Autoracing  KL-varaosat

S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S60 (vm. -11 ->) ja V60 hankinta

  • 2540 Vastauksia
  • 672554 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa sähkäri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Itellä oli edellinen s60 D5 vm 06  185hv ajoin sillä 200000km ei vikoja. Tosi pirteä peli  .

Poissa Silverfang

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 329
  • EX: S60 2.4i -02
Päivää taloon.. Auton vaihto on tulossa ja uusi Volvo V60 on toinen jäljellejääneistä vaihtoehdoista. (V60 D5 Aut)

Tuliko hankittua V60 vai se toinen vaihtoehto?

Poissa spu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
Tilauksessa on.. V60 D5 Aut Summum, mutta toimitus vasta joulukuun puolessavälissä nykyisen auton tilanteesta johtuen. Ei kehtaisi odotella.

Poissa Silverfang

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 329
  • EX: S60 2.4i -02
Tilauksessa on.. V60 D5 Aut Summum, mutta toimitus vasta joulukuun puolessavälissä nykyisen auton tilanteesta johtuen. Ei kehtaisi odotella.

Odottavan aika on aina pitkä... Kerrohan kokemuksia heti tuoreeltaan kun saat pelin alle jos maltat nousta autosta lainkaan pois.

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 399
  • www.vrcf.fi
Tervehdys uudelta foorumilaiselta. Audi-palstan seuraaminen on siirtymässä tänne.

Tulipa tänään tartuttua Varuste-etupäivien täkyyn ja koukkuun tarttui V70 OceanRace sininen, D3 manuaali, DriversSuppoer,beige sisustus mustallarattilla, Webaston kellolla ja roiskeläpillä, sekä tavaratilan 12V pistokkeella yms.

Onkohan lapsiperheeseen beige nahka aivan murhaa, mutta on se OR sinisen kanssa vaan niin  8)
Tulipa muutenkin todettua, että järjen kanssa uuden auton ostamisessa on aika vähän tekemistä  :idiot2:

'Järki'valinta tietty olisi ollut 1.6D, joka alhaisissa nopeuksissa vaikutti suht.pirteältä. 80-120km/h kiihdytys 13.2s vs. D3:n 7.8s kallisti vaa'an kuitenkin tähän (hintaan 1000,- per sekuntti  ::)) . Automaagia mieluilin kovasti, mutta hallituksen vastustu kaatoi tämä. Olisiko studioraadilla apuja, josko tilausta vielä viilaisi?

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6814
  • Kaikkee sitä...
Tervehdys uudelta foorumilaiselta. Audi-palstan seuraaminen on siirtymässä tänne.

Tulipa tänään tartuttua Varuste-etupäivien täkyyn ja koukkuun tarttui V70 OceanRace sininen, D3 manuaali, DriversSuppoer,beige sisustus mustallarattilla, Webaston kellolla ja roiskeläpillä, sekä tavaratilan 12V pistokkeella yms.

Tervetuloa! :hello:

Mainostan taas kerran kaukosäädintä Webastoon, itsellä osoittautunu hyvinkin sen 600 € arvoiseksi. :)
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 399
  • www.vrcf.fi
Tervetuloa! :hello:

Mainostan taas kerran kaukosäädintä Webastoon, itsellä osoittautunu hyvinkin sen 600 € arvoiseksi. :)
Joo harkinnassa oli, varsinkin kun tuo kello-ohjaus on taidettu yrittää tehdä liian viisaaksi. Nykyisessäkin on Webasto kellolla, muttei sitä juuri ole tullut käytettyä. Auto seisoo 4m ulko-ovesta, joten yleensä on lehteä hakiessa napannut päälle manuaalisesti.

Tässähän tuo kello vaan taitaa olla jossain valikoiden syövereissä, ettei homma toimi aivan nappia painamalla :-\. Eikö kuitenkin ole näin, että k-ohjain (joka kuulemma joka tapauksessa asennetaan Suomessa) vaatii tuon kello-ohjaustoiminteen.

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6814
  • Kaikkee sitä...
Joo harkinnassa oli, varsinkin kun tuo kello-ohjaus on taidettu yrittää tehdä liian viisaaksi. Nykyisessäkin on Webasto kellolla, muttei sitä juuri ole tullut käytettyä. Auto seisoo 4m ulko-ovesta, joten yleensä on lehteä hakiessa napannut päälle manuaalisesti.

Tässähän tuo kello vaan taitaa olla jossain valikoiden syövereissä, ettei homma toimi aivan nappia painamalla :-\. Eikö kuitenkin ole näin, että k-ohjain (joka kuulemma joka tapauksessa asennetaan Suomessa) vaatii tuon kello-ohjaustoiminteen.

Entäs sitten kun lähdet liikkeelle muulloin kuin aamulla lehden luvun jälkeen...? ;)

Vaatii se.

http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/fi-FI/FI/V70%2808-%29/2012/all/all/all/ShowDocument/VCC-428415
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 399
  • www.vrcf.fi
Tuohan on hyvä linkki. Vielä kun jostain saisi VagComia vastaavan VIDA-välpyttimen, niin tuonhan voisi iltapuhteilla rakennella itse. Itse palikathan saisi 170,-

Toinen mitä pähkäilin, onko 7" näytöstä ns. vastaavaa hyötyä. DVD:hän siinä saisi näkymään, mutta eipä se takapenkkiä paljoa lohduttaisi, kun näkyy vain paikallaan ollessa - vai saako sen ohjelmoitua tuolla VIDA:lla näkymään kokoajan?

