Samppasport  Futurez

245 -90 Englantilainen potilas "B6284T", muut 245 puuhastelut ja D5

  • 1446 Vastauksia
  • 601911 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #675 : 07.07.2016, 03:59:17 »
Onko tämä nyt sitten aikainen vai myöhäinen päivitys tiedä siitä, mutta päivitys kuitenkin.

Päivällä menikin aikaa kaikenlaiseen enemmän kuin olin ajatellut ja sillä hieman venähti väsäilyt. Kuitenkin jotain sai englantilaiselle tehtyä. Takapönttöön hain materiaalit, tein takajarruille sovitepalikat ja tein takapöntön.

Takapönttö tuli rosterista ja sen kanssa aikaa menikin. Kuori on putkea, jonka litistin ovaaliksi rengaskoneessa puupalikan kanssa. Muutaman sentin siivu piti ottaa pois välistä, että sai ulkomitat kohilleen ja mahtumaan paikalleen jonkinlaisilla ilmaraoilla. Reikäputki on rei'itettyä rosterilevyä, jonka käänsin pienemmän putken, laudanpalan ja kahden ruuvipuristimen kanssa muotoonsa ja hitsasin yhteen. Päätypalat noin 1,5mm levystä. Koko on tosiaan aikalailla niin iso kuin mahtuu. Mitat ovat suurinpiirtein: pituus 55, paksuus 22 ja leveys 30cm. Akselinylitys ja häntäputki on nyt hitsattu pönttöön kiinni. Vois laittaa V-bandeilla kunhan niitä saa hommattua.

Sisuksien osalta reikäputken päälle laitoin kiepin teräsvillaa ja loput vaimenninvillaa. Ois voinu ehkä vielä viidennenkin pussin ostaa vaimenninvillaa riippuen miten tiukkaan tunkee. Nyt jäi vielä hieman ilmatilaa. Toinen teräsvillapaketti jäi käyttämättä, tiedä sitten oisko pitänyt sitä vetää vielä enemmän reikäputken päälle. Tutkailin vanhaa takapönttöä vähän tarkemmin. Siinä oli pöntön päädyt jakava poikittainen kammio keskellä pönttöä ja tein uuteen samantyyppisen. Laikkasin vanhan pöntön kahtia ja avasin toisen puoliskon. Siinä oli sisukset samalla tavalla kuin tein tähänkin. Eli reikäputken päällä teräsvillaa ja loput vaimenninvillaa. Toisen puolikkaan voisi käyttää vielä johonkin.

Odottavilla mielin käynnistys ja hiljeni paljon joutokäynnillä. Ei sisätiloissa käyttäessäkään jytise entiseen malliin. Nyt vois sanoa jo ääniä miedoiksi *taavih-> Ajossa pakoäänet hävisivät oikeastaan täysin kuuluvista. Päivällä käydä katsastuskonttorilla mittauttamassa onko kuuloarvio kohillaan. Ja toinen on se, ehtiikö pöntöstä palamaan sisukset pois ennen lauantaita :D

Muutama epämääräinen kuva tuolla sivun alalaidassa. Pönttöjen vertailukuvassa tosiaan puolikas vanhasta pöntöstä, ei kait noilla eroa ole. Reikäputket eivät ole täysin samassa linjassa keskikammion kohdalla, mutta tuskin aiheuttaa toimenpiteitä. Eivätkä keskikammion laipat ole umpisaumalla kiinni kuoressa jos joku ihmettelee vähäisiä palojälkiä ulkopuolisissa kuvissa.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2019, 23:33:10 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #676 : 07.07.2016, 22:56:55 »
Kävin päivällä konttorilla mittauttamassa englantilaisesta meluja ja sen puoleen näyttäisi hyvältä. Tasaisesti kierroksia nostaen jäi aika alhaiseksi, eikä ryntäyttäessäkään noussut kuin 94,1dB lukemiin. Sen näkee sitten Ahvenistolla mikä on tulos. Toisaalta tällä ajelu siellä on muutenkin lähinnä kruisailua. Ei oikein sen radan profiili sovi nykyisen koneen luonteelle nykyisen turbon kanssa. Valkea sen sijaan soveltunee aika hyvin.

Takajarrut on nyt vaihdettu.  Alustavan tunnustelun perusteella jarrut toimii kuten kuuluukin, mutta pitää tehdä takapaloille sisäänajoa ennen kuin voi tehdä kovempia jarrutuksia. V70/S60/80 takajarruletku oli pituudeltaan juuri sopiva ja sitä käyttämällä sai satulan liitettyä suoraan alkuperäiseen putkeen. Jarrukilvistä laikkasin tavaraa tieltä pois ja samalla vaihdoin järjestelmään Motulin RBF600 nesteet. Vielä on takajarruosastolla tosin tekemistäkin kuten käsijarru. XC90 levyjen kanssa ei voi käyttää vakiosta takalevystä tehtyä jarrurumpua käsijarrulle kuten ärrän levyillä. Jotta kiinnityskorvista ja satularaudasta ei tarvitse ohentaa, täytyi levyn ja navan väliin laittaa jarrulevyn keskiöstä tehty lätty. Se taas aiheuttaa sen, että Polariksien kanssa mutterille jää ikävän vähän kierrettä. Paikassa nimeltä jossain on pidemmät pyöränpultit, mutta niitä ei taatusti löydy tähän väliin. Vaihtoehtona on ohentaa hyllyssä olevista pultattavista 30mm spacereista noin 15mm. Silloin mutteri saa täyden kierteen, tosin takakaarien reunat alkavat olemaan hyvin lähellä renkaan kylkeä pienissäkin joustoissa. Ottaa pois kunhan löytää tai saa ostettua pidemmät pultit.

Kuvat täällä. Kuvassa levyllä ei ole keskitysrinkulaa jonka se tarvitsee, koska ei ole enää suoraan vetoakselia vasten.

Auton alkuperäinen paisari löytyi hyllystä ja se pääsi takaisin paikalleen. Poistin syylärin korkista toisen tiivisteen ja vaihdoin ylivuotoletkun nipan kulmapalaan. Nyt on sentään paine järjestelmässä muulloinkin kuin radalla paahtaessa. Ilmanputsarille ois tehtävä suojus nestepurkauksen varalta. Ei taida aika riittää millään ennen lauantaita.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2019, 00:12:51 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #677 : 09.07.2016, 00:52:31 »
Muutin englantilaiseen käsijarrukenkien välikappaleet ja nyt se on toiminnassa. Täytyy sorvauttaa/tms. sisärummut niin saa varmasti kunnollisen. Vaihdoin öljyt ja suodattimen koneeseen ja tein vielä viimeisiä tarkasteluja, yms.

Molemmista säädin pyöränkulmat ja ne olikin aika pielessä tolppien irrottelun jäljiltä. Pikaisesti putsasin sisustoja, putsasin konehuoneita ja pesin päältäpäin. On ne nyt jossain määrin säädyllisen näköisiä, vaikka varsinkin englantilaisen olisin mielellään kiillottanut. Ei vaan aika riittänyt enää siihen(kään) Meni tänäänkin aikaa kaikkeen sinällänsä tarpeelliseen aivan liikaa :buck2: Englantilaiseen laitoin konehuoneen lisätuet paikoilleen. Semisliksejä en vaivautunut laittamaan alle kumpaankaan, saa katurenkaat riittää niihin kruisailuihin mitä radalla tulee tehtyä. Aamulla kohti kesämiittiä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #678 : 09.07.2016, 22:35:07 »
Molemmat laitteet selvisivät päivän ajeluista ilman ihmeempiä. Mitä nyt valkeasta oli eilen illalla jäänyt öljykorkki irti koneen päälle, onneksi tilanne tuli huomattua tankkauksen yhteydessä. Tasaista kyytiä kun 7km matkalla ei hyppinyt pois. Enimmät putsaillen ja matka jatkui. Sen päälle Tiiriön ja radan välillä ylävesiletku repesi hieman klemmarin vierestä ja se huomattiin vasta paikanpäällä. Letkusta huonot lyhentäen ja 2l nestettä järjestelmään. Muuta vastoinkäymisen tapaista ei päivän aikana tullutkaan. Molemmat heilahtivat meluista läpi heittämällä ja muutama "valitus" tuli, ettei englantilaisen kulkua radalla kuullut juuri ollenkaan :D Takapönttö onnistui siis oikein hyvin.

