Ateho  Elekma

PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )

  • 166 Vastauksia
  • 32411 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Pacuun leivoin uudet takajarrut. Levyt, palat ja letkut on nyt sielläkin uutta. Levyiksi tuli TRW:t ( pinnoitetut tms. ei pitäisi ruostua ), paloiksi Ferodot ja letkuiksi jotkut Starkin halpikset. Miltei uudet satulatkin on näköjään siellä, joku ne joskus ihan vasta uusinut. Melko ehtoo puolella alkoi levyt jo olla, etenkin apparin puolen takalevy. 





Nyt alkaisi olla kutakuinkin kaikki jarruosat uusittu / käyty läpi. Käytännössä vanhaa on enään edestä taka-akselille menevä jarruputki ja akselilla oleva blokki josta menee pätkät vanhaa kuparia letkuille. Ne näyttäs olevan niin hyvässä kunnossa, joskus uusittu, että niitä en enää rupea vaihtelemaan.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Jo viime kesänä ärsytti suht rankasti radion todella huono kuuluvuus. Sille annettu lääkettä. Motonetistä ostettu moottoriantenni asennettu. Tämäkin pikkukeikka osoittautui kaikkea muutakuin bolt-on jutuksi.

Hain ensimmäisen antennin, kesti YHDEN KERRAN nostaa pystyyn kuin lörpähti kuin jokin konsanaan viikonlopun nainnin jälkeen. Noh, se meni palautukseen ja uuden, viimeisen samaisen moottoriantennin hain Motonetistä toisaalta. Tuokaan p*ska ei toiminut. Tämä jäi hurisemaan vaikka herätteen otti pois eli ei hakenut ylä- tai alarajaa. Ajattelin että nyt riittää, teen tästä toimivan. Viaksi osoittautui uuden antennin rullassa ollut osapuute / huono valu. Tuollainen pienen pieni stoppari oli murtunut irti, joka pyöräytti aina haittaa eteenpäin noustessaa muutaman sentin.



Hetki tuumaten, reikä poraten ja ruuvi tilalle. Ruuvin terävä kärki hoitaa nyt haitan pyöräyttämisen ja hakee rajansa sillä.



Tuon antennin kun hain, totesin että metrin pitkää piiskaa ei tuohon tule. Tuo mitään LA antennia tarvitse.  :D  Tuohan on metrinen, mutta rajat kerta oli hukassa niin lisäsin toisen ruuvin kaveriksi. Ruuvin lisäykset tuli rattaaseen jolla ko. rajaa hakeva pyörivä ratas tuplaa keräämänsä raja-arvon. Nyt antenni on n. 60cm täydessä korkeudessaan ja on tosi hyvän korkuinen joka sopusuhtainen.

Reikähän oli tosiaan lokarissa jo valmiiksi.


Lokarin takapuolelle peltipala, joka maalattu 121 ja antenni asentaen. Reikä on pikkusen väljä, mutta ei merkittävästi.





Tuli mielestäni aika hyvä. Vastaa aika mukavasti alkuperäistä ja hukkuu mukavasti auton tyyliin. Antenni nousee siis aina pystyyn kun radio on päällä. Ja muuten alkoi radiokanavatkin löytymään, vaikka auto olikin tallissa. 8)

Samalla kun vaihteeksi oli kojelaudan sähköt levällään, releytin flektin. Eli nyt aina parkit päällä flekti pyörii. Mulla olisi ollu lämpötilaelementtejä 85 ja 95 asteisia hyllyssä mutta kerran kun mokoma ei antanut luotettavaa tulosta, en uskalla luottaa niihin.. Eli flektin saa nyt "pakkosyötöllä" kytkimella laitettua päälle, sekä flekti pyörii myös parkit ollessa päällä. Releeksi valikoitui motonetin halvin 40A rele.  8)
« Viimeksi muokattu: 31.01.2023, 17:31:25 kirjoittanut PeeTee »
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Aurinkoinen sää, auto pihalle. Kävinpä jopa pikkulenkinkin heittämässä. Sulaispa vaan tiet.


