Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Missä Karala luuraa?

  • 24 Vastauksia
  • 25355 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa romax2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Missä Karala luuraa?
« : 27.06.2011, 20:09:57 »
Moikka

missä turbotecin toimipisteessä Karala on itse töissä, muiden mä en anna koskea mun Volleen. Puhelin ja yhteystiedot, jos löytyy, kiitos

Poissa Mika

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • 320hv/450nm
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #1 : 27.06.2011, 22:21:16 »
http://www.turbotec.com/henkiloautot/yhteystiedot/jalleenmyyjat.php?city=jyväskylä

Leppävedelle tarkemmin. Huomaa että ovat kesälomalla 4.8.11 asti.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #2 : 10.08.2011, 18:03:58 »
Mikäs siinä on että vain Karala saa autoon koskea? Suomestakin oletettavasti löytyy pätevämpääkin osaamista :)

Poissa Mika

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 60
  • 320hv/450nm
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #3 : 11.08.2011, 08:24:28 »
Suomestakin oletettavasti löytyy pätevämpääkin osaamista :)

Saa kertoa muillekkin?

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2129
    • Instagram kuvat
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #4 : 11.08.2011, 10:43:15 »
Luulisi, että jos noin vankka statement, että vain Karala saa koskea volvoon ((koska se on ainoa pätevä) Tuosta luettavissa) niin täytyy olla kaverista pirusti kokemusta ja melkein tuntea se.. Samaan aikaan kuitenkin täällä kysytään mistä herran edes löytää ja ei omista koko paikan puhelinnumeroa niin kiinnostaisi kans tietää miksi vain ja ainoastaan Karala?

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #5 : 11.08.2011, 14:18:42 »
Luulisi, että jos noin vankka statement, että vain Karala saa koskea volvoon ((koska se on ainoa pätevä) Tuosta luettavissa) niin täytyy olla kaverista pirusti kokemusta ja melkein tuntea se.. Samaan aikaan kuitenkin täällä kysytään mistä herran edes löytää ja ei omista koko paikan puhelinnumeroa niin kiinnostaisi kans tietää miksi vain ja ainoastaan Karala?
Hyvä pointti...

Täällä foorumilla suitsutetaan muutamaa nimeä niin kovasti, että tulee sellainen fiilis että ovat melkein jumalia näiden virityksessä.
Itekin kävin eräällä pajalla jota täällä on hehkutettu iät ja ajat, eikä hommasta suoraansanottuna tullut oikeen mitään, heti kun tuli ongelmia niin meni sormet suuhun...
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa teroh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #6 : 11.08.2011, 14:29:56 »
Itse juttelin Harisen kanssa puhelimessa. Tuntui asialliselta ja asiansa osaavalta. Kuitenkin pyysin täältä kokemuksia Volvo 2.0 T:n virityksestä ja kun en saanut "voita leivän kahta puolen" vaan ihmeellisiä lähinnä mielestäni typeriä vastauksia, jätin viritykset sikseen. Ajelen matala-paineturbollani nykyisilläkin tehoilla mutkasta tietä näkymättömiin.  Jos tyyppiä ei saa edes puhelimeen, en todella uskaltaisi viedä autoani hänelle viritettäväksi.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13584
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #7 : 11.08.2011, 14:41:10 »
Itse juttelin Harisen kanssa puhelimessa. Tuntui asialliselta ja asiansa osaavalta. Kuitenkin pyysin täältä kokemuksia Volvo 2.0 T:n virityksestä ja kun en saanut "voita leivän kahta puolen" vaan ihmeellisiä lähinnä mielestäni typeriä vastauksia, jätin viritykset sikseen. Ajelen matala-paineturbollani nykyisilläkin tehoilla mutkasta tietä näkymättömiin.  Jos tyyppiä ei saa edes puhelimeen, en todella uskaltaisi viedä autoani hänelle viritettäväksi.
jos se on x40 niin samppasport on paikka mistä ainakin kannattaa kysyä... mutta foorumilta kun kyselee saa just niin erilaisia vastauksia kuin käyttäjiäkin...

Ja jos joku on saanut huonoa palvelua jossain hän sen muistaa kyllä kertoa ja julistaa.
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa Moerkoe

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #8 : 20.08.2011, 23:21:20 »
Tämä ei perustu mihinkään korkea tieteeseen vaan ihan omaan mutuun. Edellinen kottero oli Saab 9-3 ja jos se ois pitäny viedä pajalle uutta softaa varten, se ois ollu Maptun. No, nyt vulvailijana asiaa tarkasteltuna, päädyin Karalaan. Miksi? Tee-se-itse ei kiinnosta. Ja haluan sellaisen kaverin joka älyää asian päälle. Käsittääkseni kaveri on tehny näitä juttuja jo silloin ku moni on paskonu vaippoihin!  :) Netistä ois saanu "saman" halvemmalla, mutta eipä niistä kukaan vastaa.

Kokemukset karalaisesta d5 upgradesta 185 --> 205 hv ok. Laatikko pelaa, auto kulkee ja kaikki diesel mitä tarjoo kelpaa  :D

The moose

  • Vieras
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #9 : 21.08.2011, 00:57:58 »
Itse juttelin Harisen kanssa puhelimessa.

Niinpä. mies tekee työkseen auton laittoja ja saa siitä palkkaa. varaa aika ja mene autosi kanssa laitettavaksi saatte molemmat hoitoa.

mitäs luulet kertooko sulle luurissa kaiken mitä tietää pikkuviristä ja siitä miten kuunnellaan autoa, no tuskin.  :buck2:

Ei muuta jatkakaa.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2129
    • Instagram kuvat
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #10 : 22.08.2011, 08:42:49 »
Miten voi muutenkaan kysyä kokemuksia jonkun auton virityksestä.. Autothan on yksilöitä ja ohjelmoidaan aina tapauskohtaisesti. Ja kuten mainittu niin kaverit on kovapalkkaisia ammatttilaisia ja ei varmaan pälise puhelimessa jokaisen "tiedustelijan" kanss.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #11 : 11.09.2011, 06:46:49 »
Motest jyväskylässä on paikka missä palvelu pelaa... ystävällistä porukkaa... (oma kokemus)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2129
    • Instagram kuvat
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #12 : 11.09.2011, 07:49:00 »
Motest jyväskylässä on paikka missä palvelu pelaa... ystävällistä porukkaa... (oma kokemus)

Tuolla olen itsekin aina käynyt ja varmasti tulen käymäänkin vaikka matkaa on tuplat esim hariseen, tatechiin, sporttiautoon yms..

Motestilla tosiaan palvelu pelaa.

Paikalla Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8967
  • Teiden tukko
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #13 : 11.09.2011, 10:02:39 »
Tuolla olen itsekin aina käynyt ja varmasti tulen käymäänkin vaikka matkaa on tuplat esim hariseen, tatechiin, sporttiautoon yms..

Motestilla tosiaan palvelu pelaa.

Muiden kanssa en ole ollut tekemisissä mutta Tatechin suuntaan olen ollut yhteyksissä aina kun ongelmia on ollut. Joka kerta on asiantuntevia vastauksia tullut ja hommassa on päästy eteenpäin. O0
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Kraken

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
Vs: Missä Karala luuraa?
« Vastaus #14 : 24.09.2011, 10:59:51 »
...
« Viimeksi muokattu: 28.01.2020, 14:36:36 kirjoittanut Kraken »

 

Carcom Oy  Elekma