Samppasport  Futurez

245 -90 Englantilainen potilas "B6284T", muut 245 puuhastelut ja D5

  • 1446 Vastauksia
  • 601837 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #285 : 14.03.2015, 13:50:41 »
Sulla on varmaan suomen tehokkain käyttöauto P>
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5700
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #286 : 14.03.2015, 14:11:57 »
Herranjestas mitä lukemia P> Voi sanoa ettei oo ihan joka pojalla :D Aika makeat käyrät paperissa  :P

Poissa dumppi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 374
  • Volvolandia...fi
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #287 : 14.03.2015, 14:44:56 »
Monelle pojalle riittäisi noinkin härskit lukemat, mutta epäilen että tuskin loppuu hipostelu vielä tähän S* ...
-Team Karvavako Racing-     Puhemies

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7576
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #288 : 14.03.2015, 15:14:32 »
Kytkimen rajoilla ollaan jo kovin, joutuu päivittämään jos lisää vääntöä meinaa. Laatikolleki suositeltu 1000Nm maksimia. Penkissä käytiin jossain vedossa hitusen yli 800hv, mutta se nyt oli semmosta. Cooleri ei niin ratkaiseva ole lyhyissä penkkivedoissa, mutta vois olettaa selvähköä ylitystä päivityksen myötä. Muttei se ole tärkeä raja. Kunhan pelaa hyvin pitkässä vedossa ja siihen parempi cooleri ja syyläri on omiaan avustamaan.

boostin jalanjälkiähän tässä osin on tullut kuljettua kutosten suhteen. Siltä suunnalta on tullut tärkeitä vinkkejä muutenkin. Myös Tarmo_L:lle pitää tässä vaiheessa antaa pisteet neuvoista.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #289 : 14.03.2015, 15:37:57 »
no nyt on komiat lukemat :hg: :hg: :hg:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa moikki

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 785
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #290 : 14.03.2015, 16:16:43 »
Hienoa  8)
940 classic
Amazon -68

Poissa hazaa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 340
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #291 : 14.03.2015, 19:10:38 »
Huimat tehot  :3/4 jättää sen:

Ilmoitettu kulutus tehoihin nähden on vähintäänkin kohtuullinen.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7576
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #292 : 14.03.2015, 21:17:11 »
Hienosti voimaa! Minkä kokoset suuttimet sulla on ja minkä verran ne oli nyt auki penkissä? :)
1260cc 3bar peruspaineella. Ei ole logia tässä nyt, mutta laskennallisesti hyvin rajoilla ollaan jos aukiolon haluaa pitää maltillisena. Eli jos/kun lisää tehoa meinaa, niin suutinkaupoille joutuu.

Puhetta on ollut teenkö vielä 4" dp:n ihan testimielessä. Sieltäkin pitäis olla otettavissa "helppoja hevosia". Sen jälkeen kysymys kuuluukin, että mikä kytkimeksi mikäli lisää lähtee tavoittelemaan? Nykyinen -765 SRE nelilapaisella jäykällä sintterillä on hyvä ajaa kaikinpuolin, eikä monilevy kiinnosta. Eikä viittis laatikkoakaan pistää uusiksi. Joutuuko vaihtamaan nokat ihan vaan sen takia, että saa vääntöhuippua alas :D
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #293 : 16.03.2015, 10:40:49 »
Jokoha menisi 300kmh maililla?
V70 D5
850 T5
145 T5

Paikalla VT86

  • Hallituksen varapj
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3188
  • Accidental Motorsport - Koska voin
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #294 : 16.03.2015, 11:32:25 »
Lukemat alkaa olemaan aika mukavat, noin niinkuin talvikäyttikseen  ::)
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v + 306Gti-6 +V60 '14.5 => Mondeo 4x4 '18 => Octavia RS 4x4 '19
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR+Solifer SM+Suzuki GT125 + BMW F900R '22

Miksi? - Koska voin!

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7576
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #295 : 16.03.2015, 14:31:07 »
En usko, että 240 muodoilla riittää vielä mailille. Tarttis varmaan 900hv tai yli.

VT86, siinä ja tässä ehtiikö hakemaan pullaa kaupasta jos kiire yllättää.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #296 : 16.03.2015, 14:40:54 »
En usko, että 240 muodoilla riittää vielä mailille. Tarttis varmaan 900hv tai yli.

VT86, siinä ja tässä ehtiikö hakemaan pullaa kaupasta jos kiire yllättää.
Varmasti ehtii tarjous pullat loppua ennen kuin tuolla kauppaan ehdit.  ;) Minkalainen lienee 240:nen ajella kovemmissa vauhdeissa?
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7576
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #297 : 16.03.2015, 20:17:02 »
Sen tietää sitten kunhan pääsee ajamaan kovempaa. Viimeksi maililla 250 ei vielä ns. tuntunut missään. Kaiken pahan varalle pitää kehittää jonkinlaiset siivot lisäkiinnikkeet konepellin etunurkkiin. Jos sattuu vaikka lukitus pettämään. Ilmanpaine haluaa kovin nostattaa peltiä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4434
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #298 : 17.03.2015, 21:33:42 »
Puhetta on ollut teenkö vielä 4" dp:n ihan testimielessä. Sieltäkin pitäis olla otettavissa "helppoja hevosia". Sen jälkeen kysymys kuuluukin, että mikä kytkimeksi mikäli lisää lähtee tavoittelemaan?

Ajatkos sinä nyt Re85:lla? Jos ajat, niin tuo 4" down-pipe on hyvinkin perusteltu ison ahdistimesi kaverina, ainakin kaikilla muilla wiinämäenmiehillä rännin suurentaminen on laskenut pakopaineita pirusti.
Syynä tähän ilmiöön on 42% enemmän savua wiinaksista kuin bensiinistä.

Btw, penkkilapulle ei voi sanoa kuin  P> P> P> P> O0


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7576
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90, Englantilainen potilas "B6284T"
« Vastaus #299 : 17.03.2015, 21:56:26 »
Ei tässä ole ollut pariin vuoteen muuta tankissa kuin E85:ttä.
Johan sen huomasi miten paljon isompi loppuputkisto vaikutti. Isommalla dp:llä tuskin samanlaista pompsausta tulee lukemissa, mutta jotain voi olla odotettavissa. Ja muistetaan ottaa huomioon sekin, että hukkaportti puhaltaa putkistoon, eikä ole cut-outia/tms. Lisää kaasun määrää putkessa verrattuna siihen miten yleensä pienemmänkin teholuokan laitteissa tehdään.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

RallyBaron  Samppasport