Englantilaisella tuli radalla noin 20 kierrosta. Ei kovin paljoa, mutta ensimmäistä kertaa tälle vuodelle radalla ylipäätään ja ensimmäistä kertaa nykyisillä jarruilla, etujousilla ja turbolla. Ensimmäisen ajokerran jälkeen lisää soppaa 1bar tuntumaan ja siitä ylöspäin. Sen jälkeen oli turvallisen paksulla. Kunnollista säätöä ei ole päässyt tekemään aiemmin sisäänajon takia. Alusta toimi etujousien vaihdon jälkeen toivotulla tavalla eli käytös radalla oli omaan makuun juuri oikeaa. Samanlaista selvää kallistelua ei enää tule kuten vanhoilla jousilla. Jarrujen suhteen ajelut meni totutellessa. Hiljalleen tuli jätettyä jarrutuksia myöhemmäksi ja ois vaan ajeltava, että löytyy niiden rajat. Nythän ajelu oli lähinnä aiemmin mainittua kruisailua, varsinkin kun HX55 ei aivan alhaalta lähde vetämään. Semisliksit alle ja ajettavuus radalla ois kohillaan, ei tarvii kuin hyllyssä odottavan remmin antamaan puhtia alas. Nykyisillä renkailla käyttäytyi paremmin kuin odotin, vaikka ne hieman lötköiltä tuntuvatkin alustaan verrattuna. Jotain videota tuli otettua ajosta, laittelen jos onnistuivat.

Kokonaisuudessaan tämän päivän ratailujen perusteella englantilaisesta jäi todella hyvä fiilis, eikä sellaista että ois mennyt hommat ihan hukkaan :) Kulutus radalla oli maltilliset noin 41l/100km ::) Etuiskareita vois esim. Motoparkkia varten säätää tiukemmalle pari naksua, tuolla meni vanhojen jousien säädöillä just kohilleen. Edellisessä tekstissä jäi päivittämättä tilanne takapyöränpulttien suhteen ja se tilanne ratkesi 700 takapulteilla. Niissä on pituutta juuri sen verran enemmän, että mutterin sai tarpeeksi kierteelle. Onneksi oli samantyyliset kupumutterit laittaa taakse tilalle.

Konehuone tällä hetkellä:


Valkeallakin tuli jokunen kierros kierrettyä. Ei mitään ihmeitä, kaikki pelas. Ensimmäinen kerta tällä radalla ylipäätään, joten totutellessa meni. Englantilaiseen verrattuna varsinkin alustan käytös aiheutti muutoksia ajotyyliin. Vaikka vakaajat ja etujouset ovat englantilaisen vanhat, niin silti tuntuu että kallistelee enemmän kuin englantilainen niiden kanssa. Tiedä sitten onko vain harhaa. Siitä huolimatta alusta toimi hyvin ns. käyttömukavaksi. Ilman maskia lämmöt pysyivät pidempään ja paremmin kohillaan. Griffinin syyläri on siihenkin ollut ajatuksissa, mutta vielä ei ole saanut hommattua. Lukkoa ois kaivannut parissa mutkassa ja/tai jäykempää keulaa.

Lopuksi kaverikuva:
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #679 : 09.07.2016, 22:44:14 »
Oli kyllä Enkku todella hiljainen, meni ihan sukkasillaan kuten uudemmatkin radalla tosin aika paljon kovempaa..

