Autodiagnoosi  Carcom Oy

Volvo 850 ex-veikkauksen edustus

  • 2 Vastauksia
  • 1911 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Valtterifani

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 89
  • www.vrcf.fi
Volvo 850 ex-veikkauksen edustus
« : 07.04.2016, 17:25:03 »
Laitetaan nyt tänne jotain muistiin mitä on tehty ja mitä tarvii tehdä niin ei pääse unohtumaan.:)
Elikkäs auto on Volvo 850 10venttiilinen vm:-96 mutta vuoden -97 mallia(rek.16.12).
Kaikki asiapaperit: huoltokirja,ohjekirja yms.lukee 1997
Ensimmäinen omistaja autolla on ollut Oy Veikkaus Ab jonne mun saamien tietojen mukaan se on hankittu edustusautoks ja kuljettamaan johtoporrasta.
Itse olen auton 7:s omistaja.
Varustuksena on oikeastaan kaikki paitsi ei automaattista ilmastointia mitä pidän ihmeenä ja kattoluukkua.
Jossain vaiheessa elämäänsä hoppa on kärsinyt pahanlaatuisen onnettomuuden eli pyöritetty katonkautta ympäri ja päätyen lunastuskuntoon.Poistettu rekisteristä ja odottaen paalausvuoroaan.
Kuitenkin joku on pelastanut vollen ja kunnostanut joskaan ei hyvin(katto kittiä ja lasikuitua).
Mulle se on ikuisuusprojekti jota laitetaan kun huvittaa mutta kokoajan kuitenkin pidetään ajokunnossa.

Muutama kuva klikkaamalla isommaks.







Katsastusmiehen vihjauksesta tuli otettua helmamuovit pois ja voi kökkö mitä sieltä paljastukaan!






Onneks on"uudet"helmapellit hankittuna.Kiitos eräälle foorumilaiselle.:)
Samalla pitää alkaa korjailemaan takaoven yläreunoja kun iskeny"rusketusta"vähän sinnekkin.




Taakse pitää kyllä asentaa spoileri ja kattokiskotkin odottaa inspiraatiota.Minusta volvoon vaan jotenkin kuuluu kattokiskot ja ilman niitä se näyttää jotenkin alastomalta.

Paikalla janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: Volvo 850 ex-veikkauksen edustus
« Vastaus #1 : 07.04.2016, 21:02:58 »
Mulla ois hallin pihassa se viininpunanen josta voit ottaa pikku korvausta vastaan katon ja vaihtaa tähän jos oikeen alkaa "harrastuttamaan"  :D

Poissa Valtterifani

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 89
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 ex-veikkauksen edustus
« Vastaus #2 : 06.06.2016, 16:44:32 »
Nyt iski inspiraatio ja alotettiin purkaminen.Ensin sai sisältä kyytiä apparinpenkki sitten lähti matot ja lopulta mattopuukolla leikaten äänieristysmatto.
Äänieristysmatto oli läpimärkä ja ihan valu vettä joten se lenti suoraan ulos aurinkoon ja tuuleen kuivamaan.
noh kun lattia oli avattu ja päivänverran tehty hiontatöitä niin näky oli sitten tämmönen.









Sitten laitoin vähän bilteman veneosastolta lisää äänieristysmattoa:



Kuvat saa klikkaamalla isommiks.
Lähti yllättävän helpolla toi entinen kumi/muovimatto mitä nyt onkaan toi mikä oli liimattu lattiaan kiinni.

 

RallyBaron  Samppasport