RallyBaron  Samppasport

Monimerkki korjaamo

  • 2 Vastauksia
  • 1425 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sportvolvo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Monimerkki korjaamo
« : 11.05.2020, 13:24:31 »
 Oletko käyttänyt monimerkki korjaamoa 5- vuoden huoltoon. Jossa vaihdetaan hihnat ilmansuodatin sytytystulpat automaattivaihteiston öljy ym.joka huollossa vaihdettava. Kun ajetaan noin 10000 km vuodessa.

Poissa Kraft

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 881
Vs: Monimerkki korjaamo
« Vastaus #1 : 11.05.2020, 13:49:32 »
Jakohihnan/vesipumpun olen aina vaihdattanut jossain nyrkkipajassa ihan siitä syystä että omat rahkeet ei riitä, tällä hetkellä itsellä on hyvä 2 miehen paja täällä kotiseudulla kuka tuntee hyvin volvot, ei ole koskaan ollut mitään sanomista, nestetasotkin ovat aina tarkistaneet kuntoon.

Kaiken tuon muun olen aina tehnyt itse, kun löytyy talli/nosturi/työkalut.
Skoda Fabia 1.2 TSI -17 | Skoda Fabia 1.0 TSI -18 | VW 1300 -73 | 2x Solifer 10 -69

Poissa volvoandy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 367
  • www.vrcf.fi
    • Omien autojen kulutustietoja...
Vs: Monimerkki korjaamo
« Vastaus #2 : 30.05.2020, 13:51:29 »
Oulussa minun kokemuksen mukaan on sellainen kuin Huotarit Oy ja tekevät myös uudempia Volvoja (mukaanlukien omani mm. automaattivaihteiston huuhtelu!). Heillä on käytössä oma öljymerkki "North Sea" ja "Q8" mitä ei ole juuri muualla missään, mutta se ei ole haittana sikäli jos hintaa ajattelee. Huotarit Oy on Oulun alueen halvimpia muttei mikään nyrkkipaja... Ja siellä on koko ajan paljon autoja pihalla eli heillä on suuri vaihtuvuus ja asiakaspalaute pääasiassa positiivista, mitä nyt "muutama naisasiakas valittaa jostain turhasta"... https://www.huotarit.com/ Kannattaa käydä katsomassa/kysyä ainakin tarjous! Automaattivaihteiston öljynvaihto esim. n. 300e huuhtelulaitteilla eli ei ole omasta mielestäni mitenkään kallis?
1. XC60 T8 TE MY2020 105tkm Inscription Denim Blue 19" Volvo alut/Michelin X ICE Snow suv kitkat! 2 Volvoa nykyiseen :
2. Volvo V90 Cross Country D4 AWD aut. MY2018 172tkm
3. Volvo S40 (P1) 1.8 man. 2005 159tkm
Exät 2 BMW, Opel ja 5 Pösöä. Kulutustiedot vasemmalta profiilin alta "maapallosta"!

 

Ateho  Elekma