Futurez  Kulkukoira

turbo b230ft viritys 400-500 hv ?

  • 19 Vastauksia
  • 19298 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #15 : 24.10.2014, 17:43:25 »
Juu pitää nytten viikonloppuna lukea noit projekti hommia  :)



Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #16 : 24.10.2014, 17:57:58 »
Nonni no nyt.on S* :o pitääpäs lukea tämä sun projektipäiväkirja melkeen heti.  Me aateltiin kanssa turvakaaret pistää kiinni. Sisusta ihan kesken vielä pitäis pistää semmosta drift tunnelmaa sinne sisää :D ja joo huomasin sen tässä eilen et ei todellakaan riitä tuo 8tonttua mihinkään ku ei oo ees viel kunnollista alustaa ja jarru hilppeetki hankkimatta:D joo harrastaminen on hauskaa todellakin. No kiitos :) tsemppiä sunki projekteille :)(Y)

joo.on ei vähäpäästöinen 89.vuosimallin porrasperä.  Ja ihan katukäyttöön tulee :)

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #17 : 25.10.2014, 05:38:59 »
Jees. Tekee kunnolla alusta asti, niin hyvä tulee ja samaa itekkin. Katukäyttöön tulee, mutta radalla sivuluisua. Sitten joskus ehkä joku mörkömoottori tuonne jos driftinki enemmän nappaa ja sitten koko vehje pois tieliikenteestä ja rataleluks.. Tosin sitten varmaan kallistun japanilaiseen.. Nooh.. Anyway onnea projektiin ja silleesti :) Kirjottelehan tännekin jotain :P
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa seiskanelonen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 286
  • www.vrcf.fi
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #18 : 30.10.2014, 17:39:29 »
Katukäyttöön kun tulee niin malta vähän ja rakentele noilla tilaamillasi osilla ensin toimiva kombinaatio, voi olla että 200 hv menee rikki. Eteenpäin pääsee kun TOIMIVALLE koneelle alkaa miettiin lisä potkua. Ja parasta kaikessa , opit itse koko ajan lisää ja sitä kautta itsetuntokin kasvaa, eikä kaikki pääty vaan helevetinmoiseen mosaukseen. Asenteesi on ainakin kohdallaan.
sisäänajettuja volvoja
144Gl-74, 244 Dl-79,  244 Dl-83,  244 Gle-84,
740 Gle-90, 940 Ft-94

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7976
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #19 : 30.10.2014, 21:22:35 »
Tässä perusresepti

- Pitkäiskuinen akseli vakion tilalle.
- Mittatilaus kiertokanget ja männät
- Nykyaikainen kuulalaakeriahdin (hyvä herääminen ison alakerran kanssa)
- Kunnon pakosarja ja imusarja
- ohjelmoitava moottorinohjaus
- Kansi ammattilaiselle portattavaksi ja hyvä, nokka tai 16v hattu vaparin nokilla mielellään siistittynä
- Teräsvauhtipyörä ja kunnon asetelma (SRE M3 tai M5)
- Kunnon vaihdelaatikko
- Lukkoperä
- aikaa
- rahaa
- kiinnostusta
- ymmärtäväinen tytöystävä / vaimo (sellanen jolla on omat harrastukset ja omat tulot, eikä kitise, että käytät kaikki rahasi johonkin Volvon romuun)

Tuolla setillä sat aikaan pommin varman alakerran, jota ei tarvitse kierrättää maailman tappiin, eikä ahtoa tarvitse olla + 2 bar.
Kone kestää isältä pojalle...

 

Proturbo  Autodiagnoosi