0
Johannes.N, Juzi, -Lauri- ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Oi oi nyt lähti auto toimiin uudella putsarilla tosi ylhäällä kyllä herää toi ahdin. Ilman hukkista 1.4bar ahtoja. Jotenkin jää siihen puoleen barin ja siit sit hyppää ylös kunhan kierrokset nousee. Mites onko vika vai ominaisuus kun tuntuu kiihtyvän paremmin sillain kun hiljaa laittaa kaasun pohjaan kuin että rykäsis sen heti lattiaan?
tekeekö vanhoilla ahtimilla mitään ? ois kaiken näkösiä osa liian väljiä ja osasta siivet rikki? onko niillä mitään arvoa vaiko onko roskis kamaa
jahas väkersin tänään d24seen turbon pakosarjan ja 45 holsetti siellä päässä .... mutta mistä otan öljyn tulon?? biltemasta saa suodattimelta haarottimen.... mutta onko helpompia konsteja esim öljynpaine mittarin lähtö? tuossahan ei öljynpaine mittaria ole... paluun meinasin laittaa venakoppaan tai öly tikkuun vai onko kuinka helppo laittaa öljypohjaan???..
Mites onko vika vai ominaisuus kun tuntuu kiihtyvän paremmin sillain kun hiljaa laittaa kaasun pohjaan kuin että rykäsis sen heti lattiaan?
jahas väkersin tänään d24seen turbon pakosarjan ja 45 holsetti siellä päässä
Tukkoon menee alhaalla eli liikaa perussyöttöä... kyllä se on useamman päivän tai jopa kuukauden säätö että saa ton koneen toimiin mieleisesti. Perussyötön ja ennakon hakemista. Karan viilaamista, välillä saa täyte hitsata kun on viilannut liikaa tai väärästä kohtaa
Perus syöttö ihan auki. Pitää karaa käännellä.
Kuinka ylös se ahdin sulla oikeen tulee? Siis jos meinasit venakoppaan öljynpaluuta?Öljyn tulonhan saa haarotettua vaikka just siitä suodattimen jalasta, tai vaikka öljynpaineanturilta haarottamalla.
miullahan on siis koppana pontiac parisiene ja tekniikka volvo d24 ja nappivitos loota