0
axelkant ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
BuuBBa: Kato googlesta miten ne pyöränkulmat säädetään, vai mitä et ymmärrä? Multi-link perä kun on, niin kyllähän niitä säädellään.. Vai mikä ongelma muka on?
Mitä pitää muuttaa jos haluaa vaihtaa nivomat iskarit normaaleiksi iskareiks?
Mitkä vain iskarit ja sorvissa muutama sentti pois
Kierrepakka pystyy tuohon varteen ihan normaalisti?
En osaa sanoa mutta saman operaation aion suorittaa tässä keväällä Sorvissa tappia kapeammaksi ja kierteet siihen jollain, metallimiehet tietää paremmin
Täytyy tiedustella tätä mahdollisuutta. Mikähän kierre nuissa mahtaa olla? Tietysti joku tuumanen johon saa metsästää pakkaa kissojen ja koirien kanssa.
Kokeiltu on tuota astran iskaria ja lesjönjousia ja voin sanoa, että ei toimi. Iskarit, Sachs advantage, ovat ainakin farkkuun aivan liian löysät. Ulosjouston vaimennusta ei ollut ollenkaan. Hidasteeseen ajettaessa iskarit kolahtivat ääriasentoon hidasteen päälle ajettaessa, ja olivat muutenkin löysän oloiset mutka-ajossa.