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6814
  • Kaikkee sitä...
Tuohan on hyvä linkki. Vielä kun jostain saisi VagComia vastaavan VIDA-välpyttimen, niin tuonhan voisi iltapuhteilla rakennella itse. Itse palikathan saisi 170,-

Toinen mitä pähkäilin, onko 7" näytöstä ns. vastaavaa hyötyä. DVD:hän siinä saisi näkymään, mutta eipä se takapenkkiä paljoa lohduttaisi, kun näkyy vain paikallaan ollessa - vai saako sen ohjelmoitua tuolla VIDA:lla näkymään kokoajan?

Hankalampi rasti tuo VIDA:n saaminen...

Taitaa olla ainoo mikä takapenkkiläisiä hyödyttää: http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/fi-FI/FI/V70(08-)/2012/all/all/all/ShowDocument/VCC-428938

E. Hyvin taas toimii noi sivut... ::) Tätä siis tarkotin: http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/fi-FI/FI/V70(08-)/2012/all/all/all/List/audio/rse
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011, 07:37:05 kirjoittanut VäLKKy »
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa sempalo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 166
  • www.vrcf.fi
S80 AWD:n hankinnassa huomioitavaa.
« Vastaus #25 : 21.10.2011, 10:52:50 »
Onko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon kun hankkii 2009 vuosimallin S80 AWD diesel automaatti autoa?

eli mitä kannattaa tutkia ennen ostopäätöstä.
Mb c180 -18
Volvo PV -64
Ford Fairlane/mainline 1956

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2277
Vs: S80 AWD:n hankinnassa huomioitavaa.
« Vastaus #26 : 21.10.2011, 11:29:01 »
Tuolta varmaankin löytyy tietoa paremmalla menestyksellä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=360.0
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa V50Oulu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Ittellä kattelussa kolmas Volvo kahden V50sen jatkoksi.

Loppusuoralla oli V60 Ocean Race Drive, V70 Ocean Race Drive ja MB C 180 CDI Premium Business.
V60 putosi pois, koska vaimo ei tykännyt. Lähinnä hänellä oli vaikea nähdä ulos varsinkin takaviistoon.
Onko samaa kokemusta muilla? Kylkilinjan nousu takapäässä tekee ilmeisesti tuon ongelman...

Eli valinta tehdään V70 ja MB:n välillä. Molemmat hyviä pelejä ja molemmissa hyviä puolia. V70:n etuna
etuveto ja lisälämmitin edukas. MB on pikkaisen edukkaampi kun auto tulee meille liisarina, toisaalta ero ei ole kuukaudessa kuin muutaman kympin.

Tuon takapenkkiläisen viihtymisen itse ratkaisen iPad2:lla ja tällä: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/7869/dcctt/Nextbase-ACM-2-iPad-Active-Car-Mount

Onko teillä heittää kommenttia puolesta tai vastaan noihin kahteen kilpailijaan? Mitä tulisi huomioita varsinkin V70:n kohdalla?
Volvo V50 DRive Momentum Business 2009
Volvo V50 1.8 Platinum 2008

Romeo

  • Vieras
XC60 alustapohdintaa
« Vastaus #28 : 23.11.2011, 17:14:59 »
Moro kaikille,

Täällä on kanssa Volvo vahvassa harkinnassa. En ole siis koskaan moista omistanut, mutta monia muita eurooppalaisia merkkejä kyllä.

Nelikosta en luovu ja maavaraa saisi jatkossakin olla, joten XC60 tuntuu paperilla osavalta vaihtoehdolta. Koeajosta jäi ainoana miinuksena mieleen jotenkin vempula alusta. Toki menee kuoppateillä pehmeästi, mutta muuten meno tuntui ainakin näin oudokseltaan huojuvalta "urheilullisemmassa" ajossa. 

Alustaan liittyy myös kysymykseni: kertokaapa kokemuksia XC60 R design tai Four C alustasta vs. vakioalusta? Molemmille on aika iso hintalappu, enkä noista R designin ulkonäköhiluistakaan niin kauheasti perusta. 

Paikallisella myyjällä kun ei ollut R designiä kokeiltavaksi, niin mietin onko R design alusta jo liian kova (kuten VW ja BMW omaan makuuni ovat) vai vieläkö mukavuus pysyy? V60 vakioalusta on minun makuuni.

Toinen mikä Volvossa vaihtoehtona askarruttaa on polttoainetalous ja siihen kytköksissä olevat päästöluvut .l. verot. Kehitystä on toki viime vuosina tapahtunut, mutta kilpailijat ovat kyllä paljon edellä.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2011, 17:18:30 kirjoittanut Romeo »

Poissa spu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
XC60 eri asia kuin V60, mutta otin V60:een normialustan koska R-Design 18" vanteilla oli oikeasti aivan liian kova (ja kuitenkin edellinen auto on Civic joka ei ole mikään pehmyt vekotin...). Ja vastaavasti säätyvästä alustasta en näe syytä maksaa tuota hintaa (kuulemma myydään hyvin vähän).

Volvossa kulutusta nostaa lähinnä automaattilaatikko. Manuaalivaihteisinahan nuo ei vie paljon mitään? (= samoissa kuin kilpailijat)


(Perjantaina Bilialta hakuun V60 D5)

« Viimeksi muokattu: 16.03.2024, 11:30:17 kirjoittanut spu »

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo