Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: GLT360 - 12.05.2019, 10:51:00
-
Mikä on nyt ongelma tuossa kaasarissa kun kylmänä toimii loistavasti, juuri niinkuin kuulukin mutta kuumana tekee sitä että kierrokset laskee todella hiiiitaasti alas ja välillä jättää tyhjäkäynnin 1500kierrokseen, välillä tonniin. (normisti 800). On vaihdettu lähes kaikki kaasarissa, tarkistettu imuvuodot, alipaineletkut, ym.... Kulutus normaali, käynti kuumana hivenen ravistavaa. Sytkä katsottu, tulpat, johdot uudet. Mitä vielä voi katsoa???
Auto 1980, B21
-
Mikä on nyt ongelma tuossa kaasarissa kun kylmänä toimii loistavasti, juuri niinkuin kuulukin mutta kuumana tekee sitä että kierrokset laskee todella hiiiitaasti alas ja välillä jättää tyhjäkäynnin 1500kierrokseen, välillä tonniin. (normisti 800). On vaihdettu lähes kaikki kaasarissa, tarkistettu imuvuodot, alipaineletkut, ym.... Kulutus normaali, käynti kuumana hivenen ravistavaa. Sytkä katsottu, tulpat, johdot uudet. Mitä vielä voi katsoa???
Auto 1980, B21
onko kaasarin bensapinta katsottu?
-
Senkin oon tsekannu, ja neulaventtiilin vaihtanu. Pitäiskö pinnan olla ennemmin ylhäällä kuin alhaalla??
-
Oliko suutinputki ja neula vaihdettu.öljymäärä oikea ja oikeaa öljyä .jousi kunnossa..muuttuuko kierrokset kun polkee jarrua.
-
Neula, suutinputki vaihdettu. Öljyä on (atf). Kahta eri jousta kokeiltu. Jarrun polkemista en ole kokeillut.
-
Nonniin.... Kaasuläpän akseli voideltu, palautinjouset vaihdettu, bensapinta säädetty, muutama tiiviste vaihdettu ni nyt toimii paremmin.
Vieläkin tekee sen että viileenä kone toimii hienosti mutta kuumana tyhjäkäynnistä tulee ravistavaa... Outoa :idiot2: