Liimalla vaan kiinni. Uudemmat autot on suunniteltu siten, että lasi on ikäänkuin osa korin rakennetta. Siksi niissä harvemmin pitää esim. reiän poraus halkeamaan. Vanhoissa (ainakin volvoissa) kori on sen verran jämäkkä ettei tee lasille juuri mitään. Uudemman mallin lasin itsekkin laittasin, niitten listakiinnikkeitten kanssa puljaus voi olla yhtä helvettiä. Jos vanha butyylillä kiinni ni irtoaa helposti kun kaveri sisuksiin penkille ja jalallla reippaasti puskee ulospäin, mielellää lämpimänä päivänä, antaa periks sen verran et saa mattopuukon väliin. Nopeesti irtoo. Ei tosin ehjänä. Jos kärsivällisyys riittää niin kandee irrottaa se kiinni jäänyt butyyli sinitarratyyliin, eli hanskat käteen, nyppii irti ja sit sillä kasvavalla pallerolla nyppii loputkin. Putsaa sit jollain liuottimella loput. Sit vielä liuottimen jämät veke, primeri lasiin ja koriin, liimat lasiin tai koriin, kiilat alaosaan ja painaa lasin kiinni ja ihan vaan taputtelee/painelee kohdalleen. Jos tarttee säätää ni esim. se oranssi suojateippi sit kattoon ja lasiin kiinni kuivumisen ajaks. Ei tartte millään kuormaliinalla tiukata, liimaa levittäessä vuolee suuttimen niin et jättää sellasen 1-1,5cm korkean v-muotoisen palon, ja mahd. yhtenäinen veto ettei jää rakoja.