Carcom Oy  Ateho

F250 -13, Firebird Formula -89 ja pari muuta

  • 120 Vastauksia
  • 28165 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ImportTuning

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • BBS & OZ Only
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #75 : 04.01.2023, 00:30:54 »
Kyllä taunus on aina taunus oli se sitten minkälainen tahansa, taivaspaikka ansaittu :D

Aika rumaa jälkee on tehnyt nuo pyörivät tuolla ku vähän joka paikka hajalla. Onkohan öljypumppu missä kunnossa kun yläkerta ollu ainaki ilman öljyjä jossain kohdin mutta voihan se olla että on vaan longlife tehny tehtävänsä  :idiot2:
T-GUL 740R B284T+gs6-53dz, Volvo S40 Racecar, Golf mk2 GTI 16v, Käyttökulkine Volvo S60R AWD, Manual -04
Low is a lifestyle :D
Power was the only question, with the answer being ‘all the power you can get’.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #76 : 02.02.2023, 23:05:50 »
Koko konehan siellä on ollut vähillä öljyillä, sitä ei voi varmaksi tietää mikä sitten on syy.

Koska ehjänä myytävät 6.7l koneet on ainakin Ebayssa kovin hintavia(alkaen 6000-7000e) ja esim. uudelle kampiakselille ei saa Fordilta toimitusaikaa, ostin halvan naputtavana myydyn käyntikuntoisen. Ehjänä myytävätkin olisi avattava jossain määrin joka tapauksessa, joten työmäärän eroksi jää lähinnä naputuksen poistaminen. Hintaero halvimpaan ehjänä myytävään on kuitenkin noin 4000e ennen tullia ja alvia :idiot2: Alapään tiivistesarjan, moottoriöljyn lämmönvaihtimen, nostimet ja muuta osaa ostin alkuperäisenä TascaPartsilta ja uuden etuspoilerin myös toimitettavaksi merirahtina. Saapa nähdä ehtikö kaikki samaan konttiin. Loput osat odottavat vielä ostovuoroaan.

Suuttimet vein testattavaksi joku aika sitten ja tänään tuli ilmoitus. Yksi suutin napsuu muttei aukea, viiden tuotto on tasan sama ja kahdessa 5cc vähemmän. Kaikki on tiiviitä joten sen puoleen ei huolta. Viallisen suuttimen sylinterin palotila näyttää täysin saman väriseltä kuin muidenkin, eli onko se tässä välissä mennyt jumiin :( Jollei koneen mukana satu tulemaan suuttimia, niin katseltava vaihtoehtoja kunnostetun ja käytetyn väliltä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #77 : 27.04.2023, 23:21:10 »
Otin F350:n eilen takaisin ajoon, lähinnä sen takia että F250 "uusi" moottori ja paketillinen osia viimeinkin odottelee noutoa tullattuna. Osat lähtivät jenkeistä noin 2kk myöhemmin kuin oli oletus ja pientä viivettä tuli vielä matkallakin. Piakkoin näkee mitä sieltä tuli ???



F350 poisto talvisäilöstä ei ollut ihan niin helppo operaatio kuin aiemmin. Syysmyrsky riipaisi hallin ovet auki (edellisen omistajan tekemästä)huonosta lukituksesta ja rikkoi/irrotti neljä kuudesta saranasta. Vasta kesällä laitoin kaksi uutta vanhojen jumeuduttua. Onneksi toisen oven alin sarana sinnitteli sen verran, ettei ovi kaatunut suoraan 850:n päälle. Lähistöltä saatiin traktorikuski kalustoineen paikalle avustamaan ja siinä käännellessä petti sen oven alinkin sarana. Ovet saatiin kiinni ja tuettua riittävästi. F350 toinen etuvannekin sai toimia sidontapisteenä ;D


Kuva ei kerro miten ovi heilui jatkuvasti tuulessa purjeen tapaan.

Kaksi viikkoa sitten kiikutin hitsin paikanpäälle, tekaisin tikkaat lautatavarasta, ohjailin ovet lähemmäs oikeaa asentoa tunkilla ja karmeihin ruuvatuilla puupaloilla, laitoin vääntyneiden saranoiden tilalle uudet ja pettäneet hitsit hitsasin uusiksi. Meni siinäkin jokunen tunti. Kuvassa näkyy vielä osa puupalikoista.


Taas toimii ja lisäsin jo syksyllä yhden salvan lattiaan. Sen kiinnityksestä voisin tehdä vielä jämäkämmän.

« Viimeksi muokattu: 27.04.2023, 23:22:59 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #78 : 30.04.2023, 18:25:41 »
Eilen koukattiin F250 kone ja oheistarpeita. Noin 500km lenkki ja mittarin mukaan laskettuna kulutus oli 11,3l/100km, mapsin mukaan 11,6.



