Justiinsa...
Kemppilukko on edullinen
Seuraavana tulee räikkä lukko. Kustantaa jotn 300e ja asennus onnistuu kotioloissa.
Oikeisiin lukkoihin kannattaa varata 600e + työt
Samalla kun sitä perää hiplaa niin on se hyvä puhaltaa, maalata ja laakeroida
Tonnilla tekee katuautoon kelpoperän. Kilpuriin kahdella
No joo, kyllä mä 300e voin pulittaa + laakerit lukosta. Ei siinä mtn. Mut tuskin sen enempää varaan siihen rahaa..
Pitää kysyä kaverilta ku sillä vissiin on yks 740 kitkalukkoperä, että onko se dieselin vai bensan.. Se ei varmasti paljoa maksa, ainakaan jos vie oman perän vaihdossa.
Onks volvoihin olemassa mitään semmosta hydraulilukkoperää, niinku mersuissa? nehän voi asentaa toimimaan myös sähköllä, on/off. Ku eikös niissä oo semmonen tunnistin (vähän niinkuin abs) mikä ilmottaa, että nyt pyörii tyhjää..? Tai näin ainaki joku joskus selitti w124 korimallin mersuista..
Joo kyl tiedän, et joku torsenin lukko yms. kunnon lukot maksaa paljon.
Kemppiä en laita..