
-
Tuossa omassa gti ssä teki samaa , kunnon putsaus tulppiin ja oikea kärkiväli.
-
mittasin puristus paineen ja se oli 9,5-9,8 Baria. onko ihan ok paine? taidan avata jakopään ja katella rattaat läpi, jos löytys vika sieltä.
-
tai siis kattelin jo ja fiiberiratas ja se isompi oli ihan kunnossa ja merkit kohdakkain...
-
Mä sanoisin että sytkässä jotakin pielessä.. Puristukset on ok noilla 9.5-9.8 lukemilla..
-
kiitti...eipähän tartte kiusata venttiileitä turhaan.