Vaihdoin oikean etunavan -03 V70een, tällä kertaa en irroittanut muuta kuin jarruosat(kokonaisena, eli satulan kannakkeen 2 pulttia vaan irti, kilpi ja abs-anturi) ja napapultin. Vetari piti työntää ihan äärimmilleen taakse ja ripustaa, sit mahtui 1/2 ja 3/4 hylsyillä, jatkoilla ja mutkilla ja piippumallisilla lenkkiavaimilla irroittamaan navan pultit tarpeen mukaan rattia käännelen. Se syvin pultti oli tietenkin pahin. Kun pultit oli irti, pyöränpulteilla pakotin vanhojen napapaketin pulttien avulla napaa irti, ja varovasti naputin lekalla kunnes napa tipahti.
Edellisellä kerralla tämä tuli tehtyä niin että olkavarsi napoineen oli kokonaan irti ja ruuvipenkissä, kun tukivarren pusla vaihtui samalla.
Navan kolo tuli putsattua ja 99 euroa maksanut motonetin SKF-napa meni pakastimesta tilalle aika nätisti. Vasemmalla edessä vastaava on kestänyt nyt 140tkm. Pulttien kiinnittäminen oli paljon nopeampaa kuin irrotus, kun ruuvilukite oli vielä pehmeää. Uusissa pulteissa ei tainnut olla prikkaa kuten edellisissä, niin ne menivät kai syvemmälle. Jokaisen pultin sai kirrattua jopa 1/2 momenttiavaimella lopuksi. Kasaus meni muuten hyvin mutta äijä oli sen verran puhki että pitkään mietti miten päin jarrukilpi laitetaan.