Elekma  Autoracing

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 iskarin vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut hespa tänään kello 08:36:58 »
Mitä merkkiä käytetään alkuperäisenä?
Itse kun en koske enää pitkällä kepilläkään monroeen. :knuppel2:
En koske minäkään. En iskariin, enkä Michaeliin.

Meyle Originalit panin laittaen akan S-60 vuosia sitten. Kesti ainakin sen 5-vuotta mitä kerkis oleen meillä ajossa. Oli mukavan jämyt ajaa, silti Volvomaisen pehmeet.
Tuntu toimivan ainakin orkkis vieterien kanssa hyvin yksiin.
13
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 08:19:32 »
Se katsastuksessa tehtävä mittaus ei riitä, pitää ajaa dynolla.
No kai sitten katsastuksessakin pitää ajaa dynolla. ELK
14
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 08:17:26 »
Kaksi edellistä autoa kun vein liikkeeseen niin piti allekirjoituksella varmistaa että autossa ei ole mitään 3. osapuolen ohjelmistoja.
Kyllä. Tarkoitin lähinnä näitä halpoja kotteroita jotka kiertää suoraan kädestä käteen.
Ei oo pakko ostaa jos ei kelpaa  :D
Mutta eiköhän tässä nyt hetki mene ennen kuin tiukka syyni alkaa. Ainakin mun kärry on varmaan silloin jo loppuunkäytetty.
15
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 iskarin vaihto
« Uusin viesti kirjoittanut Lapinmies tänään kello 08:15:24 »
Kiitos vastauksista. Itellä ei ole osaamista vaihtoon, eli nyrkkipajalle auto suuntaa.

Ajattelinkin, että jotakin muuta osaa yleensä samalla vaihdetaan. Eli onko alla oleva tuote kääntölaakeri? Ylätuki?

https://www.autodoc.fi/autonosat/iskarin-ylapaa-ja-laakeri-10471/volvo/v70/v70-iii-bw/32910-1-6-d?criteria%5B100%5D%5B%5D=VA&categories%5B%5D=1180&supplier%5B%5D=37
16
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / S60 T5 2001 vakiosuuttimet (väri)
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 08:10:48 »
Mulla on vihreät. Onko se alunperin näissä vai onko joku vaihtanut. Numeroa en saanut tihrustettua.
Väri on tommonen ruohonvihree.
https://www.speeding.nu/p/branslesystem-an-kopplingar/branslesystem/spridare/spridare-1588/bosch-spridare-968-grona-465cc.html

Tossa sivulla on noita missä on käytetty mutta mun kotteroo ei siinä näy.
Moottori on se kesyin 5234 T3.
17
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Raitisilmasuodatin
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 07:54:36 »
Jos ei ole OEM-muovireunaa luulen että sen saa tungettua kaikin päin ;)
Voi olla aika murjomista kun kattoo noita mittoja. Kolmen sentin heitto.
Pituus   252 mm
Leveys   282 mm
Korkeus   24 mm
Nooh, katotaan. :D
18
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 07:11:01 »
Jos keskikonsolissa ei ole kahta usb-pistoketta niin ei ole Android autoa/Apple carplayta. Vaatii uuden pistokkeen ja softan jos sen haluaa.
19
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 07:05:00 »
Tääkin kiertyy melko kauan kun ei kerro ohjelmoinnista. Hys hys.
Kaksi edellistä autoa kun vein liikkeeseen niin piti allekirjoituksella varmistaa että autossa ei ole mitään 3. osapuolen ohjelmistoja.
20
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 07:03:38 »
Päivän Hesarissa sivutaan aihetta ihan konkreettisesti.
Optimoinnilta vaaditaan kesäkuusta alkaen päästöjen osalta hyväksytyn asiantuntijan (?) tai tutkimuslaitoksen selvitys tai tyyppihyväksyntätodistus.
Minusta outoa että päästömittaustodistus ei riitä, siis silloinkaan kun päästörajat eivät ylity.
Tämä varmaan vaikuttaa jälleenmyyntiin.
Se katsastuksessa tehtävä mittaus ei riitä, pitää ajaa dynolla.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Proturbo  Autodiagnoosi