Lava, ja oletettavasti rengas, mukaanlaskettuna seuranta näytti painoksi 459kg. Lähiaikoina voisi aloittaa purkamisen. Rockautosta otin vähän aikaa sitten osia nyt tulleiden lisukkeeksi ja periaatteessa enää puuttuu laakerit. Niiden tarve selviää kunhan tietää tarvitseeko kampiakselia hioa alikokoon.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #79 : 14.05.2023, 20:18:50 »
F250 kone purkaantuu hiljalleen. Otin apulaitetelineet, johtosarjat, polttoainelinjat, suutimet ja oikean puolen kannen pois. Molemmat etummaiset suuttimet on uusittu(asennustarvikkeista päätellen eri aikaan) ja jo se antoi vähän viitettä siitä mitä tuleman pitää. Tulos tosin oli jo odotettavissa myyjän kuvauksen perusteella. Venttiilikopan alla oli oikein puhdasta. Parissa keinussa onpientä liikettä. Nostimet voi olla vähän painuneet käytön puutteesta, mutta ostin jo uudet kaiken varalle.

Kannen irrotus paljasti kanteen naputelleen etummaisen männän eli kk-laakerihan siellä on pyörähtänyt. Tästä sentään selviää pienemmällä remontilla kuin mitä alkuperäinen kone vaatisi :D

245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #80 : 23.05.2023, 00:27:03 »
Purin loputkin F250 koneesta. Nokka pyöri nätisti ja laakerit näyttää hyvältä. Kakkospytyn laakerista ei paljoa ollut enää jäljellä. Naapurikaulalla oli vielä jotain.




Runkolaakeritkin ovat ottaneet osuutensa. Vasemmalla taaimmainen, oikealla etummainen.




Sormella hiplailtuna runkolaakerikaulat tuntuu, laakereiden ulkonäöstä huolimatta, kelvollisilta. Ensimmäistä paria lukuunottamatta kiertokangenkaulat on hyvät. Lisäksi öljypumpun pinta kampuran etupäässä näyttää ja tuntuu hyvältä. Eli huomattavasti parempi tilanne kuin vanhalla akselilla :D
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #81 : 27.05.2023, 17:04:12 »
Keskiviikkona käytin kannet, öljypohjan pesussa ja muuta osaa jätin odottamaan pesua. Samalla tuli mittailtua kampuran ensimmäisen kaulan olevan niin kulunut(noin 1,5mm), ettei siihen tarvitse edes ajatella alikokohiontaa. GT-Motorilta kysyin ja siellä pitäisi onnistua metalliruiskutus ja hionta. Josko ehtisi ensi viikon aikaan lähettämään.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #82 : 09.06.2023, 11:25:26 »
F350:n kävin eilen katsastamassa, eikä moitittavaa ollut. Sen verran tein remonttia ennen käyntiä, että vaihdoin pakkivalopolttimot ja vasempaan takalokasuojaan äärivalon.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #83 : 25.06.2023, 22:39:00 »
F350:n kevyt kesähuolto sisälsi moottoriöljyt ja suodattimen sekä ilmanputsarin pesun ja öljyämisen. Polttoainesuodattimelle tein vedenpoiston jo keväämmällä.

F250 kampurasta kuului viikolla hyviä uutisia. Ensimmäinen kk-laakerikaulapari on täytetty ja hiottu, akseli oikaistu sekä kaikki muut kaulat kiillotettu. Ei tarvinnut hioa yhtään alikokoon. Pääsee kasaamaan lähitulevaisuudessa.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #84 : 09.07.2023, 22:21:00 »
F250 akselin sain haltuun perjantaina ja siistiltähän se näyttää.




F350 ulkoili noin 780km verran kesämiitissä "vikaantunutta" nelikkoa hakiessa ja hyvinhän se jälleen kulki.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, F250 -13 ja pari muuta
« Vastaus #85 : 23.07.2023, 21:56:12 »
F350 pääsi käymään toiseen kertaan Big Wheelsissä. Cruisingia ei maltettu jäädä odottamaan, mutta tulipahan käytyä.

https://lankku.kuvat.fi/kuvat/muut/F350%20CrewCab%20DRW%20-99/63.jpg?img=full
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F250 -13, Firebird Formula -89 ja pari muuta
« Vastaus #86 : 11.09.2023, 22:27:25 »
F250 kasaus on vaan viipynyt. Laakerit saapuivat viimeinkin ja pitkään siinä menikin. Monessa paikassa runkolaakerien saatavuus oli/on nollassa tai toimitus valmistajalta loppuvuodesta. Jegs näytti elokuulla heti toimitettavaksi, mutta oston jälkeen ilmoittivat että meneekin joulukuulle :( Ebaysta löytyi lopulta ja niidenkin saapumista sai hetken odotella. Samalla myyjällä näkyy olevan niitä jatkuvasti kaupan joten jostain niitä vielä riittää kun muilla venyy.