Mustasin tulipellinkin viimeisimmän jälkeen. Kiiltäviä venakoppia ja moottorin etuosan kunnostusta huutaisi.


Asennusvirheestä / käyttöiän loppumisesta johtuen kuskin midbassosta irtosi joku ihme kalvo, alkoi särisemään. Onnea on wyrtin hirveäkauheasotkevaliimamassa, jota sopivasti lotraten tuonne alle. Ei millään jaksaisi panostaa enään euroakaan soitin vehkeisiin, niin sillä tuon kunnostin. Ja olipahan tuossa ihan peiliin katsomista ( ei kannata antaa kalvon hangata takapuolelta mihinkään.. )
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Sellaset tuli löydettyä. On se some ihmeellinen maailma.


Nuo neljä samanlaista on ollut tässä autossa uutena ja tuo yksi yksittäinen on joskus pelastettu tien poskesta. Nämä voisi käyttökunnostella ja sovitella alle.

Nuo ei nyt kovin yleisiä ole, maailmallakaan, mutta nuo kaikki neljä löytyi 70km päästä kotoa auton yhdeltä vanhalta omistajalta.  Yksittäinen kappale tulikin postilla kauempaa, mutta Suomesta enikeis.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
No joo. Vois kai sitä aktivoitua täälläkin.

Jarruvalot laitettu toimimaan. Koppasin motonetistä halvimman moottoripyörään tarkoitetun jarruvalokatkaisijan, jonka laitoin rattiakseliin. Tässähän on siis alunperin ollut jarruvalokytkin jarrunesteessä ja paineen kasvaessa sytyttänyt jarruvalot.  Nyt siis toimii siten, että tuo jarruvalokatkaisijan tangon tullessa ulospäin -> yhdistää +12voltin jarruvaloille.

Johonkin miljoonalaatikossa lojuneeseen kulmarautaan isompi reikä ja lovet rälläkällä. Kiinnitys klemmarilla. Moottoripyörän vaijereiden teosta oli jäänyt yksi vaijeri yli, jossa ja "valettu" nippa päässä jonka hyödynsin tuohon. Toiseen päähän löytyi samaisesta vaijeri setistä nippa, jonka pyöräytin hirtoksiin jarruvalokytkimen toiseen päähän.




Samalla kun akunkenkä oli irti, "huolsin" ilmastoinnin säätönappulan. Toimi siis todella tunnottomasti ja puhallin puhalsi juuri silloin kun sitä huvitti.
Kytkin pois kojelaudasta ja levälleen. Kosketuspintojen puhdistus, sekä rikan laitto kytkimen alle ja homma toimii taas. Rikka "nosti" kosketuspintoja lähemmäs toisiaan, ja tuntokin alkoi palautua paremmaksi.




Jarruputkethan tässä tulee nyt melko lähellä kuskin puolen pakosarjaa ja vaikkakaan tuon kanssa ei koskaa olisi ongelmia, puuhastelin lämpösuojan tuohon jarruputkien eteen. Estää edes vähän lämmön siirtymistä jarruputkiin.
Peltiä ja reunanauhaa varastosta ja muodon hakua. Viilapenkissä taitoin alareunan 90 kulman ja muuten käsissä hain muodon tuolle pellinkappaleelle.




Lopuksi 121 niskaan ja voila. Kuvassa maalipinta hiukan kostea, joten tuosta vielä mattaantui. Kävipäs sellainen källi, että tosiaan vetäisin 121 pintaan, vaikka vieressä olisi ollut mattamustaa kuumakestomaalia. No aika näyttää kuinka alkaa kärymään.



Jo pitkään ollut ajatuksissa valkokyljet ja niitä ajattelin lähteä työstämään seuraavaksi. Tässähän on ihan ehtoopuolen renkaat alla ja nuo toimi hyvänä testipenkkinä. Koska olen laiska, en jaksanut teipata rajoja. Ja osakseen myös siksi en teipannut koska hyviä rajoja löytyi renkaiden kupeista jo itsessään, vedin rajat käsivaralla. Ensin tussilla renkaan kupeeseen raja, jota noudattaen maalaten. Pohjatyöt olin tehnyt edellisenä päivänä, bräkleeniä hurjana käyttäen ja luonnollisesti tallikauden alkaessa liuotin pesut oli jo "pohjalla".





