Autoracing  KL-varaosat

Bamsen turbokalsarit

  • 866 Vastauksia
  • 471961 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #240 : 20.06.2012, 18:51:50 »
Toistaiseksi penkistä irtosi hitusen vähemmän tehoa kun viime vuonna.
Tosin teho ja vääntökäyrä parani huomattavasti, ja veto on yhtä soittoa koko ahtoalueella. Viime vuonna tuo oli lievästi sanottuna paska ajaa.
Tuollainen vanhan kunnon, kunnon vanhan liiton 8v kattila tarvitsee kunnolla painetta tuottaakseen yhtään mitään tehoa..

Päivittelyä tulossa piakkoin!

EDIT:
Pientä teaseria tulevasta:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

-Bamse
Aijjumalauta kun näyttää hyvältä toi kuva :P
No kun halvalla sai.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #241 : 20.06.2012, 18:54:21 »
Poijaat on käyny ruottissa näyttämässä että kylä täälläkin osataan
 S* :hg:
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #242 : 20.06.2012, 19:12:55 »
Poijaat on käyny ruottissa näyttämässä että kylä täälläkin osataan
 S* :hg:

Vatasen jaloilla, ja omilla käsillä mitään voi näyttää. Oli vielä tehostettu hammastanko josta tehostin pois käytössä. Käytiinpähän nyt kuitenkin pyörähtään  ;D

-Bamse
Täh?

EVO8

  • Vieras
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #243 : 20.06.2012, 19:16:01 »
No suuntahan on oikea. Siitä on hyvä jatkaa  O0

Pelkkiä Hv/Nm lukuja ei kannata kumarrella. Kohtuu isoja voimalukuja saa ahtamalla aikaseksi kuka vaan. Mutta kun lisäksi lähdetään hakemaan nättejä pyöreitä käppyröitä, laajempaa käyttöaluetta = ajettavuutta, täytyy alkaa jo osata jotain. Haastetta riittää. Toivottavasti pitkäjänteisyyttäkin. 8v:n kanssa pelaamiseen. Odotan mielenkiinnolla miten homma etenee.   

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #244 : 23.06.2012, 14:12:49 »
Ja dynohommia.
Vika veto oli 464,7hp ja 500nm @1.8-1.9Bar
Parannettavaa on paljon, ja ahtopaineenohjauksen myötä vääntö on edelleen hieman kateissa. Vetoa tosin on ihan kivasti. Ei tullut 458 Italia E4:sella ohitse...

http://www.youtube.com/watch?v=8-XR6ZIeveY

Ja juhannuksen kunniaksi fiilistelyä :)



-Bamse
Täh?

Poissa Rompe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • V70 2,4D -07 Classic, Busines, Cromiumpack
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #245 : 23.06.2012, 14:51:09 »

Ja juhannuksen kunniaksi fiilistelyä :)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

-Bamse
Menikö noilla spasmat sekasin kun tiiliskivi pyyhkäs ohi  :2funny:

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #246 : 23.06.2012, 15:30:49 »
kelpo hymy pojalla ku penkistä/säädöstä pääs pois  :D
« Viimeksi muokattu: 23.06.2012, 18:06:03 kirjoittanut jonze »
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

hevonen

  • Vieras
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #247 : 23.06.2012, 17:09:02 »
Vatasen jaloilla, ja omilla käsillä mitään voi näyttää. Oli vielä tehostettu hammastanko josta tehostin pois käytössä. Käytiinpähän nyt kuitenkin pyörähtään  ;D
-Bamse
Joo, tommosella kokoonpanolla kädet pyörii kuin tynnyrinpesijällä... :D Kabiini käsiä täys...
Mukava seurata tätä vehjestä. P>  Paneutumista riittää nuoruuden innolla niinkuin kuuluukin. ;)

Poissa Grahik

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 268
  • Hyvä siitä tulee kun sen maalaa.. vai paalaa?
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #248 : 23.06.2012, 17:57:17 »
Vetää sanattomaksi. Peukku!
850 GLT '92
Chrysler Sebring 2.7 Autostick '02
Chrysler 300M 3.5 Autostick '99
V70 2.5T GearTronic Classic '08