F350 otti ja poistui pihasta eilen länsirannikolle. Alkukesästä innokas ostaja teki oharit, mutta jäi siitä sentään varausmaksu vaivanpalkaksi ::) Aikansa oli hiljaista, kunnes tarjottiin vaihdokkia joka voisi kiinnostaa.

Vaihdokkina tuli -89 Firebird Formula 5.7 TPI koneella ja TH700:lla.




Edellinen omistaja oli ostanut kaksi vuotta sitten projektiksi odottamaan vuoroaan, mutta muuttuneiden tilanteiden takia päätyikin hakemaan vähemmän laittoa vaativaa vaihtoehtoa. Edellinen katsastus on tehty -06 ja vuosien vähäinen ajo, ikä, ym. ehtivät aiheuttaa korjausvelkaa jota edellinen omistaja joutui kirimään kiinni(mm. suuttimet, pa-paineensäädin, ym.) saadakseen uudelleen katsastuskuntoon sekä ajettua tänne. Takaluukkua asentaessa oli takalasi hajonnut, jonka takia luukku on eri värinen ja väärällä spoilerilla :buck2:

Siistimistä ja laittoa riittää ulkokuoressa sekä sähköissä. Ensimmäisenä tuli pestyä ja käytyä nosturilla jotta näkee miten pahalta vaikuttaa. Mitään myyjän puheista poikkeavaa ei löytynyt. Ovien alareunoissa sekä parissa muussa paikassa on putsaamista. Maalipinta näyttää korin osalta pääpiirteittäin alkuperäiseltä, keulaan on vaihdettu kaikki pintapuolen osat, ehkä myös nokkapala. Pohja on siisti, helmojen pintapellit on vaihdettu sekä pala lattiaa ja takasisäkaaria hitsattu. Toinen puoli joskus aiemmin, toinen puoli edellisen omistajan aikana.




Mukana tuli uretaanipuslia, peltipakosarjat ja muuta osaa. Pohjan jäykisteitä, alkuperäinen takaspoileri, toinen setti pyöriä(auton alkuperäisillä 16" vanteilla), ym. seuraa perässä.

Remonttiakin pääsi jo tekemään. Simpukkaa sai kiristää melkein kierroksen, mutta edelleen on vähän vaeltelevan oloinen eli pyöränkulmat tarkastettava. Katsastuksen jälkeen startti oli lopettanut toimintansa ja olivat laittaneet herätteen napilla konehuoneen puolelta. Kokeilin huvikseni tuleeko herätteeseen virtaa ja tulihan siihen. Kytkin takaisin ja hyvin toimi. Sopivasti kotipihasta uudelleen liikkeellelähtiessä ei startannut ja useamman yrityksen jälkeen kojelaudan alta tuli savua. Akku irti ja savun hälvettyä kytkentöjen tarkastukseen. Starttirele on vasemmalla etujalkatilassa ja siihen oli jossain vaiheessa vedetty ylimääräinen maajohto. Kuten tapoihin kuuluu, toinen pää oli työntämällä liittimessä ja toinen pää työntämällä kojelaudan rungossa.

Pikaisella mittauksella lisämaa oli vedetty virtalukolta tulevaan 12V herätejohtoon :nohnoh Onneksi ei maadoittanut joka kerran. Herätteestä suli eriste, muttei vaurioittanut muita johtoja. Myös releen käyttöjännite on virtalukon ohjaama, joten jätin herätteen pois ja hypytin käyttöjännitteestä. Taas starttaa.
Lisämaa on kuvassa punainen.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: F250 -13, Firebird Formula -89 ja pari muuta
« Vastaus #87 : 12.09.2023, 16:22:03 »
F250 kasaus on vaan viipynyt. Laakerit saapuivat viimeinkin ja pitkään siinä menikin. Monessa paikassa runkolaakerien saatavuus oli/on nollassa tai toimitus valmistajalta loppuvuodesta. Jegs näytti elokuulla heti toimitettavaksi, mutta oston jälkeen ilmoittivat että meneekin joulukuulle :( Ebaysta löytyi lopulta ja niidenkin saapumista sai hetken odotella. Samalla myyjällä näkyy olevan niitä jatkuvasti kaupan joten jostain niitä vielä riittää kun muilla venyy.

F350 otti ja poistui pihasta eilen länsirannikolle. Alkukesästä innokas ostaja teki oharit, mutta jäi siitä sentään varausmaksu vaivanpalkaksi ::) Aikansa oli hiljaista, kunnes tarjottiin vaihdokkia joka voisi kiinnostaa.

