Onks päästöjä mahdollista kattoa tai laajakaista lambdalla tarkastaa seosksia?
Hyvin todennäköisesti käy nyt rikkaalla, minkä takia joutokäynnin nopeus alhainen.
Onko kylmäkäynnistyssuutinta?
Lambdan johdot joutu olemaan muistaakseni vähän pidempää irti ja oisko ollu et piti jopa ajaa että sytytti vikavalon ("lambda valo").. en nyt jaksa muistaa.
Mut lambdan johdot irti, ni sillo vetää pirun rikkaalle -> eli pitäisi huomata jotain eroa kun ottaa liittimistä irti.
Yks tietysti on, että käy vajailla pytyillä tyhjäkäyntiä minkä takia käy niin pienillä kierroksilla.
Varmaan on epätasainen se tyhjäkäynti muutenkin kun noin pienillä kierroksilla käy?
Ens viikolla vois päästöjä käydä tossa lähikorjaamolla mittauttamassa.
Otin ykkösen tulpan irti ja oli melko nokinen.
Onko kylmäkäynnistyssuutin tuo mötikkä imusarjan alla mihin tulee sininen liitin?
Käy suht tasaisesti jos jaksaa käydä, sitten toki rynkyttää viimehetkillä ennen sammumista mutta ei vaikuta minusta,
että kävis vajailla. Ja sellanen ominaisuus että R ja D asennolla jaksaa käydä tyhjäkäyntiä vähän paremmin, P tai N niin sammuu, eikö yleensä ole toisinpäin?
Vklp.na ajattelin kokeilla toista lambdaa ja voisiko ruiskun lämpöanturi olla yksi mahdollinen syyllinen?