0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Auto kävi merkkihuollossa vikadiagnoosissa. Todennäköisesti ohjainlaitevika vaikka vikakoodi viittaa palopesään. Uus ohjainlaite/puhallin ~700€. En korjauttanut. Vois kokeilla ’800 tunnin lukon’ nollausta jos se vain onnistuu jossain Oulun seudulla.
Itsellä XC60 2011 ja Webasto päätti kylmentyä viimeviikolla kesken pakkasien. Äsken kurkkasin testerillä ja 800 käyttötuntia näyttää. Lisäksi mukana aiemminkin mainittu koodi CPM-B1D241E "Glow Plug. General electrical failure. Circuit resistance out of range.".Minkälainen operaatio tuo nollaaminen on? Tekeekohän täällä Joensuun lähimaastossa kuka moisia ja minkäarvoinen homma on kyseessä? upload pic
Mulla olis tarkoitus SJ-huolto nimiseen firmaan toimittaa kaapeli nollauksen tekoa varten. Sitten kun piuhat on autossa kiinni teen etäyhteydellä nollauksen.
Taitaa olla Fomocon ja Volvon jälkimarkkinakikka saada myytyä enemmän osia.
Webasto nollattiin eilen ja se lähti kylmänä käyntiin tänä aamuna. Lupaavaa, jatketaan webaston testaamista.
Vaikea sanoa. Softassa on kyllä turvatoimet sammuttaa lämmitin jos vikaa tulee.Esimerkiksi VAG-konsernin tuotteissa ko. laskuri-ongelmaa ei tietääkseni ole.Taitaa olla Fomocon ja Volvon jälkimarkkinakikka saada myytyä enemmän osia.