Ateho  Elekma

V50 + IPhone 4 5.1.1 = USB ei voi ladata

  • 2 Vastauksia
  • 2275 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uuvatti

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
V50 + IPhone 4 5.1.1 = USB ei voi ladata
« : 23.07.2012, 06:22:34 »
Onko muilla vastaavaa?

Mulla V50 Classic s+s premiun sound ja siis siinä keskikonsolissa paikka USB johdolle.
Toiminut iPhone 4:n kanssa ku oli ohjelmisto versio 5.0.1 hienosti ja musat kuulunut.

Nyt päivitin puhelimeen uudemman ohjelmistoversion 5.1.1 ja auto alkoi ilmoittamaan ett USB ei voi lukea ja samoin puhelimeen tulee hetken päästä johdon liittämisen jälkeen että iPhone ei tue tätä lisälaitetta. Siis nyt ei pysty kuuntelee musaa :(

Puhelin kyllä latautuu ja Bluetoothin kautta  puhelin ominaisuudet toimii...

Onko vika siis puhelimessa vai autossa? Kenen puoleen pitää kääntyä?

Kiitos!

Poissa uuvatti

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: V50 + IPhone 4 5.1.1 = USB ei voi ladata
« Vastaus #1 : 23.07.2012, 17:28:14 »
Yritin siis alkuun päivityksen jälkeen ilman että siirsin puhelimen omaan soittimeen yhtään biisiä, kun olen soittanut nyt musat spotifyn kautta. Sain itse toimimaan tänään kun ensin siirsin puhelimen omaan soittimeen yhden mp3 biisin sitten otin Bluetoothin pois puhelimesta päältä ja yhdistin usb johdolla autoon alkoi auto heti soittaa sitä yhtä biisiä, samoin musat siirty spotifyhyn kun sen käynnistin. Tämän jälkeen avasin puhelimessa bluetoothin ja yhdistin puhelimen autoon myös bluetoothilla ja näin myös puheominaisuus toimii...

en ole vielä testannut että pitääkö tämä bluetooth jumppa tehdä joka kerta kun autoon menee vai oppiko nyt kerrasta?

Poissa v6omega

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 367
  • www.vrcf.fi
Vs: V50 + IPhone 4 5.1.1 = USB ei voi ladata
« Vastaus #2 : 03.08.2012, 13:06:32 »

Nyt päivitin puhelimeen uudemman ohjelmistoversion 5.1.1 ja auto alkoi ilmoittamaan ett USB ei voi lukea ja samoin puhelimeen tulee hetken päästä johdon liittämisen jälkeen että iPhone ei tue tätä lisälaitetta. Siis nyt ei pysty kuuntelee musaa :(


ks. http://appletoolbox.com/2010/11/iphones-cant-connect-to-volvo-alpine-car-stereos-after-ios-4-2-fix/

https://discussions.apple.com/thread/3379438?start=0&tstart=0

 

KL-varaosat  Race.fi