Carcom Oy  Elekma

240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?

  • 21 Vastauksia
  • 3973 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #15 : 29.07.2013, 17:22:36 »
ABS-kilpiä ei taida saada mistään, ei löytynyt tarvikeliikkeistä eikä siniseltä kun omaan kyselin. Hain sitten Motonetistä perusmallin kilvet jotka sai sopimaan parin reiän poraamisella.

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=28579.msg517705#msg517705
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Paikalla Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1878
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #16 : 31.07.2013, 13:06:02 »
Onko tästä antaa jotain mustaa valkoisella? Ainakin vielä viime vuonna tuli pariin työn puolesta katsastamaani hylky jarrukilvistä...

Ei ole mustaa valkoisella, mutta kun 264:ssä tuli puhkiruostuneista jarrukilvistä merkintä niin inssi sanoi että ne ei ole pakolliset, ja sanoi että ottaa ne pois, niin on OK taas.

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9006
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #17 : 31.07.2013, 13:25:15 »
Joo elikkä tuomonen ropleema, että kulkee vissiin neljääkymppiä ilman että koskee kaasuun.

edittiä: Käytin koneen käydessä ruiskun sulaketta pois niin ettei kereny sammua ja alko toimiin normaalisti :o

Tässä on siis varmaankin B200F tai B230F ja LH 2.4?

On tullut vastaan sellaista toimintaa, että jos "polkee" riittävästi (kierrokset käy tarpeeksi korkealla ja/tai kaasu tarpeeksi syvällä) niin tyhjäkäynti jää 1300-1500 rpm tasolle. Kun käyttää vaikka virtalukon II -> I -> II ihan hetkellisesti niin ettei motti ehdi edes pysähtyä vaan jatkaa käymistä, tyhjäkäynti palaa normaalille tasolle. Selkeästi siis liittyy jotenkin elektroniikkaan.

Ainakaan sen n. 250 euron hintaisen IMM:n uusiminen (aito Bosch-valmiste) ei minulla poistanut tuota käytöstä. Voi ehkä liittyä YKK-anturiin (kytkinkopassa) tai nopeusmittarin anturiin.

Poissa MatiasS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 203
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #18 : 31.07.2013, 18:03:00 »
B230F tässä on. Ruottin tullin entinen (niiläki näköjään ollu vapareita), en tiä onko sitten viritelty mitenkään. Jarrut tuntu olevan sieltä tehokkaimmasta päästä ainaki..
Volvo 945 2.3  -94

Paikalla Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1878
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #19 : 31.07.2013, 19:31:47 »
Miksi ruotsin tullilla olisi mitään muuta kuin hinnat alkaen malleja?

Poissa MatiasS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 203
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #20 : 31.07.2013, 23:05:10 »
No en tiä  :D vaikka että jos tullee hoppu  :3/4 jättää sen: Olipahan kuitenki ardici tässäki lisä varusteena jos ei muuta  :2funny:
Volvo 945 2.3  -94

Poissa Kaksnelikantti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 -92 automaatin ihmettelyä ja jarrukilvet?
« Vastaus #21 : 01.08.2013, 17:47:48 »
Jarrukilvet ei ole pakolliset enää, en jaksa etsiä lukeeko missään niin mutta autokorjaamolta kuultu ja katsastuskonttori on siinä 50m päässä :D

 

KL-varaosat  Race.fi