Vaihdokkina tuli -89 Firebird Formula 5.7 TPI koneella ja TH700:lla.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Edellinen omistaja oli ostanut kaksi vuotta sitten projektiksi odottamaan vuoroaan, mutta muuttuneiden tilanteiden takia päätyikin hakemaan vähemmän laittoa vaativaa vaihtoehtoa. Edellinen katsastus on tehty -06 ja vuosien vähäinen ajo, ikä, ym. ehtivät aiheuttaa korjausvelkaa jota edellinen omistaja joutui kirimään kiinni(mm. suuttimet, pa-paineensäädin, ym.) saadakseen uudelleen katsastuskuntoon sekä ajettua tänne. Takaluukkua asentaessa oli takalasi hajonnut, jonka takia luukku on eri värinen ja väärällä spoilerilla :buck2:

Siistimistä ja laittoa riittää ulkokuoressa sekä sähköissä. Ensimmäisenä tuli pestyä ja käytyä nosturilla jotta näkee miten pahalta vaikuttaa. Mitään myyjän puheista poikkeavaa ei löytynyt. Ovien alareunoissa sekä parissa muussa paikassa on putsaamista. Maalipinta näyttää korin osalta pääpiirteittäin alkuperäiseltä, keulaan on vaihdettu kaikki pintapuolen osat, ehkä myös nokkapala. Pohja on siisti, helmojen pintapellit on vaihdettu sekä pala lattiaa ja takasisäkaaria hitsattu. Toinen puoli joskus aiemmin, toinen puoli edellisen omistajan aikana.

(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Mukana tuli uretaanipuslia, peltipakosarjat ja muuta osaa. Pohjan jäykisteitä, alkuperäinen takaspoileri, toinen setti pyöriä(auton alkuperäisillä 16" vanteilla), ym. seuraa perässä.

Remonttiakin pääsi jo tekemään. Simpukkaa sai kiristää melkein kierroksen, mutta edelleen on vähän vaeltelevan oloinen eli pyöränkulmat tarkastettava. Katsastuksen jälkeen startti oli lopettanut toimintansa ja olivat laittaneet herätteen napilla konehuoneen puolelta. Kokeilin huvikseni tuleeko herätteeseen virtaa ja tulihan siihen. Kytkin takaisin ja hyvin toimi. Sopivasti kotipihasta uudelleen liikkeellelähtiessä ei startannut ja useamman yrityksen jälkeen kojelaudan alta tuli savua. Akku irti ja savun hälvettyä kytkentöjen tarkastukseen. Starttirele on vasemmalla etujalkatilassa ja siihen oli jossain vaiheessa vedetty ylimääräinen maajohto. Kuten tapoihin kuuluu, toinen pää oli työntämällä liittimessä ja toinen pää työntämällä kojelaudan rungossa.

Pikaisella mittauksella lisämaa oli vedetty virtalukolta tulevaan 12V herätejohtoon :nohnoh Onneksi ei maadoittanut joka kerran. Herätteestä suli eriste, muttei vaurioittanut muita johtoja. Myös releen käyttöjännite on virtalukon ohjaama, joten jätin herätteen pois ja hypytin käyttöjännitteestä. Taas starttaa.
Lisämaa on kuvassa punainen.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Toimiiko Knight Industries Two Thousandin Turbo Boost nappula?
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F250 -13, Firebird Formula -89 ja pari muuta
« Vastaus #88 : 12.09.2023, 21:50:02 »
Eio näkyny, ehkä se on piilossa jossain :3/4 jättää sen:
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F250 -13, Firebird Formula -89 ja pari muuta
« Vastaus #89 : 12.10.2023, 23:08:16 »
Firebirdille tein pieniä ehostuksia ja tarkastuksia talvea ja seisontaansiirtoa varten.

Takapönttö, ulostulot ja melkeinpä koko putkisto oli linjattu vähän sinnepäin. Oikea ulostulo irtosi joku aika sitten pöntöstäkin vaikka siinä on klemmari. Oli vaan molemmin puolin jäänyt ulostulot niin huulille, että klemmarit oli kiristetty ohi. Akselinylitys otti töyssyissä akseliin kiinni ja takapönttö oli aivan vinossa. Tein pöntön lähtöihin halkiot jotta ulostulot sai naputeltua sisään, koska lähdöthän oli hieman rutussa. Ulostulot oli myös kiinnitetty suoraan korin takakanttiin. Ensimmäiset reiät ei olleet osuneet kohdalle, toisiin oli kiinnitetty ja nyt olisi pitänyt porata vielä kolmannet pari senttiä sivuun :D Eipähän jymise enää niin paljoa sisällä.

Jäähdytysneste näytti hiutaleiselta paisarissa, eikä se näytä pöntössäkään sen kummemmalle. Ylivuotoletku paisarille oli halki jäähdyttimen päästä ja lähtö paisarissa tukossa. Huuhdoin vähän joka suuntaan vedellä ja täytin uudestaan.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Samppasport  Futurez