RallyBaron  Samppasport

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: V70 abs koodin siivous
« Uusin viesti kirjoittanut Mustalaatikko tänään kello 23:05:32 »
Kiitos tiedosta ja onnea, klassinen tyyppivika korjattu
2
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: TF-80SC suodatin tukossa
« Uusin viesti kirjoittanut jak900 tänään kello 22:52:22 »
No onko todettu että on tukossa? Kunnolla jos tukkeutunut niin avattava on ja löytyy jo sitten muutakin laitettavaa  :-\
3
Projektipäiväkirjat / Vs: "860" 2.9 -96
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 22:32:04 »
Illan ohjelmassa oli epämääräisessä järjestyksessä kittausta, hiontavärin suihkimista sekä kaaren ja kyljen alaosan hitsaaminen sekä pohjamaalaus. Kuvaa ei tullut otettua mihin vaiheeseen jäi, mutta matkan varrelta joku.

Puskuriakaan ei tullut irrotettua, vaan vain suojattua hitsauksen ajaksi.

Odotettavissa on ainakin rajojen näkyminen, koska käytettävissä olevan "aikaikkunan" takia jää kitin ja hiontavärin asettuminen hyvin lyhyeksi.
5
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: TF-80SC suodatin tukossa
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 22:00:17 »
Epäilen vahvasti. Paineilmaa vastakiertoon kerta toisensa perään ja kunnon huuhtelua.
6
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: V70 abs koodin siivous
« Uusin viesti kirjoittanut belem tänään kello 21:45:04 »
Nyt on kolvattu. Kemijärvellä Tunturiauto Oy jossa Volvo huolto, siellä Alex huoltaja sähkö ongelmiin. Kolvas ja toimii hienosti. Ei ollut hurja hinta. Boxin työ 150 ja sen päälle hallityö. Kyllä kannatti.
7
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: Volvo V50 1.8 bensa PCV + sälät
« Uusin viesti kirjoittanut taikatydetape tänään kello 21:41:01 »
Joo tiedän että on aika massiivinen projekti koska fordin moottori-suunnittelija inssit ovat aina olleet mestareita piilottamaan kaikki yleisesti kuluvat osat. Tätä kutsutaan jälkimarkkinoinniksi . . .
Vanhemmissa kaasari autoissa tuo kuluva putki oli aina näkyvillä ja vaihtaminen 4 minuutin juttu.
Parempi tosiaan purkaa aina enemmän kuin vähemmän niin remppa on helpompi.
Marmorilla olisivat ryöstäneet hommasta säälittä arviolta 400 - tonnin.
Saitte hyvän työpalkan joten voitte lyödä rintoihinne ja taputella karvaisia käsiänne. :)
Sama juttu esim. vulva s40 B4184S11 termostaatissa, lämpötila-anturissa tai starttimoottorissa. Koetappa nähdä starttimoottori; mitään ei ole näkyvillä, vaikka kuinka hyvän valon kanssa sitä etsisit. Vm. 2004 Tojo Corollaan vaihdoimme startin 20 minuutissa pojan kanssa.


Meitsillä olisi myös tämä projekti edessä ja nuo samat osatkin kuin sinulla olleet hankittuna hyllyssä jo pari vuotta. Se aloittaminen aina tihkaisee  :buck2:   ;D
Oireet olivat siis huojuva tyhjäkäynti, joskus (harvoin) sammuilu, ajoittainen tehonpuute, öljyn syönti? Oliko muita  oireita?


Hauska projekti kyllä loppupeleissä. Tämä on mun ensimmäinen auto, kun tuli rapeassa 29 vuoden iässä hankittua ajokortti ja auto siihen kylkeen nopealla aikataululla.

Enempää tutkimatta ostin tämän murheenkryynin ja sitä olen ystävän, sekä internetin opastuksella opetellut rassaamaan. Muuten toimii palikoiden vaihdon jälkeen hyvin, mutta todella rapea tyhjäkäynti lämpimänä nyt. Lambdat seilasi todella kovasti lämpöisenä ja nyt uudet odottaa asennusta. Uskoisin että todella nokiset mahdollisesta öljyn poltosta ja/tai laihasta poltosta ilmavuodon takia. Jos ei auta, niin heitän bensatankkiin jotain putsausmönjää josko vaikka olisi bensapumppu tai sihti törkyinen. Tiedä häntä sitten.

Mutta löytyipä mukava uusi harrastus, kun osti ensimmäiseksi autoksi 20v vanhan läpi ajetun volvofordin. Heinäkuussa on katsastus ja hiukkasen jännittää päästömittaukset tällä romulla. Ei onneksi savuta.
8
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / TF-80SC suodatin tukossa
« Uusin viesti kirjoittanut Cr3ss tänään kello 20:17:10 »
Onko kokemuksia liukeneeko suodattimessa olevat sakeutumat jollain lisäaineella esim liqui moly atf additive?
9
Itse sain juuri pakettiautoksi muutoskatsastettua (12/24).
Tosiaan vaati penkit ja selkänojat pois ja penkkien liittimeen 2,5 ohm vastus rinnan 10nF konkan kanssa ja ne sarjaan kytkettyinä 470nF konkan kanssa. Kiinnikkeet "poistin käytöstä" laittamalla pelti lipareet kiinnikkeiden ympärille ja ne popniiteillä yhteen, mutta tämä ei riittänyt vaan ne piti poistaa käytöstä hitsaamalla, no tämä korjaantui kun laittoi pienet täpät noihin pellin paloihin. Myös Selkänojan "saranan" läpi laitoin pultin ja hitsasin siihen mutterin päähän kiinni. Tällä viritelmällä sai ainakin läpi tuon muutoksen.

Hei, laitetaanko ko vastus viritelmä suoraan kiristimelle menevään johtoon?
10
200 / Vs: B200K pieniä ongelmia
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 19:06:07 »
Puola? ELK
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
KL-varaosat  Race.fi