0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Pitäis pyöriä ainakin kompuran kanssa. Tiheä tahti viittaa vajaukseen järjestelmässä.
Kannattaa varmaan ekana tarkistaa se kylmäaineen määrä järjestelmässä.
No niin auto kävi ilmastointihuollossa ja paperossissa kerrotaan näin:Tyhjennetty: 0.925kgblaa blaa öljy ei saa selvää kun lähti muste kiitään: 0000mlAlipaineaika 20:00minVuototesti: Vuotoa ei havaittuTäytetty: 1.000kgÖljyä lisätty: 3mlEli ainetta on hävinny 0.075kg. Eikait noin vähäinen määrä voi vielä vaikuttaa että kompura naksuttelee tiheään tahtiin pois/päälle? Ja flekti yritti ennen huoltoa lähteä pyörimään kun oli hetken naksutellu päälle/pois kompuraa. Nyt en testannu ku ilmat on sen verta koleaksi menny.
Mikä on tiheä tahti? Tuohan käyttää kompura kun on tarpeen, eli ei kuulu pyöriä jatkuvasti kun ilmastointi on päällä.Jos työntää kylmää, niin kaikki kunnossa.
Magneettikytkimen välys liian suuri?
No noin 1 -2 minuutin välein päälle/pois. Kylmää tuli hetken ehkä 10minuuttia ja sitten ei tullu enään kuin vasta sitten kun auto oli huilannu puolesta tunnista tuntiin niin sen jälkeen lähti taas wörkkimään.
Selvä pyy. Paljon pitäis olla välystä? senhän voi säätää EHKÄ, jos ei ole kulunu ihan loppuun.
Magneettikytkimen akselilla on shimmiprikka tai useampi ja niiden määrää muuttamalla pystyy vaikuttamaan magneettikytkimen kontaktipintojen etäisyyteen. En nyt osaa suorilta sanoa välystä, mutta rakotulkilla mittaa olemassa olevan välyksen ja päättelee paljonko pitää ottaa shimmiä pois.