Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Tetu - 24.02.2021, 07:07:43
-
pari viikkoa jo vaikeuksia käynnistää lämmitintä, tai jos saa käyntiin ja sitten sammuttaa viiksestä niin seuraavan kerran puhelimessa lukee että käynnissä...
kokeilin jättää ovet eilen auki,muistutus tuli kyllä puhelimeen muttei suostunut sulkemaan ovia, joinain päivinä toimii moitteetta.
Samaan aikaan seurannut hansikaslokerossa olevan sim kortin yhteyttä, se pätkii myös muutamien minuuttien syklillä, oletettavasti ei pitäisi olla yhteyttä noilla vaan mistäpä sitä tietää
-
pari viikkoa jo vaikeuksia käynnistää lämmitintä, tai jos saa käyntiin ja sitten sammuttaa viiksestä niin seuraavan kerran puhelimessa lukee että käynnissä...
kokeilin jättää ovet eilen auki,muistutus tuli kyllä puhelimeen muttei suostunut sulkemaan ovia, joinain päivinä toimii moitteetta.
Samaan aikaan seurannut hansikaslokerossa olevan sim kortin yhteyttä, se pätkii myös muutamien minuuttien syklillä, oletettavasti ei pitäisi olla yhteyttä noilla vaan mistäpä sitä tietää
Sillä hanskalokeron simmillä ei ole mitään tekoa. Onko puhelimen softa päivitetty, siis Volvo on Call? Lisäksi kuinka uusi softa autossa on?
-
Täälläkin vaikeuksia saada lämmitin päälle puhelimen kautta. Auto s60 -17
-
Ollut jotakin isompaa ongelmaa volvolla.
https://twitter.com/VolvoCarFinland/status/1364587942644248583
Kommenteista taitaa löytyä se syy miksi VOC:n käyttö tuntuu välillä kuin tervassa uisi.
Henri Tammenniemi
Vastauksena käyttäjälle
@VolvoCarFinland
On Call -sovellus on nyt kolmatta päivää poissa toiminnasta. Asiakaspalvelustanne kerrotaan, että sovellus kyykkää ajoittain, kun talviaikaan kaikki autoilijat laittavat pohjoismaissa yhtäaikaa lämmittimiä päälle. Toki myös isompi vikatilanne juuri nyt taustalla.