Kylmäaineen täyttö ei auttanut vikaan vaikkakin kylmäaineen määrä oli täyttäjän mukaan vajennut puoleen, joten täyttö lienee ollut paikallaan.
Suoritin tuon kompuran magneettikytkimen raon säätöoperaation, siellä oli kolme shimmiä, otin pois paksuimman (noin 0.8mm) ja rako meni muutamaan millin kymmenesosaan. Pienen koeajon perusteella näyttäisi nyt toimivan eli pukkaa kylmää ilmaa eikä enää lakkaa hetken päästä.
Oli muuten pirun hankala homma, aivan milleistä kiinni että sen ylipäätään sai pois sieltä. Jouduin muunmuassa katkaisemaan ja poistamaan irrotuspultit sen jälkeen kun osa oli irti akselista, koska niiden kannat (3mm korkeat!) ottivat seinään kiinni juuri sen verran että kytkinlevy ei mahtunut tulemaan ulos :-) Akselin pyörimisen estämiseksi tein erikoistyökalun 20x6cm naulauslevystä johon porailin ison reiän lenkkiavaimelle ja pienemmät reiät mistä sen sai m5 pulteilla kytkinlevyyn kiinni.
Takaisinlaitto oli ainakin 10 kertaa nopeampaa kuin irrottaminen. Siinäkin tarvitsin tuota itsetehtyä paikallaanpitotyökalua.