Komeen pystin sait, Panu tais ottaa pari ruutuakin siitä ja autoista kun vähän siinä innostuttiin..  V:>

Paikalla Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13472
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #680 : 09.07.2016, 22:54:25 »
Todella nätisti meni eikä mekkaloinut kuten joidenkin muiden tehottomammat...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #681 : 09.07.2016, 23:41:48 »
Komeen pystin sait, Panu tais ottaa pari ruutuakin siitä ja autoista kun vähän siinä innostuttiin..  V:>
Onhan siihen tekijä vaivaa nähnyt ja siisti on. Siellä se kellii valkean kontissa vielä. Toivottavasti ette innostunu liikaa, vai menikö kuvat yksityiskokoelmiin? :-X
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #682 : 09.07.2016, 23:54:09 »
Onhan siihen tekijä vaivaa nähnyt ja siisti on. Siellä se kellii valkean kontissa vielä. Toivottavasti ette innostunu liikaa, vai menikö kuvat yksityiskokoelmiin? :-X
:2funny: ei sentään semmosia kuvia vaikka porukka on mitä on.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #683 : 10.07.2016, 13:43:57 »
Jonniimoinen video: https://youtu.be/0vs5oxcU9P8 JoonasH siellä jotain älähtelee välillä.
GoPro:n kuvaa johon piti vaihtaa samaan aikaan takasivulasissa olleen Waspcamin ääni :P Eivät ole aivan täysin synkassa. Niin huono mikki GoPro:ssa, enkä ole saanut aikaiseksi liittää siihen ulkoista mikkiä, vaikka se on ollut nurkissa jo useamman kuukauden. Ajolinjoja ei kannata sitten katella ollenkaan ::)
« Viimeksi muokattu: 10.07.2016, 13:46:04 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #684 : 20.07.2016, 21:27:03 »
Eilen kävin penkissä englantilaisella, eikä sieltä ole tuloksellisesti erikoisempaa kerrottavaa. Vajaa 20 vetoa, tehossa pyörittiin ahtopaineesta ja ennakosta riippuen 640-700hv välimaastossa jatkuvasti ja vääntö 750-810Nm. Kahdella viimeisellä vedolla täysin samat lukemat 719hv ja 808Nm. Logissa ahtoa 2,1bar ja ahtomittarissa 2,3bar. Isompaa ahtopainetta ei sitten kokeiltu edes. Nokkia kokeilin välissä enemmän auki, edeltävään vetoon verrattuna muutokset mitättömiä, joten käänsin takaisin. Cooleri toimi hyvin vaikka hieman lämmintä oli. Imulämmöt joka vedossa alle 50 astetta, vaikka tilan lämpötila oli kuumimmillaan 35 asteen paikkeilla :P Ahtimen herääminen oli todella paljon hitaampaa kuin testivedolla. Silloin paine säädetyssä 5300-5400rpm välimaastossa ja penkissä vasta joskus 6200 jälkeen. Jäi siis penkin jarru pienelleen.

Tänään vertasin ahtomittaria ja megan näyttämää teollisuusmittariin. Ahtomittari näytti enintään 0,05bar liikaa ja mega noin 0,25 alle. Eli todellinen paine on se mitä mittari näyttää. Otin muutamia testipyrähdyksiä ja nostin ahtoja hiljalleen. Vetoa tuli koko ajan lisää ja tuli mieleen, että noinkohan HX55 kompurasiiven profiililla vaatii enemmän ahtopainetta kuin K31:n? Josko se yhdessä lämpimiin penkkiolosuhteisiin vaikuttaisi lopputulokseen. Toivottavasti ainakin. Aiemmat penkitykset on kuitenkin tehty noin 20 astetta viileämmissä olosuhteissa ja mahdollisesti ilmankosteus ollut suurempi.

