1
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: V70 abs koodin siivous
« Uusin viesti kirjoittanut Mustalaatikko tänään kello 23:05:32 »Kiitos tiedosta ja onnea, klassinen tyyppivika korjattu
Joo tiedän että on aika massiivinen projekti koska fordin moottori-suunnittelija inssit ovat aina olleet mestareita piilottamaan kaikki yleisesti kuluvat osat. Tätä kutsutaan jälkimarkkinoinniksi . . .
Vanhemmissa kaasari autoissa tuo kuluva putki oli aina näkyvillä ja vaihtaminen 4 minuutin juttu.
Parempi tosiaan purkaa aina enemmän kuin vähemmän niin remppa on helpompi.
Marmorilla olisivat ryöstäneet hommasta säälittä arviolta 400 - tonnin.
Saitte hyvän työpalkan joten voitte lyödä rintoihinne ja taputella karvaisia käsiänne.![]()
Sama juttu esim. vulva s40 B4184S11 termostaatissa, lämpötila-anturissa tai starttimoottorissa. Koetappa nähdä starttimoottori; mitään ei ole näkyvillä, vaikka kuinka hyvän valon kanssa sitä etsisit. Vm. 2004 Tojo Corollaan vaihdoimme startin 20 minuutissa pojan kanssa.
Meitsillä olisi myös tämä projekti edessä ja nuo samat osatkin kuin sinulla olleet hankittuna hyllyssä jo pari vuotta. Se aloittaminen aina tihkaisee![]()
![]()
Oireet olivat siis huojuva tyhjäkäynti, joskus (harvoin) sammuilu, ajoittainen tehonpuute, öljyn syönti? Oliko muita oireita?
Itse sain juuri pakettiautoksi muutoskatsastettua (12/24).
Tosiaan vaati penkit ja selkänojat pois ja penkkien liittimeen 2,5 ohm vastus rinnan 10nF konkan kanssa ja ne sarjaan kytkettyinä 470nF konkan kanssa. Kiinnikkeet "poistin käytöstä" laittamalla pelti lipareet kiinnikkeiden ympärille ja ne popniiteillä yhteen, mutta tämä ei riittänyt vaan ne piti poistaa käytöstä hitsaamalla, no tämä korjaantui kun laittoi pienet täpät noihin pellin paloihin. Myös Selkänojan "saranan" läpi laitoin pultin ja hitsasin siihen mutterin päähän kiinni. Tällä viritelmällä sai ainakin läpi tuon muutoksen.