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #249 : 23.06.2012, 23:07:37 »
Oliko sulla ekassa penkityksessä kipinän kanssa ongelmaa vai mistä misfiret johtu? Oliko 034 puolat? Tulpat vaikuttaa pirusti RE85sella. Kokeileppa BCR8ES tulppia jos sellaset tohon vinokoneeseen saa. Mulla vuoden ollu samat tulpat ja käyty penkittään,vartilla ja maili vetään ilman kipinä ongelmaa 525hp tehoilla 2.0bar ahdolla. :)
2kpl vakio T4sen hukkakipinäpuolia. ;)

Oli sytkän kanssa ongelmia joo. Yhden puolan napa (nasta tulpanjohdolle) oli löystynyt ja kärtsännyt aivan valkoiseksi. Sitten mokasin johtoja irrotellessa, ja onnistuin puhkaseen yhden niistä hatuista. Oli meinaa johdot vähän lämpimät ja tulppapihdit olikin luultua terävemmät.

Nyt ajan NGK:n R tulpilla, ja lämpöarvo 8. Hyvin potkii! Noiden korjauksien jälkeen sytkässä ei ole ollut oikeastaan ongelmia.

-Bamse
Täh?

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #250 : 23.06.2012, 23:25:39 »
Hyvä homma että loppu kipinä ongelmat. :) Tätä on kyllä mukava seurata kun ulkonäkö on noin herkku ja kulku vaan paranee.
Onko fefen nöyryytyksestä videota? Tais käydä fefe kuskilla muutama valittu ajatus mielessä kun volvo karkas.  ;D

Kiitosta!
Ei taida pätkää olla. Ja vaikka olis, ei niitä voi julki antaa  ;D
Kumma kyllä kuski vaan repeili ja näytti peukkua kaksin käsin. Vissiin ihan normaalia nuo viritetyt kenkälaatikot ruotsissa..

-Bamse
Täh?

Poissa VolvoV40T4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • http://tombbis.kuvat.fi
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #251 : 26.06.2012, 02:12:40 »
Tää on mahtava volvo! On tullu seurattua tätä projektia youtubesta aina ilahtuu kun näkee että on tullu uus video tästä  :)
Aivan mahtava!  :pomo:

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #252 : 28.06.2012, 23:18:15 »
Iltaa!

Sain muutaman kuvan Gatebil Mantorpista koneelleni. Radalla meni hyvin ja oli todellakin parasta mitä voi housut jalassa tehdä. Harmikseni vaan nuo Nokian 255 kokoiset NRY:t päättivät viime vuoden käytön aikana kovettua, jonka johdosta minun ajotaidoilla ja pelkotiloilla noista oli lähes mahdoton saada savua aikaan.

Tuosta:

Tunnustelua


Pääsuoralla


Ja mutkatkin oli yllättävän liukkaita


Kuvista vastaa Tgen!

Näillä mennään!
-Bamse
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012, 23:52:17 kirjoittanut Bamse »
Täh?

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #253 : 29.06.2012, 04:26:58 »
Iltaa!

Sain muutaman kuvan Gatebil Mantorpista koneelleni. Radalla meni hyvin ja oli todellakin parasta mitä voi housut jalassa tehdä. Harmikseni vaan nuo Nokian 255 kokoiset NRY:t päättivät viime vuoden käytön aikana kovettua, jonka johdosta minun ajotaidoilla ja pelkotiloilla noista oli lähes mahdoton saada savua aikaan.

Tuosta:

Tunnustelua
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Pääsuoralla
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ja mutkatkin oli yllättävän liukkaita
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Kuvista vastaa Tgen!

Näillä mennään!
-Bamse

Hienosti se kampeaa poikittain. O0
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa loota4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #254 : 30.06.2012, 04:46:01 »
onko tämä auto nähtävissä kesän suurmiitissä jurvassa?!

 

Autoracing  KL-varaosat