Samppasport  Futurez

BSR-ohjelmointi ja koneen kesto

  • 3 Vastauksia
  • 2506 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JoniM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
BSR-ohjelmointi ja koneen kesto
« : 18.04.2019, 20:34:20 »
Koetin haulla etsiä, mutten oikein löytänyt. Kiinnostaisi tietää, että miten porukalla on kestänyt koneet Bsr stage1 - stage3 -settejä? Lupaa esim. T5-koneeseen vm. 98-2006 vuosimallista riippuen stage3:lla jopa 320-350hp. Jotkut esittää, että kanget ovat vaarassa 300hp jälkeen. Mutta ei kai Bsr tuollaista softaa olisi vuosikaudet myynyt, jos kaikilla heti kiertokanget antautuisivat.
S60 T5 2001
V40 2.0t 2004
Ex V70 2.4 125kw 2004, Ex S40 1.8 1997

Poissa JoniM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: BSR-ohjelmointi ja koneen kesto
« Vastaus #1 : 27.04.2019, 20:40:37 »
Koetin haulla etsiä, mutten oikein löytänyt. Kiinnostaisi tietää, että miten porukalla on kestänyt koneet Bsr stage1 - stage3 -settejä? Lupaa esim. T5-koneeseen vm. 98-2006 vuosimallista riippuen stage3:lla jopa 320-350hp. Jotkut esittää, että kanget ovat vaarassa 300hp jälkeen. Mutta ei kai Bsr tuollaista softaa olisi vuosikaudet myynyt, jos kaikilla heti kiertokanget antautuisivat.

Jaahas. Hiljaista on kuin huopatussutehtaalla. Pitääkö tästä päätellä, että kellään ei ole kokemusta bsr-softista? Epäilen.
S60 T5 2001
V40 2.0t 2004
Ex V70 2.4 125kw 2004, Ex S40 1.8 1997

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 550
Vs: BSR-ohjelmointi ja koneen kesto
« Vastaus #2 : 30.04.2019, 08:12:18 »
Noista stageista ei niin osaa sanoa mitä mihinkin kuuluu, mutta velipojan -98 S70R on BSR softa ja coldair intake ja 2,5" catback putkisto, ahtoja tais vakio 18T:llä olla jossain 0,7-1,0 bar tietämillä (huonosta muistista) penkitetty aikoinaan tuolla setillä n.272 hp ja kesti iät ja ajat rankempaakin ajoa.

Tehtiin sitte 3" downpipe ja poistettiin katti, niin meni heti kohta 3 kankea mutkalle. Nuo vakiokanget menee herkästi mutkalle, toki kestävät pidempään kun välttää alakierroksilta vedätystä.
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa JoniM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
  • www.vrcf.fi
Vs: BSR-ohjelmointi ja koneen kesto
« Vastaus #3 : 01.05.2019, 08:35:25 »
Noista stageista ei niin osaa sanoa mitä mihinkin kuuluu, mutta velipojan -98 S70R on BSR softa ja coldair intake ja 2,5" catback putkisto, ahtoja tais vakio 18T:llä olla jossain 0,7-1,0 bar tietämillä (huonosta muistista) penkitetty aikoinaan tuolla setillä n.272 hp ja kesti iät ja ajat rankempaakin ajoa.

Tehtiin sitte 3" downpipe ja poistettiin katti, niin meni heti kohta 3 kankea mutkalle. Nuo vakiokanget menee herkästi mutkalle, toki kestävät pidempään kun välttää alakierroksilta vedätystä.

Stage1 on pelkkä ohjelma. Stage2 ohjelman lisäksi 2,5 tuuman cat back. Stage3 näiden lisäksi vielä 3 tuuman dp. Onkohan kangissa vuosimalleissa eroa? Varmaan se alavääntö ne sitten vääntää mutkalle. Kyllä ne muuten kai pitäisi kestää helposti yli 500 Nm / 100 Nm/kanki. Ei vaan saisi isommalla kuin kolmosvaihteella laittaa lappua lattiaan kuin vasta selvästi yli 2000 rpm kierrosalueella.
S60 T5 2001
V40 2.0t 2004
Ex V70 2.4 125kw 2004, Ex S40 1.8 1997

 

Ateho  Elekma