Eli olisi vähän kysymyksiä jarruihin liittyen. Auto on 745 vm. 1989, alkujaan B200 kaasari, ei ABS
Autoon on tulossa 200-300hp B230 TIC tekniikka ja olisi tarkoitus perus sudittelun lisäksi vähän harjoitella driftingiä ihan radalla joten jarrut tulisi päivittää.
Löysin romppetorilta taakse 960 Brembon levyt jotka ovat samankokoiset kuin vakiot, multilinkille tosin suunniteltu joten kässärin rummut ovat taaempana. Ajattelinkin siis hommata satulat joissa käsijarru tulisi suoraan satulaan, onko tälläisiä jotka passaisi suoraan kiinni seiskasatkuun? Ja voiko hydraulisen käsijarrun lyödä kiinni vain T haaralla niin ei tarvitsisi kajsia satuloita? Ei tarvii olla leimakelpoinen ratkaisu. Jotkut ovat myös puhuneet että laittaisi vakio etujarrut adaptereilla toisiksi satuloiksi vain hydroa varten, olisiko tämä jopa leimalla hyväksyttävä ratkaisu?
Sitten etujarruista, alla 16" vanteet rajoittamassa levyjen kokoa, minkä kokoisia levyjä ja satuloita suosittelitte? Yhdet japsin pyörännavat löytyy jotka olisi tarkoitus muokata kiinni niin 5x114.3 jakoisetkin levyt passaisi