Tuli ihan jeppis, vielä yhteen kerrokseen riittää Plastidippiä, kaksi kerrosta nyt sivelin. Sivelin mallia reilusti kamaa, josko ei heti muuttuisi ruskeaksi ( tämä efekti tiedossa ). Nyt kun rajat on haettu, on helppo huoltomaalailla jos tarviaa / renkaat pysyy tämän kauden vielä ajokunnossa.

Seuraavaksi voisi sitten heitellä renkaat paikalleen jahka kuivavat läpensä, herkistellä jarrut vielä kertaalleen ja odottaa kelien vaihtumista. Pitäisi myös auto vielä vahailla, mutta saa nähdä vedänkö vain pesun yhteydessä jonkun perus helpon wetcoatin tohon.

EDIT:
Ainiin, tulihan sitä tälläisetkin hankittua. Alkuperäiset Packardin fenderit. Täytynee joskus sovitella koppaan jahka maalaus alkaa olla ajankohtainen.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2023, 10:15:49 kirjoittanut PeeTee »
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
En ollut sitten tarpeeksi hyvin suojannut kuskin etulokasuojaa, oli tullut hupparista / takista jälkiä loksuun.



Näille kunnon louhintaa kiillotuskoneella ja jäljet pois. Oli onneks hyvin hienoja naarmuja vain.


Valkokyljet alla. Jarrut ilmasin edestä vielä kerran myös.





Hienosti käy alle. Ulos en ottanut kun taas vaihteeksi alta 10cm lunta tuli viime yönä.

Siitäpäs se.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Sunnuntaina käytin auton pihalla. Sopii valkokyljet just niin hyvin kun mutuilinkin.









Kunnostelin myös kaksi kapselia ja nyt vähän kahden vaiheilla, laitanko noita kiinni ensinkään.


Pikkukapseleilla.






Orkkis kapseleilla.





Taidan kuitenkin jättää pikkukapseleille tämän. Ehkä.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Jos kelit jatkuu näin hyvinä päiväsaikaan, voi kauden aloitus olla jo lähellä.

ToDo listalla killui kutakuinkin enään tälle talvea seuraavia:

Jarrupolkimen säätö
Isofixit pienimmälle ihmisen alulle
Akun vaihto / uusiminen
Pesu ja vahaus / pinnoitus

Ensin aloitin jarrujen "viimeistelystä". Jotenkin sitä on tullut iän myötä tarkaksi ja hiukan skeptiseksi, joten vanha poljin setuppi tuli päivitettyä vielä.

Oli siis näin.


Muokkasin näin.



Eli vanha reikärauta viritys lähti ja tilalle tuli järkevämpi kulmarauta. Kulmaraudalla myös tuo tehostajan käyttötanko menee suoraan tehostajan sisään, eikä väännätä. Kulmarauta on kiinni tehostajan käyttötangossa tuplamutterein ja pedaalin rungossa M6 pultilla. M6 päähän porasin reiän ja pujotin sokan läpi. Käytännössä siis jos nylocci mutteri yrittäisi pyöriä läpi, se ei koskaan irtoaisi, sillä sokka estää sen. Tuo isompi pedaalin reikä täytyy vielä hitsuuttaa umpeen, mutta oma hitsauskaasu on loppu.
Pedaalin tuntuma parani huomattavasti ja tuon kulmaraudan toisen reiän ansiosta on tuossa pienoinen säätö myös, jos kokee tarpeelliseksi.

Sitten Isofixit: kaverin Kiasta raudat ja lattarautaa, jota taitellen oikeaan muotoon. Noiden kiinnitys tuli turvavöiden pulttien alle. Tuli hyvä, asettui hyvälle paikalle nuo lenkkiosuudet ja jopa testitelakkakin sopi rautoihin.
Kuvista puuttuu vahvikerauta, joka kulkee tuon lattaraudan takana.






Akku: se oli surkea iänikuisen vanha 55ah Snajder joka antoi lopullisen henkäyksen hetki sitten. Kerran pyöräytti starttia ja jännite akussa 8,66v. Vaihtoon. Hain sitten Biltemasta 62ah akun ja jo pyörittää iloisesti.

Pesu, vahaus / pinnoitus. Olin laiska ja vedin 26JPN HydroCoatin niskaan. Ei tippaakaan kiinnostanut alkaa vahailemaan tai pinnoittamaan. Menin helpoimman kautta. Tuota sitten on helppo buustailla sitten pitkin kesää pesujen yhteydessä.



Annoin mokoman taasen käydä lämpimäksi, mutta en vielä tohtinut tielle lähteä. Pihatiellä varovasti kokeilin miten jarrut pitää ja ihan tahtomattaan alkoi jopa tyhjääkin lyömään. Toki, jos vielä jaksaisi, olisi jarrupainesäädin / linelock poikaa, mutta taitaa nyt jäädä tältä tallikaudelta laittamatta.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Lada, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #128 : 13.04.2023, 06:35:04 »
Niin se taitaa olla moni muukin avannut kauden, niin minäkin. Ja vastaavasti pukkasin talviauton myyntiin. ( https://www.nettiauto.com/lada/1200/13518538 ) Koko perheen voimalla pääsisäisen aikaan kruisailtiin pitkin Jyväskylää ja hienosti toimi.




On se vaan hieno fiilis, kun koko perhe mahtuu reissurekeen kyytiin ja pääsee koko sakilla harrastamaan. Edellisellä kolmipaikkasella lava-autolla se ei ollut mahdollista.

Ainut "hikka" oli vain se, että etujarrut imasi aika napakasti kiinni muutaman kunnon jarrutuksen jälkeen, mutta aukesi taas vastaavasti hetken ajon jälkeen. Alkoi aluksi siis hennosti kantamaan, jonka jälkeen puristi lisää kiinni jarruja.
Tein pienen muutoksen tehostajan käyttötankoon, lyhensin sen käyttömatkaa, niin ongelma ei tullut takaisin. Taisin olla siis jatkanut tuota tankoa napsun liikaa -> jarrut jäi kantamaan.

Eilen ajelin töihin 60km / suunta ja hienosti pelitti, ei kertakaikkiaan mitään ongelmia nyt kun käyttötankoa sääti.


Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #129 : 09.05.2023, 07:43:12 »
Jahas.

Lada kaupattu ja uuden talviauton etsiminen alkanee taasen kuukauden kahden päästä. Hyvä tili tuli tuolla ( kin ) kohteella.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #130 : 15.05.2023, 13:48:07 »
Komeat säät hellineet ja kilsojakin tullut aika mukavasti tauluun. Mikäs siinä lötkötellessä.


Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #131 : 16.05.2023, 07:20:03 »
Kajari projekti alkoikin ihan yhtäkkiä ja kipinäkin taisi siihen löytyä pitkän motivaatiomontun jälkeen. Talvella liimatut midbassot alkoi särisemään aika raskaasti, joten tilasin mielestäni noiden vanhojen tilalle uudet versiot.

Nämä:
https://www.carfeature.de/en/hifi-navigation/speakers/...all-speakers/15365/ground-zero-radioactive-gzrk-65x

Korvaantuu näillä:
https://www.fanaticaudio.com/shop/kaiuttimet/midbassot/ground-zero-gzrk-165sq/

Rupesin sitten midien tilauksen jälkeen pohtimaan, pitäisikö nuo kunnolla laittaa kiinni ja koteloihin. Siitä se ajatus sitten lähti. Pistosaha ja rälläkkä lamellilaikkoineen laulamaan.


Tänä aamuna vanhempi poika herättelikin sopivasti ja menin talliin hakemaan koteloihin muotoa. Kädessä pyörittelen kuskin puolen koteloa, sovituksessa pelkääjän puoli joka on käytännössä suuntausta lukuunottamatta samanmoinen. Sovitin tuota vain midin koteloa vasten, jotta pääsi edes hajulle, eli ei missään nimessä ole täysin asennussijainnillaan, mutta saanee osviittaa.





Materiaalivahvuudet on reilut, sillä tein justiin niistä kamoista, mitä käsivarastosta löytyi. Seuraavaksi voisikin alkaa uretaanin levitykseen, sitten muotojen haku ja kuidutus. Lopuksi niskaan 121 tai musta kangas.

Eli midit on jatkossa siis Ground Zero GZRK 165SQ ja keskiäänet pysyy vanhoina AUDISON VOCE AV 3.0 3" jota soitellaan sitten vanhalla vahvistimella.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #132 : 24.05.2023, 10:54:23 »
Nyt alkais olla kick panelit paikallaan ja tuntuu toimivan hienosti. Jarruvalotkin skulaa taas.

Hieroin ihan ensitöiksi suuntauksia ja sovittelin rokkikoneet kehyksiinsä. Alumiinikaistastasta tuli mukavasti vahvikkeet kehyksille.


Sitten varsinaiseen kuidutushommaan, pinnoitin vanhan t-paidan kuidun pohjaksi.


Sitten vain kuiduttamaan. Ensin pohja märäksi, mattoa päälle ja hartsia kanssa. Ja tallissa läpituuletus kun kuidun kanssa pelasin.


Aika reilusti tuli laitettua kovetetta, ko. kovetemäärä olis riittänyt kahteen kiloon hartsia, mulla meni koko määrä n. 0,7litraan hartsia.

Annoin kuivaa seuraavaan päivään ja auoin reiät ja sipasin rälläkällä epätasaisuudet poois. Tuli aivan hyvät.




Kärkkäiseltä koukkasin halvimman t-paidan ja verhoilin sillä nuo. Muutama kurttu tuli kankaaseen, mutta eipä anneta sen häiritä.


Sitten vain leipomaan paikalleen. Istui mukavasti kuten pitikin. Apukuskin puolen suuntauksia olis voinu kyllä hieroa enemmän kohti kuskia. Noh, eihän se ole kun tekee uusiksi mikäli alkaa häirimään.




Oon vahvasti ollu näkyviä soitinromuja vastaan ja aikaisemmin en oo moisia omiin autoihin tehnytkään näkyvälle paikalle. Tässä otin poikkeuksen ja kokeilin. Ei nuo huonot ole, mutta makuasia sano koira kun pallejaan nuoli.

Jarruvalot on v*ttuillut aika urakalla. Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi. Moottoripyörän jarruvalokatkaisija on siitä huono, että sen toiminta-alue on todella pieni ja ei vastaa auton jarrupolkimen liikettä. Tuon kanssa painin aika paljon ja päädyin seuraavaan hillbilly ratkaisuun.
Polkimen runkoon reikä, painikekytkin polkimeen ja orkkiskumi päälle.



Otin kuvia ekasta versiosta, jossa painike on polkimen alapuolella ja nippusiteillä tuettu, mutta vingautin reiän tarpeeksi isoksi ja laitoin painikkeen polkimen rungon päälle, kuten normaalistikkin painike asennetaan. Melko hillbilly ratkaisu, mutta toimii.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1614
  • It's Hip To Be Square
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #133 : 24.05.2023, 14:24:07 »
Melkosen ottavalla paikalla nuo keskiäänet, varsinainen kick-paneeli. :P Oiskohan joku suojaritilä mitään?

Vai onko siinä joku hengetön verkko?
« Viimeksi muokattu: 24.05.2023, 14:26:36 kirjoittanut HammerDown »
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 301
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )
« Vastaus #134 : 25.05.2023, 08:11:50 »
Melkosen ottavalla paikalla nuo keskiäänet, varsinainen kick-paneeli. :P Oiskohan joku suojaritilä mitään?

Vai onko siinä joku hengetön verkko?

Juu, melko mukavalla paikalla ovat, termin varsinaisessa merkityksessä.  :D

On siellä suojaverkot paikallaan jo kuvissakin, näkyy vain vähän kehnosti. Ilman niitä olis potkittu aika tehokkaasti heti rikki.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

 

Proturbo  Autodiagnoosi