Loppuarviona kuitenkin joko koneesta uupuu tehoa tai sitten lämmön kokonaisvaikutus, ehkä yhdessä turbon ominaisuuksien kanssa vaikutti tuloksiin. Penkissä jäähdyttelytauon jälkeisessä ensimmäisessä puolikkaassa vedossa molemmat käyrät olivat selvästi korkeammalla jo pienemmillä kierroksilla. Sitä tasoa ei saatu toistettua enää, vaikka jäähdytteli uudestaan. Selvyys tähän tilanteeseen tulee sunnuntaina jos Motoparkissa on sää kohdillaan Radalle.comin aikaan. Aikaahan tällä ei vartilla ajeta vieläkään, mutta jos jonkinlaisen loppunopeuden edes saisi. Ei tarttis mutuilla tehosta niin paljoa(?), kuskin taidoista sen sijaan sitäkin enemmän.

Jos jotain positiivista, niin nesteet pysyivät koneessa sisällä ja omilla osastoillaan. Paisarissa taso oli koko ajan samassa, eikä öljymäärä tikussakaan vähentynyt.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #685 : 20.07.2016, 21:57:24 »
Voishan ne toimiakin, mutta ilmanlämpötilasta oli puhe :) Ja se vaikuttaa taas kaikkeen muuhunkin lämpöön.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #686 : 20.07.2016, 22:07:32 »
Joo eihän se varmaan tolla 719hv mee mihinkään  -H-

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #687 : 20.07.2016, 22:47:13 »
On se kun oikein ajattelee, 245 -käyttisvolvoon aika jäätävä määrä tehoa.

Olikos sinulla joku oma "tavoitteen" tapainen teholukemissa, vai onko vain tarkoitus katsoa minne asti päästään?

Hienoa pakertamista silti, toivotaan että pysyy koneet nipussa eikä tule taas yhtä katastroofia...

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #688 : 20.07.2016, 23:09:39 »
Joo eihän se varmaan tolla 719hv mee mihinkään  -H-
Ei ni. Siksi ahtoja piti nostaa penkin jälkeen ::)

Olikos sinulla joku oma "tavoitteen" tapainen teholukemissa, vai onko vain tarkoitus katsoa minne asti päästään?

Hienoa pakertamista silti, toivotaan että pysyy koneet nipussa eikä tule taas yhtä katastroofia...
On olemassa ja voin sanoa, että tällä hetkellä ollaan aika kaukana. Odotellaan otollisempia olosuhteita ja sitä pysyykö se vahingossa nipussa niin pitkään. Jos kone pysyy kasassa, seuraavaksi saattanee rusahtaa joko kytkinlevyn tai kytkinakselin boori. Sen verran väljää taas sillä osastolla.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2016, 23:11:56 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja 245 -88 "B6284T"
« Vastaus #689 : 21.07.2016, 20:52:20 »
Testasin lähtöjä ja niinhän siinä käy tällä kokoonpanolla, ettei sillä pääse liikkeelle. Ykkösellä ei saa painetta nimeksikään, kakkosella painetta tulee, mutta aivan ylhäällä. Kakkosella liikkeellelähtö tuntuu vielä ontuvammalta. En tiedä oireileeko dumppi jotain, koska vaihteenvaihdon jälkeen paineennousussa menee pitkään. Tarkastettava se vielä, mutta jos sieltä ei mitään löydy niin laitettava remmi vaan kiinni herättämään? :lol:

Korjasin mapin näyttämää oikeampaan suuntaan ja sen myötä piti tietysti säätää bensakarttaa. Alipainealue meni kokonaan uusiksi ja pikkupaineellekin joutui muuttamaan. Hieman reippaammat nokat ois varmaan teetettävä jossain vaiheessa, sieltä ois tehoa otettavissa. Mutta pysyttävä sellaisissa rajoissa, ettei joutokäynti ja sitämukaa päästöt mene poskelleen katsastusta varten.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Autoracing  KL-varaosat