Proturbo  Autodiagnoosi

Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa

  • 252 Vastauksia
  • 203358 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kreator

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #15 : 11.10.2011, 19:19:52 »
käykö mitsubishin turbo 940 volvon pakosarjaan missä alunperin garretin turbo?
eli onko laippa sama?

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #16 : 17.10.2011, 17:12:23 »
Laitetaas tänne vielä tämä lista Superback- ja Flatback compressor wheel ahtimista. Eli jos huoltosarjan ostaa niin pitää tietää kummanlainen ahtimessasi on.

Flatback compressor wheels:
TD04-9B
TD04-11B
TD04-13C
TD04-11G
TD04-12T
TD04-13G
TD04-15G

Superback compressor wheels:
TD04-13T-4
TD04-13T-6
TD04-14T
TD04-15T
TD04-16T
TD04-18T
TD04-19T

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #17 : 15.11.2011, 20:03:18 »
Eikö kellään oo noita tietoja tosta ja/tai 18T,19T ahtimista. Kovin oon koittanu gooklettaa, mutta tuo kieli muuri.... :-\
19T:
-   Compressor Wheel:46 mm / 58 mm (Inducer / Exducer)
-   Turbine Wheel:52 / 45.6mm (Inducer / Exducer)
-   Turbine Housing :7cm
-   0.49 A/R
« Viimeksi muokattu: 15.11.2011, 21:02:08 kirjoittanut Wortex »
S60 T5

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #18 : 15.11.2011, 20:27:44 »
19T:
-   Compressor Wheel:46 mm / 58 mm (Inducer / Exducer)
-   Turbine Wheel:52 / 45.6mm (Inducer / Exducer)
-   Turbine Housing A/R:7cm
A/R ei taida olla 7cm :D
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #19 : 15.11.2011, 20:39:29 »
A/R ei taida olla 7cm :D

Ei. Pelkkä A on 7cm2

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #20 : 15.11.2011, 20:49:36 »
Ei. Pelkkä A on 7cm2
Joo se oli nopee copy paste katoin vaa et luvut oli kohillaan  ;D
S60 T5

Poissa 00JONE00

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #21 : 17.11.2011, 08:16:57 »
19T:
-   Compressor Wheel:46 mm / 58 mm (Inducer / Exducer)
-   Turbine Wheel:52 / 45.6mm (Inducer / Exducer)
-   Turbine Housing :7cm
-   0.49 A/R

Kiitoksia tästä, uus turbo tosin jo ostettu :(

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #22 : 25.11.2011, 06:55:35 »
Tuli tuossa mieleen että onko TD04HL sarjan ahtimissa fyysistä kokoeroa eri kompressoripesien välillä? Jos esim koneistaa 16T kompurapesän 19T siivelle niin onko käytännön eroa oikeaan 19T pesään?

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #23 : 25.11.2011, 06:58:11 »
Tuli tuossa mieleen että onko TD04HL sarjan ahtimissa fyysistä kokoeroa eri kompressoripesien välillä? Jos esim koneistaa 16T kompurapesän 19T siivelle niin onko käytännön eroa oikeaan 19T pesään?

Ei.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #24 : 25.11.2011, 07:01:44 »
Ei.
Niin ei ole kokoeroa vai ei ole käytännön eroa?  ;D
Tuli nuita ahtimen osia tilattua niin juolahti mieleen jos sorvaisi yhden 16T pesän 19T siivelle.

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #25 : 25.11.2011, 17:08:07 »
Niin ei ole kokoeroa vai ei ole käytännön eroa?  ;D
Tuli nuita ahtimen osia tilattua niin juolahti mieleen jos sorvaisi yhden 16T pesän 19T siivelle.

Siis 16:sta voi sorvata 19:sen, samoin kuin vaikka 13:nkin voi sorvata 19:ksi ja ero aitoon jää vain tyyppikilpeen.

typo
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011, 17:11:14 kirjoittanut j_tapio »

Poissa vokelius

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
    • vokeliuss
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #26 : 09.02.2013, 11:56:35 »
http://viewitem.eim.ebay.fi/Kinugawa-Turbo-Upgrade-Compressor-Kit-Mitsubishi-TD04-TD04H-TD04HL-19T-08bar/120927058623/item



tuommoinen himottaisi tilata vaan tuleekohan tuohon sitte tulleja tai alveja kun japanista tulee?

tuo olisi hyvä kun tulis kaikki mukana.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #27 : 09.02.2013, 17:11:24 »
Saattaa tulla kotiin suoraan..
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa vokelius

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
    • vokeliuss
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #28 : 09.02.2013, 18:39:47 »
olis mahti homma jos tulis. nuo hilppeet voi varmaan itekkin laittaa paikoilleen mutta pitäs kai se tasapainottaa kuitenkin liikeessä. vai mitä ootte mieltä.

Poissa Sköge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
Vs: Mitsubishi TDO4 sarjan huolto-ohjeet ja perustietoa
« Vastaus #29 : 11.02.2013, 11:49:52 »
olis mahti homma jos tulis. nuo hilppeet voi varmaan itekkin laittaa paikoilleen mutta pitäs kai se tasapainottaa kuitenkin liikeessä. vai mitä ootte mieltä.
en nyt muista minkä arvoinen lähetys meni vasta tullin kautta mutta uskoisin että tuo on sen alle. Aika yksinkertainen homma itse kasata nuo kunhan saa keskiöön sorvatuksi lisää tilaa suuremmalle kompurapyörälle. Ja kannattaa selvittää jos esim. flatback pyörän tilalle tuon superback pyörän laittaessa tarvii muokata jotain muutakin.

Hyvä se on tosiaan ammattilaisella tasapainottaa
760 '90 b230ft+m46

 

Kulkukoira  Proturbo