Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

S90 viritys

  • 2 Vastauksia
  • 1099 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa K.Vuollet

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
S90 viritys
« : 19.10.2022, 20:09:02 »
Mulla on toi kolmen litran kuutonen jossa on lasketut tehot. Jotenkin suhteettoman vähän otettu 180 hv kolmesta litrasta. Mutta onko tämä nyt kovin vaikeaa virittää  vaikka nokilla ja ohjelmalla jonnekin 250 hv tienoille? Onko joku tehnyt?

Poissa Juho_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1070
  • vapari
Vs: S90 viritys
« Vastaus #1 : 19.10.2022, 22:02:14 »
Helpoimmat / halvimmat jutut:
- T6 suuttimet tai muut n. 300..310cc/min@3bar suuttimet ja E85 // ohjelmointi
- putsarikotelon avarrus ja termostaatin poisto/lukitus kylmälle puolelle kun lämmin keli
- 204hv b6304 nokat

On vähän pirteämpi silloin.
Selkein parannus olisi manuaaliloota jos nyt automaatti.
Instagram | YouTube
Volvo 960 -91 | B6304S+ZF 260Z
Volvo V40 -00 | B4204T5+M56 - 1.7bar TD04HL-18T

Paikalla Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7582
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: S90 viritys
« Vastaus #2 : 19.10.2022, 22:48:00 »
Mutta onko tämä nyt kovin vaikeaa virittää  vaikka nokilla ja ohjelmalla jonnekin 250 hv tienoille?
Kun nuo edellämainitut on tehty on vuorossa peltipakosarja ja isompi pakoputkisto. Kannen porttauksen hyöty voi olla siinä ja tässä ilman imusarjan vaihtoa. Peltisarjat, putkisto, ohjelmoitava ruisku ja kevyesti portattu kansi tuotti 240hv koneesta E85:llä. Siinä vaiheessa imusarja oli se joka kuristaa tehot. Eli kovin halvalla ei 250hv tule.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Autoracing  KL-varaosat