Paljon mahdollista että maadoitukset on huonot, tosin kesällä koneremontin aikana kävin johtoja läpi pellin alta ja laitoin ne paremmin kiinni, valot eivät parantuneet. Vilkkukytkimen kun otin pois niin se on niin väljä muutenkin ettei oikein toimi (uusi on hakusessa, jos joltakin löytyy), mutta jossain johdoissa on vikaa kun se parkkeja vilkuttaa. Sulakkeiden liitokset ei ole mitenkään parhaat, eikä koko sulakepaketissa ole sitä 25A sulaketta, ylimmässä paikassa on 8A sulake, ollut jo autoa hommatessa, ja kun ei sitä polta niin en ole vaihtanut. Siinä ajovalojen releessä pellin alla on hurjat johtoviritykset.
Pitkien lattiakytkimen ostin uuden, mutta alunperinkään sinne ei mennyt mitään johtoja, vaan "pitkät" vaihtuu siitä vilkunviiksestä, jossa pitäisi olla pitkien väläytys ilmeisesti.
Autossa on yleismittari kokoajan matkassa ja aina välillä mittailen, meni viimekesänä akku ja laturi vaihtoon, nyt on 55A laturi ja muistaakseni 55Ah akku. Jännite on jotain 14.3-14.5 ilman kuormaa ja täyskuorma päällä pyörii 14.0-14.1V.. Siltä osin pitäisi olla kunnossa.
Noissa kytkentäkaavioissa lukee johtojen paksuudet, ainakin niin ymmärsin kun niissä jotain mittoja on. CVI:llä näkyisi olevan luettelossa johtosarja (HARNESS COMPL. P130 LHD 1970) 330€, ilmeisesti käypä, eikä hintakaan olisi paha.
Edit. Onko muuten kojetaulussa oleva ajovalojen merkkivalo tarkoitus palaa ajovalot päällä, vaiko pitkät valot päällä ollessa ? Se palaa kokoajan, katsastaja siitä muistutti.